Zaloguj się, aby obserwować  
SienioPl

Renault Ceres Problem z WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
SienioPl    0

Witam. Mam problem z Wom,Chyba nie dziala mi sprzeglo walka.

Jesli walek jest pod obciazeniem i chce go wlaczyc to cos zgrzyta wtedy musze zgasic ciagnik i dopiero wlaczyc walek (na zgaszonym silniku). i dopiero wtedy dziala.I tak ciagle nie da sie pracowac.

Po prawej strony siedzenia mam dzwignie sprzegla ale ona nie dziala.

Miał ktos kiedys podobny problem i czy da sie wymienic jakos te sprzeglo? Czy moze to cos innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Skoro dźwignia od sprzęgła wałka nie działa to co sie dziwisz że ci sie wałek nie chce włączyć?? Napraw dźwignię żeby działała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sledziu1995    12

z lewej strony pod kabiną jest regulacja sprzęgła womu, chyba trzeba to wyregulować, bo u mnie też cieżko było włączyć wom i po tej regulacji jest dobrze.


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dowiedzialem sie troche to sie powymadrzam

2 stoppien sprzegla prawdopodobnie jest w dzwigni, przynajmniej w starszych tak bylo, wiec nie pozostaje Ci nic innego jak doprowadzic ta dzwiknie do stanu uzytkowania


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

i raczej po lewej stronie siedzenia po prawej jest ręczny a u ciebie jest dwie po lewej i po prawej ///

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SienioPl    0

Po lewje stronie jest reczny i 2 szybkosci walka. A po prawej jest sprzeglo wałka i ono nie dziala. Wymontowalem rozkrecilem i na pierwszy rzut oka wszystko jest ok. Ale wymienie na nowe i zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek7652    1

sprzeglo walka jest w tym samym miejscu co sprzeglo jezdne (dwie tarcze sa na sprzegle , i dwa lozyska oporowe) dzwignia z prawej strony sie włącza walek tylko nie wiem na jakiej zasadzie i czy to nie jest olejowo a nie mechanicznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek7652    1

najlepiej to sprawdz w katalogu najpierw co moglo sie popsuc . jest w necie dospepny katalog jonh deere a modele 3200 3300 3400 to to samo co ceresy . na moje to tzreba ciagnikiem rozjechac na pol i tam cos sie zepsulo bo wajcha to tylko wajcha ale to tylko moje zdanie a nie bardzo sie znam na tym tylko tak mysle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SienioPl    0

Wszystko juz jest ok. Wykrecilem silowniczek ktory rozlancza wom i go skrecilem. ktory znajduje sie z lewej strony pod kabina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maestro21    0

Sienio mógłbyś bardziej wytłumaczyć bo mam identyczny problem jak twój.

Edytowano przez maestro21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adameo9874    0

Witam mam Renault ceres 85x i tam są 3 prędkości wałka 540 540 ec0 i1000 obr/ min tylko teraz nie wiem które przełożenie odpowiada któremu proszę o poomc i rozszyfrowanie tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj