nowy1989

Wymiana uszczelki pod głowicą C-330

Polecane posty

Grabcio    28

Właśnie olej wali i w filter też idzie zobaczyłem na dnie jest z około 0,5l oleju. Moja 30 pali znakomicie tylko tak że brak siły ale nie do końca chce jeszcze w tym roku jakoś prze pracować po czym za rok zrobić remont generalny silnika. A co na ten rok mi polecicie zrobić ?? Wymaina uszczelek tylko na głowicą kolektory. ??

 

Raczej nie wali Ci oleju w filtr powietrza bo w C-330 jest mokry filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    356

na dnie filtra ma być olej ;)


Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodek    0

ja radze zawsze planowac glowice - niewazne czy to motocykl czy auto czy traktor - poprostu bardzo czesto zdarza sie ze glowica sie wichruje czy to przy przekrecaniu czy przy odkrecaniu .

Potem tylko naraza to na koszty i ew wycieki czy to oleju czy nawet czasem pojawia sie ze mimo iz uszczelka pod glowica jest nowa sprezanie gdzies ucieka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1111    27

Witam

Czy głowica w C-330 i C-330M jest taka sama?

I jeśli nie to czym się różni?

Edytowano przez Rolnik1111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Nie inną. Te od emki mają zawory równo z głowicą, dzięki czemu są również "płaskie" tłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c360c330    0

a ja mam taki problem gdy jest zimny silnik i nie odpalany od 2 dni to jak odpalam to kopci na biało i dosyc dlugo kręci po czym załapie jak jest ciepły to pali normalnie lekko i gdy doda sie gazu to kopci na czarno prosze o pomoc wtryski regenerowane oleju nie bierze wiec co jest przyczyną

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    356

raczej to normalne jeżeli nie miałeś jeszcze robionego silnika. Może już nie ma takiego dobrego sprężania i dlatego trochę dłużej trzeba pokręcić ;)


Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c360c330    0

ale to jest za długo jak jest 10 stopni to nie zapali a akumlatory nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

przyczyn może być dużo pompa wtryskowa i układ zasilania paliwa {filtry przewody} żle ustawione zawory ,kiepskie sprężanie no w 330 świece się przydają....


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    356

a masz sprawne świece?


Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stojar    2

Jeśli są problemy na zimnym i kopci na biało to moim zdaniem coś z układem zasilania, piszesz,że wtryski regenerowane, a co z pompą, może pompa słaba,

jeśli kopci na biało o ciężko odpala to tak jakby się troszkę zapowietrzał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    356

Pompe dawałeś razem ze wtryskami do regeneracji?


Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jeśli pompa sprawdzona i wtryskiwacze też to sprawdź zapłon jeszcze, możliwe że masz opóźniony. Jeśli to wykluczysz to jak koledzy pisali wcześniej ustawienie zaworów lub jakaś nieszczelność np.na grzybkach zaworów ale to musiałbyś zmierzyć ciśnienie sprężania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DeZeR    0

Sorry za odkop , ale leci mi też trochę oleju z tego korka na głowicy . Trzeba wymienić całą z zaworami czy tylko pokrywę ? . Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

to normalne że bedzie lecieć stamtąd olej, bo korek pełni tu rolę odmy, a to że jest umiejscowiony w nieco nieszczęśliwym miejscu i wszystko leje siuę po silniku to wina pominiętego w produkcji szczegółu. są dwa rozwiązania:

-wycinać filcowe krążki i podkładać pod korek by wychwytywały olej

-korek przerobić na zakręcany, szczelny i wyprowadzić z pokrywy oddzielną odmę i przewodem pociągnąć na wysokość dna misy by olej kapał bezpośrednio na ziemię.

 

Nic nie trzeba wymieniać-to normalne że silnik "oddycha", zwłaszcza jest to widoczne przy małej ilości cylindrów silnika.


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

Witam serdecznie. Mam taki problem woda poszła mi do oleju wymieniłem ,głowica splanowana i sprawdzona czy nie ma pęknięć.Po złożeniu i odpaleniu widać że kompresja przedostaje sie chłodnicy myślałem że może to ciśnienie od nowej pompy wody ale po odłączeniu pompy dalej dmucha głowicą. Panowie co może być przyczyną.,?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    182

Lipna uszczelka. Albo zle sie ułożyła. Mi raz sie zdazylo tez ze tuleja przerdzewiala do kanalu wodnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

Panowie jeżeli na uszczelce nie ma oznaczenia góra dól to wszystko jedno którą stroną założyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj