pos

mam problem z pompką paliwa (ręczną) zetor 7211

Polecane posty

pos    0

mam problem z pompką ręczną od paliwa :( nie było takiego tematu o tym :(

Po 1. czy wy też tak macie w zetorach że żeby go rano zapalić gdy nie był długo odpalany to musice go pod pompować ? :mellow:

Po2. ciekło mi paliwo z śruby od pompki ręcznej i odkręciłem odstojnik od pompki i dokręciłem wszystkie śruby to znaczy od pompki ręcznej od odstojnika od dopływu i itp. i teraz jest problem bo pompka ręczna nie ciągnie paliwa tylko wydaje takie dziwne odgłosy jak by gdzieś powietrze zaciągała lub coś innego nie wiem co zrobić z tym a ciągnik jest mi potrzebny na poniedziałek pilne plis POMOCY

Edytowano przez pos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Co do 1.

Też tak miałem, po szykowaniu pompy jak mi sie zacieła sekcja , założył w pompię nową sprężynkę do jakiejś śrubki i od wtedy nie trzeba pompować. : -)

A do 2 to nie wiem, ale może Ci się poprostu zapowietrzył i trzeba go odpowietrzyć. : -)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david697    0

Mam też zetora. Zetory tak mają że trzeba je pod pompować ponieważ zbiornik znajduje się u dołu i nie może zassać paliwa. Ja mam taką pompkę zasilającą i nic z niej nie cieknie oraz nie trzeba odkręcać jest szybsza i łatwiejsza w obsłudze mam już ponad 10 lat i nic jeszcze nie kapało. Polecam

http://allegro.pl/pompka-zasilajaca-zetor-agtech-granit-fv-gw-nowa-i2100489407.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pos    0

Co do 1.

Też tak miałem, po szykowaniu pompy jak mi sie zacieła sekcja , założył w pompię nową sprężynkę do jakiejś śrubki i od wtedy nie trzeba pompować. : -)

A do 2 to nie wiem, ale może Ci się poprostu zapowietrzył i trzeba go odpowietrzyć. : -)

no ale bizon ma niżej i nie trzeba pompować ? to znaczy w niektórych bo u mnie trzeba :( bo inaczej trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem :( gdzieś czytałem że jak ktoś wymienił wężyki i podkładki to zadziałało to znaczy wężyki na wtryskach i ten co idzie z ostatniego wtrysku do pompy paliwowej i to niby działa a u mnie ten jest właśnie popękany tylko żeby go wymienić to trzeba odkręcić kolektor wydechowy, rurki paliwowe żeby się doniego dostać :( :( i tak nie wiem czy by się dosięgło do niego :(

 

 

a co do pompki to już prawie jest ok bo już ciągnie tylko akumulator padł :( gadałem z ojcem bo nie ma go w domu :( i mówi mi że ma albo długo pompować albo odłączyć wężyk zasilający wlać paliwo do butelki i podłączyć ją z pompką i jak pompka pociągnie to założyć wężyk od zbiornika i będzie ok i jest pompka ciągnie :D

 

 

tylko teraz nie wiem gdzie się na pompie wtryskowej odpowietrza bo w c360 to jest w przodzie a tu nie wiem gdzie jest bo szukałem i nie znalazłem

:(

:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pos    0

Co do 1 to zakładasz na wężu zaworek zwrotny ja tak mam od kilku lat i może stać tydzień wsiadam pyk i chodzi.

http://moto.allegro....2150760719.html

 

 

no ale też mówią że trzeba wężyki powymieniać na wtryskach, wężyk od zbiornika do pompki żeby go dać dłuższego lub zrobić pętle a tu o tym temat http://www.agrofoto.pl/forum/topic/503-zetor-52117211-pompowanie-rano/page__hl__7211%20pompa%20paliwowa__st__40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1095

po raz ktorys powtarzam WSZYSTKO JUZ BYLO i to kilkanascie razy-juz mi sie nudzi co chwile powtarzanie tego samego, ja wsiadam zapalam i juz zapomnialem o pompowaniu. wystarczy poskrecac wszystko dokladnie, wyczyscic korek baku[to JEDYNA rzecz jakiej sie dowiedzialem na tym forum przez 6 lat :D :D :D :D ] kupic nowy zawor zwrotny pompy paliwowej i problem zniknie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Przyczyną schodzenia paliwa bo baku jest nieszczelność układu paliwowego, wszystkie wężyki(od baku ,przelew wtryskiwaczy,do filtrów) muszą być szczelne,nowe podkładki miedziane zakładamy za każdym odkręcaniem śrubek. Do tego nie zaszkodzi wymienić zaworka zwrotnego z tyłu pompy wtryskowej.Korek też musi być dobry.

Następna przyczyna to dwa zaworki w pompce zasilającej są ( takie płytki z jakiegoś twardego tworzywa) już chropowate i nieszczelne,do tego sprężynki już dobrze ich nie dociskają i stąd ucieka paliwo spowrotem do baku.

Dla niedowiarków napiszę ,że idzie to zregenerować rozbierając umiejętnie te zaworki i wyrównać i te płytki i ich gniazda odpowiednim drobnym papierze ściernym wodnym.Do tego sprężynki dałem od starej pompki od c 360 trochę dłuższe uciąłem i dociskają lepiej.Ja robiłem tak u siebie bo też mi się tak działo teraz może stać i miesiąc i pod chodze i bez pompowania pali od razu.Pompka działała dobrze więc po co wymieniać na jakąś badziewną która nie wytrzymie tego co oryginał.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek11441    133

Ja w moim mam zamontowany zbiorniczek wyrównawczy przez co paliwo nie zchodzi do zbiornika na dole tylko jest wciąż w tym zbiorniczku i nie musze pompować . Tak jak kolega wyżej pisał wszystko musi być szczelne.


Zetor zawsze i wszędzie NAJLEPSZY będzie !!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PGRdobrawola
      Mam problem z zetorem 7340, mianowicie czasami jest wszystko ok, ciągnik chodzi jak należy a czasami potrafi co chwilę gasnąć. Wymieniałem filtr paliwa i zauważyłem że piwo jest czarne jakby trafiał do niego olej. Spuściłem paliwo z baku i tak samo, czarna ropa... ktoś miał taki przypadek, pompa wtryskowa do roboty?
    • Przez farmer200011
      Witam piszę z zapytaniem odnośnie Zetora 7245 mianowicie podczas wymiany pompki paliwa wyciekł mi olej z pompy i nie wiem czy jest to pompa sparowana olejem z silnika czy trzeba osobno wlać olej do pompy jeżeli trzeba wlać to jaki i w jakiej ilości pompa jest tego typu  z góry dzięki za odpowiedź 

    • Przez Ibrahim
      Cześć! W moim Zetorze przepuszcza olej z okolic przycisku od dodatkowej dawki paliwa na pompie wtryskowej.
      Ktoś z Was to robił? Jak zabrać się do tego problemu? Jest tam jakaś uszczelka? 
      Dodam, że po zalaniu oleju wyrzuca go całkowicie po około godzinie pracy. 

    • Przez arto94pl
      Witam mam pytanie gdzie się spuszcza olej silnikowy w zetorze 6718 ? proszę o odpowiedź.
    • Przez tnaglak
      Czy może mi ktoś powiedzieć jaki powinien być według fabryki początek wtrsku? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj