Polmot8014h

Class mercator 50 jak ustawić odległość bębna od klepiska oraz co może być powodem wyskakiwania 3 biegu

Polecane posty

Polmot8014h    0

Jest problem bo nie mogę regulować szczeliny między bębnem a klepiskiem dźwigni obok siedzenia nie mogę w żaden sposób przestawić a do tego wyskakuje 3 bieg jeśli ktoś wie co może być przyczyną i jak to poprawić to proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    66

A my wróżkami jesteśmy i wiemy na odległość co ci tą dźwignię trzyma. schyl sie i popatrz rozbierz co trzeba i napraw Co do biegów to tematów o wyskakujących biegach jest dużo wystarczypoczytac tam nic innego nie ma skrzynia jak każda inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polmot8014h    0

Bardzo pomocny post .... Aż żal ściska wiesz co (||). Jeśli wszystkie naprawy zaczynał bym od bezmyślnego rozbierania to miał bym naprawdę wiele dłubania. Nie wiem czy mieści Ci się to w głowie ale bardzo często wystarczy poprawić coś maleńkiego a efekt jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ustaw sobie dla ustawienia dźwigni na max podniesione klepisko 7 mm na drugim progu klepiska a 5mm na ostatnim kumplowi tak ustawiałem i ok zadowolony a już go korciło cepy wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Polmot8014h    0

U mnie problem jest nieco inny cepy i klepisko są idealne ale zbyt mocno złożone i przez to suche ziarno strasznie rozcina, jest bardzo wiele połówek a ta dźwignią od regulacji nie chce się przestawić tak jak by coś się zablokowało. Po wstępnym przeglądzie stwierdziłem że nigdzie nie jest zardzewiałe a mimo to klepisko się nie przestawia i nie wiem co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o skrzynie to np w moim consulu zbieraja sie zanieczyszczenia "plewy" na skrzyni w takim zaglebieniu kolo wodzikow sterujacych, to powuduje ze biegi wchodzi ale pod obciazeniem wyskakuje sprawdz i oczysc to, skrzynia jest ta sama wiec jest durza sansa na poprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLV    10

Otwórz pokrywę gdzie masz klepisko i bęben młócący . włóż rękę tam i zobacz czy nie ma kamieni może jakiś wpadł i ci blokuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiotrStaczak
      Witam. Tak jak w tytule nie mogę odpalić kombajnu. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki normalnie świecą nic nie przygasają. Wczoraj wstawiłem akumulator po zimie i miałem go odpalić, po 3 nie udanych próbach podpiołem miernik do akumulatora aby sprawdzić do ilu spada napięcie przy próbie podpalenia i wtedy kombajn bez problemu odpalił. Silnik popracował ok 10 min zgasiłem i drugi raz już nie odpalił. Proszę o jakieś rady do może mu dolegać.
    • Przez Ziel
      Witam,
      mam problem ze sciągnięciem połówki koła od młocarni, ślimak sciągnięty, klin też tylko koło ani drgnie. Było podgrzewane sciągaczem naciągane i bite młotem, ani drgnie..
      jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie?

    • Przez sylwek23111
      Witam jestem posiadaczem Claasa Dominatora 98 już 3 lata, i jako że nie miałem wcześniej styczności z kombajnem zbożowym to proszę o pomoc. Na dzień dzisiejszy utrzymanie oraz naprawa tego kombajnnu u mnie wygląda tak, że naprawiam zużyte części podczas awarii, co podczas krótkiego sezonu żniwnego powoduje przestoje, i po ostatnich żniwach z przerażeniem oczekuje następych. Ma ktoś jakąś serwisówkę, albo informacje, które elementy/łożyska trzeba wymieniać i co ile godzin/lat? 
    • Przez krzysiek29
      Witam. Interesuje mnie jaki jest waszym zdaniem lepszy kombajn dominator 88 "s" czy "sl". Chciałbym wiedzieć który jest waszym zdaniem mniej awaryjny, który się lepiej prowadzi itp. Proszę o wypowiedzi.
    • Przez kamil800
      Witam
      Podpowie mi ktos jakma byc zrobiona ta przekladnia katowa w zbiorniku? Ta co napedza slimak przy przenosniku ziarnowym. 
      Srednio co 2 lata mi pada i jak ją wyjme to smar jest ze smażony na wegiel i zatarte lozyska. W tym roku juz widze, ze znowu musze ja wyciągnąć. Czy tam ona miedzy polowkami ma miec jakis uszczelniacz i ma byc zalana olejem czy co? Bo ewidentnie smar tam nie zdaje egzaminu. Czy moze lozyska maja byc z jakims wiekszym luzem? Skladalem to juz na sylikony, oringi i inne gowna zeby sie syf nie sypal a ona i tak sie zaciera. Znajomy ma claasa z 15 lat juz tylko ze 86 ale tez tam jest ta przekladnia i jej jeszcze nie robil. 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj