mat93

U-R-S-U-S C-330 który lepszy ?

Polecane posty

mat93    36

Jaką c330 byście wybrali jeżeli przyszło by wam do zakupu.Wybrali byście pierwszą c330 tą z lat 1969-1975 czy może nowszą z lat 1980 czy 1990 . Która lepsza ? Weźmy pod uwagę iż stan obu jest taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nowsza zawsze będzie nowsza, jeżeli stan obydwu jest taki sam, to ja bym brał tą nowszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

a ja bym bral starsza, lepsze maetrialy uzyte do wykonania


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Lepsze to może były, tylko już się mogły po wyrabiać obudowy łożysk i inne rzeczy, 15 - 20 lat różnicy to nie jest tak mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Jaką c330 byście wybrali jeżeli przyszło by wam do zakupu.Wybrali byście pierwszą c330 tą z lat 1969-1975 czy może nowszą z lat 1980 czy 1990 . Która lepsza ? Weźmy pod uwagę iż stan obu jest taki sam.

Akurat przy tym modelu to nie za bardzo co się zastanawiać,na mojej wsi jest bardzo dużo c-330 z starszej produkcji jak i nowszej,i nie dostrzegłem aby ktoś narzekał na te nowsze,ewentualnie czasem się zdarzy,że ktoś tam narzeka na tą tzw."M",le ogólnie nowsza nie ustępuje tej starszej.Jeżeli zakupisz taką z '76 roku i trochę potrzymasz to już potem ciężko to sprzedać a jak już to kasa mała.. Pod sumując to wybrał bym na pewno młodszy model ...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Na pewno wybrał bym model młodszy. Stan mówisz taki sam, ale jednak w środku nikt nie siedzi. Młodsza maszyna to zawsze młodsza. Jak mówi przedmówca zawsze będzie ją jak coś łatwiej sprzedać. Starsza na pewno nie jedno już przeżyła.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin    5

Młodsza to młodsza, starsza, tak jak pisali, z lepszych materiałów, ale też bardziej wymiłowana będzie. :D My mamy ciapka z 1974 r i nie narzekamy, ale młodzym byśmy pewnie nie wzgardzili.


C-330 i jazda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek420    3

a na twoim miejscu bym wziął starszą bo mam z tego starszego rocznika i lepiej mi się sprawuje niż sąsiada mk która mo o wiele mtg mniej.W c330 robiłem 26 lat kapitalny remont i do tej pory nic nie było wymieniane prócz końcowek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Ja bym kupił tą która ma mniejszy przebieg motogodzin bez różnicy czy starsza czy nowsza :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    36

powiem tak chciałbym kupić coś za 10tyś aby w razie czego mieć jeszcze trochę na remont a te z 1969 do 1975 to chyba za te 10 000 da radę kupić nawet w dobrym stanie co uważacie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Tylko takie allegro albo tym podobne to nie patrz na to. Najlepsze są ogłoszenia z gazet albo poczta pantoflowa, gdzie nie ma porównania cenowego i ktoś wyceni według swojego widzi mi się. Pośpiech to zły doradca, nie raz widziałem ciapki z lat '80 do 10 tys. w stanie nie do grzebania, jeden nawet z turem.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek420    3

Ja bym kupił tą która ma mniejszy przebieg motogodzin bez różnicy czy starsza czy nowsza :D

Różnica to jest bo mk prędzej wysiadają skrzynie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Różnica to jest bo mk prędzej wysiadają skrzynie ;)

Raczej tylko czwarty bieg..


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Podobno wystarczy delikatnie jakąś nakrętkę w skrzyni spawarką cyknąć i nie ma problemu z rozlatującą się skrzynią :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28753

co do spawania nakrętki to powiem że nie zawsze to pomagało, często spaw pękał, w przypadku znajomego pomogła dopiero wymiana wałka i nakrętki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Właśnie podobno gdy założy się nowy wałek,nakrętkę i pospawa to nie ma bata żeby się coś rozkręciło skrzynai trzyma długie lata bez remontu.


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    36

skrzynie da radę zrobić wujek ma c330M i na razie jest spokój tylko z kąt te ceny c330 z lat 80 i 90 oraz c330m w życiu nie dam 20000 za c330 , te starsze mają rozsądne ceny wiecie czemu tak jest ? rocznik ale przecież c330m mają już ponad 20 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście to bym wybrał tą starszą bynajmniej w tamtych czasach lepiej się ursusowcy do swoich wyrobów przykładali.Chociaż ja mam z 1984 i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Sąsiad w swojej Mce też wymienił ten wałek i nakrętkę i to ładnie zaspawali i 8 lat ma z tym spokój, a ciągnik sam obrabia jakieś 8ha.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus93    0

ja bym brał tą nowszą, jak koledzy wyżej pisali, nowsze to zawsze nowsze, ale nie wiem czemu się wszyscy tak na te skrzynie w serii M skarżą, w mojej od nowości tylko olej zmieniałem, i ma 5000mtg prawie, i działa dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Bo może trafił Ci się taki egzemplarz lub zbytnio swojej M-ki nie obciążasz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus93    0

raz ciapka mocno przeciążyłem to sprzęgło się przyjarało, a tak normalnie to staram się rozsądne maszyny ciągać. beczka 3000L, przyczepa z 8 belami na pokładzie, pług 2x35, 4 tonowa wywrotka gnoju. skrzynia jest głośniejsza na 3 i 5 biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

ciapek na wom-ie jest mocniejszy niż c-360 żeby uzyskać lepszy uciąg na wom-ie w c-360 t0 puszczałi przez skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mietek2424    0

mojego znajomego Mka z 86 ma małosiły jakieś 3 miesiące temu jak miałem pół przyczepki jedno osiówki ziemi ze stawu to na 4 ledwo z miejsca się ruszyła. A ja swoim 28 z silnikiem 30 pełne ciągam z palcem w nie zkońce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj