choina03

JD 6520 problem z zapalaniem Common Rail

Polecane posty

choina03    0

witam. mam John Deere 6520 z 2003 r. ciągnik jest w systemie Common Rail i ma problemy z zapalaniem. wogóle żeby go zapalić to trzeba plaka pod filtr psiuknąć. jak już pochodzi to zapala. jaka może być tego przyczyna? filtry paliwa były wymieniane 100 mth temu wiec je można wykluczyć. bardzo proszę o pomoc i o odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    83

Sprawdź czy świece grzeją,jesli świece są ok to bierz się za sprawdzenie wtryskiwaczy,jak są dobre to sprawdź pompę,przede wszystkim sprawdź czy paliwo nie jest skrystalizowne w ujemnej temperaturze.Moim zdaniem będa to wtryski są to mega precyzyjne urządzenia pracujące na bardzo wysokich ciśnieniach i niewielka ilość kiepskiego paliwa może spowodować szybkie ich wypracowanie.Mam auto z silnikiem zasilanym w układzie CR i sporo z nim przeszedłem.Najgorsze jest to że naprawy niestety nie są tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

wtryski chyba są ok bo jak by to była ich wina to stracił by trochę mocy... tak mi się wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    74

Niektóre elementy zużywają się powoli przyzwyczajając właściciela. Np: amortyzatory coraz gorzej trzymają i czasem dopiero na stacji diagnostyki okazuje się jak są bardzo złe, lub jak przesiądziemy się do innego samochodu który nie rzuca.

Więc moc może być mniejsza bo nie pamiętasz jaka była dużo wcześniej, a ona powoli malała.

Może to być właśnie objaw siadających wtryskiwaczy.

Odkręć powroty od wtrysków i zobacz ile paliwa nimi wraca, siadające wtryski maja duży zrzut paliwa na niskie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    11

Nie chce zapalać tylko przy ujemnych temperaturach, czy też i przy dodatnich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

A pompka zasilająca ta przy baku jest w porządku ? .One najczęściej siadają przy kiepskim paliwie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

jesli chodzi o ta elektryczna to wymieniana przy ostatnim przegladzie... bo pan z serwisu john deere zwalil cala wine na nia i wymienilismy i on odpalil na plaku, wziol pieniadze i odjechal... a problem zostal... "majster'' byl z Żabina Karniewskiego z firmy rol-brat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Nie wiem czy zaworek coś pomoże bo jak jest elektryczna pompka palia to ona w ciągu sekund po przekręceniu kluczyka uzupełni niedobór paliwa w układzie.

Ja bym niestety obstawiał układ wysokiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

u mnie jak się zapowietrzał to sama pompka nie pomagała do odpowietrzenia, trzeba było poluzować najwyższy przewód na pompie wtryskowej i zakręcić rozrusznikiem


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

usterka naprawiona. jednak mieliscie racje wysiadl wtryskiwacz cena naprawy 2100 zl + robocizna

 

 

dzieki wszystkim za pomoc:)

Edytowano przez choina03

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie zrobilem kapitalny remont skrzyni biegow Power Quad. Przyczyna remontu bylo salbe cisnienie i tarpiacy wsteczny. Po remoncie jest wszytsko ok ale rewers dalej troche do tylu tarpie. Z noznego sprzegla Nie , ale z reweesu tak. Serwisant uznal ze to tak jest w tych modelach i tak musi byc. A mi to nie daje spokoju. Moze ktos mi podpowiedzieć  badz odp na przykladzie swojego ciagnika czy to faktycznie tak jest czy nie. Rewees mechaniczny na linke. Dziekuje za odpowiedzi
    • Przez CezaryRoszkowski
      Halko,
      kupiłem prasoowijarke i potrzebny mi load sensing (ls) do lepszego funkcjonowania maszyny.
      Ciągnik 6820, co to za gniazdo ? Zwyklę wyjście hydraulicze czy moze jakis swobodny spływ ?
      Zdj dla znawców
       


    • Przez Wojteg
      Witam szukam opinii na temat John deere 5100m tej pierwszej generacji ok 2009roku. Jak to się sprawuje bo mało tego w internetach. Na co zwracać uwagę itp? Pozdrawiam
    • Przez Lukaszzablotni
      Cześć mam pytanie odnośnie john deere 6320 zakupiłem do niego ładowacz john deere 583, i zaczęły się schody zakupiona została przystawka power beyond do bloku zaworowego lecz po przykreceniu jej cisnienie w układzie wzrosło z 30 do 180 atmosfer. Serwis ze to nie będzie ta przystawka inny model trzeba taka szeroka końcowa do dam ze blok mam starszego typu ten szeroki i pompe tłoczkowa, no ale idac do sedna zamówiłem ta inna przystawkę serwis przyjechał zmierzył cisnienie bez niej wszystko oki zamontowali cisnienie 200 sprubowali bez pestki cisnienie spadlondo 130 co oczywiście i tak za dużo jak na spoczynek zaczeli podkladac jakies grosze żeby zZobaczyć czy cos to zmieni co dało ze bylo tylko gorzej a to kierownica nie dalo się skręcić to hamulec nie odbijal tylko po paru sekundach.serwisanci john deera stwierdzili ze oni nie wiedzą co to moze byc i ze oni montowali tych przystawek sporo ale nie wiedzą co sie dzieje. A ja mam juz 4 miesiąca tura ktory nie jest podpięty i dalej nie wiem co to moze byc. Dodam ze blok szeroki i po prawej stronie jest 1 rozdzielacz 100 i za nim miala byc ta plyta a po lewej mam 2 rozdzielacze 200. Prosił bym o jaka kolwiek podpowiedź co moze byc przyczyna wysokiego ciśnienia jak dołoży się ta płytę z gory dziękuję bo mi już do tego ręce opadaja
    • Przez oxfrd
      Cześć, musimy rozjechać sprzęgło od skrzyni biegów, odkręcone wszystkie śruby z korpusu co się ciągnie to odkręcone i dalej duży opór. Czy to możliwe że nie da się go rozjechać w tym miejscu? Czy ktoś może coś takiego robił?
      Z góry dzięki za odpowiedzi 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj