adamnew86

Przekładnia kątowa New Holland 8060

Polecane posty

adamnew86    0

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem kombajnu new holland 8060 i przyszła pora na przegląd maszyny, mam problem z przekładnią kątową podajnika zbożowego po rozebraniu okazało się że kompletnie złóżyły się tryby, teraz po kupnie nowych przyszła pora na składanie wszystkiego czy ktoś mógłby wspomuc mnie swoją wiedzą i powiedzieć w jaki sposób to poskładać nie wiem w jakiej odległości ustawić małą zębatkę na wałku od kołnierza który jest wytoczony na wałku chcę to zrobić dobrze bo części dość drogie i nie chciałbym czegoś spaprać z góry dziękuje za pomoc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Musisz tak poustawiać żeby zęby się idealnie zazębiały ze sobą, tak żeby współpracowały na całej swojej szerokości. Po wstępnym ustaleniu powinno się pomierzyć szczeliny i wszystko zabezpieczyć podkładkami żeby koła się samoistnie nie przesuwały (jesli to jest przewidziane przez producenta) Nie zapomnij tez że koła muszą współpracować z minimalnym luzem (często się używa gazety do sprawdzania luzu Jeśli zęby nie poprzecinają gazety to dobrze) Ogólnie jest to dość trudna operacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
detom    18

Miejscowość Wąsy niedaleko Siedlec kupisz tam całą przekładnię zapewne w dobrej cenie, są namiary w dziale kombajny NH na tym forum włącznie z telefonem.


Jeśli pomogłem kliknij lajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lonski    1

Części do przekładni kupisz u Gąski (w tej chwili chyba najlepsze ceny ok. 150 mały trybik 250 zł duzy trybik). Ja wysypałem juz dwie przekładnie przez nieuwagę. Przyczyna - wytarty uszczelniacz od strony podajnika ślimakowego. Po omłocie rzepaku zostało trochę wilgoci która swobodnie dostawała się do łożysk, robił sie luz i trach - zębatki poszły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Pytanko jak sprawdzić przy zakupie tę przekładnię, na co zwrócić uwagę?

Pytam bo zbieram się do obejrzenia kolejnych kilku (jednego mam na oku) NH i chciałbym wiedzieć która to przekładnia i jak ją sprawdzić.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

no i się rypła a w sumie to łożysko, rozkręcamy a tam smar, smar, smar i jeszcze trochę smaru ;) Wody zero.

Niestety zużył się mały trybik i teraz muszę kupić komplet, dobrze że zauważone na czas a szkoda bo trochę mi się spieszy ;(

 

89508216 + 89508217, do tego nowe kliny i łożyska.

 

Pytanie - w tej górnej części też coś wymieniać co jest duży tryb? Łożyska luzu nie mają.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Ktoś podpowie jak to sensownie spasować bo tryby mi jakoś dziwnie chodzą na sucho.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez Farmerinio00
      Witam mam problem z kombajnem zbożowym new holland tx30 kombajn kupiony z Francji był przezbrojony całkowicie na kukurydzę został przezbrojony do cięcia zboża . Ale po całkowitym przezbrojeniu i próbie cięcia zboża kombajn nie pobiera zboża i wszystko wałkuje się na motowidle a jak już pobieże to się odrazu za podajnikiem pochyłym zapycha proszę o jakieś rozwiązania problemu 
    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez Windziu
      Cześć!
      Mam problem z NH TX68. Kombajn na wbitym biegu a na joysticku ustawionym na N pełznie powoli do przodu. Potencjometr wymieniony, wyregulowany że na N swiecą trzy diody (żółta, zielona i czerwona) czyli elektrycznie powinno być OK. Czy dobrze myślę, że trzeba byłoby wyregulować zerową pozycję na hydrostacie (pompie, silniku czy skrzyni-nie moge dojść gdzie może być regulacja)? Ktoś przerabiał temat?
      Czy ktoś poratowałby instrukcją serwisową do w/w TX'a? 
    • Przez ENDURAK91
      Czym się różni wersja Elevation od zwykłego CX6080?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj