Skocz do zawartości
choina03

JD 6520 problem z zapalaniem Common Rail

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
6520
choina03    0

witam. mam John Deere 6520 z 2003 r. ciągnik jest w systemie Common Rail i ma problemy z zapalaniem. wogóle żeby go zapalić to trzeba plaka pod filtr psiuknąć. jak już pochodzi to zapala. jaka może być tego przyczyna? filtry paliwa były wymieniane 100 mth temu wiec je można wykluczyć. bardzo proszę o pomoc i o odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    14

Sprawdź czy świece grzeją,jesli świece są ok to bierz się za sprawdzenie wtryskiwaczy,jak są dobre to sprawdź pompę,przede wszystkim sprawdź czy paliwo nie jest skrystalizowne w ujemnej temperaturze.Moim zdaniem będa to wtryski są to mega precyzyjne urządzenia pracujące na bardzo wysokich ciśnieniach i niewielka ilość kiepskiego paliwa może spowodować szybkie ich wypracowanie.Mam auto z silnikiem zasilanym w układzie CR i sporo z nim przeszedłem.Najgorsze jest to że naprawy niestety nie są tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

wtryski chyba są ok bo jak by to była ich wina to stracił by trochę mocy... tak mi się wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Niektóre elementy zużywają się powoli przyzwyczajając właściciela. Np: amortyzatory coraz gorzej trzymają i czasem dopiero na stacji diagnostyki okazuje się jak są bardzo złe, lub jak przesiądziemy się do innego samochodu który nie rzuca.

Więc moc może być mniejsza bo nie pamiętasz jaka była dużo wcześniej, a ona powoli malała.

Może to być właśnie objaw siadających wtryskiwaczy.

Odkręć powroty od wtrysków i zobacz ile paliwa nimi wraca, siadające wtryski maja duży zrzut paliwa na niskie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Nie chce zapalać tylko przy ujemnych temperaturach, czy też i przy dodatnich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

A pompka zasilająca ta przy baku jest w porządku ? .One najczęściej siadają przy kiepskim paliwie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

jesli chodzi o ta elektryczna to wymieniana przy ostatnim przegladzie... bo pan z serwisu john deere zwalil cala wine na nia i wymienilismy i on odpalil na plaku, wziol pieniadze i odjechal... a problem zostal... "majster'' byl z Żabina Karniewskiego z firmy rol-brat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Nie wiem czy zaworek coś pomoże bo jak jest elektryczna pompka palia to ona w ciągu sekund po przekręceniu kluczyka uzupełni niedobór paliwa w układzie.

Ja bym niestety obstawiał układ wysokiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

u mnie jak się zapowietrzał to sama pompka nie pomagała do odpowietrzenia, trzeba było poluzować najwyższy przewód na pompie wtryskowej i zakręcić rozrusznikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

usterka naprawiona. jednak mieliscie racje wysiadl wtryskiwacz cena naprawy 2100 zl + robocizna

 

 

dzieki wszystkim za pomoc:)

Edytowano przez choina03

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×