Zaloguj się, aby obserwować  
Cygan111

Rewers - problem

Polecane posty

Waldekps2    2

Dlaczego pół rewers? To jest normalny rewers tylko starszego typu bo trzeba uzywać sprzęgła ale nie zmieniasz przeciez biegu tylko kierunek jazdy a więc jest to rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

pół rewers to by można nazwać jak jedna wajcha jest. Ale jak są 2 to jest pełen. Tak jak w nowoczesnych tylko tam masz elektrohydrauliczny a tutaj mechaniczny.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No tak bo mechaniczny. Kiedys na zachodzie każdy też mial tylko taki...


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

Witam. Chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić cały orginalny rewers do władka. Ponieważ te kupowane w mojej okolicy wytrzymują max 2 lata :P. Szlacht mnie bierze na te chińskie podróby!!! Może ktoś zna jakąś składnice gdzie mają najlepiej orginalne, albo jakieś sprawdzone wytrzymałe części?

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    50

Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sjergiej    0

Spróbuj może napisać do autora filmiki (jeśli masz konto na YT) i jak się dowiesz to koniecznie opisz jak to zrobić bo mnie to także zaciekawaiło i innych raczej też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

kurde szacunek dla gościa za te mody, zwłaszcza właśnie za rewers. ja wiem, ze wszystko jest do zrobienia ale super sobie ułatwił pracę. ja się podjarałem jak zobaczyłem wspomaganie :rolleyes: ale jak zobaczyłem rewers to normalnie szok.

napisałes do autora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać ma dryk chłopak do mechaniki a Wladek daje szerokie pole dla urealnienia wyobraźni.

Moim zdaniem zastosował za gruby siłownik przez co trzeba trochę się na kręcić(może po prostu taki miał). Ja też lubię ulepszać i zrobiłem czołowy ładowacz do bel, układem 12szt na przyczepie, w stodole 4na wysokość, jak zamieszczę na yt to podeśle link.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tzn przedłużyć drążek wodzika i dobrze dopasować uszczelnienie ,stosować dźwignię pośrednią na sworzniach kulistych i w tedy będzie ok.

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

pronarek to my z chęcią zobaczymy filmiki z twoimi modami przy ciągnikach i nie tylko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do "wspomagania",to idąc na skróty można zastosować odpowiednie skrócenie ramienia kolumny,trochę więcej kręcenia ale jest lżej,tak właśnie dawno temu zrobiłem.

Obecnie planuje zastosować wspomaganie od tatry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAti21    3

Witam, mam pytanie w sprawie rewersu we Władku, a mianowicie chodzi o to że gdy jest w pozycji do przodu to wszostko gra , ale gdy przestawimy go aby ciągnik jechał to sam wyskakuje tak jakby na luz , nie wyskakują biegi tylko sam rewers i tylko w pozycji do tyłu, co jest nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj