nowy1989

Wymiana uszczelki pod głowicą C-330

Polecane posty

nowy1989    0

Mam pytanie: z chłodnicy ciągle wydmuchuje mi powietrze, czy to uszczelka pod głowicą jest nieszczelna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    27

byc moze jest pekniety blok lub glowica albo jest cos w niej uszkodzone ale na pewno to nie uszczelka;)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Dlaczego nie uszczelka ???, przecież to właśnie typowy objaw jej uszkodzenia. Co prawda dziś 1 kwietnia ;)


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

max2505    1

równie dobrze w głowicy może być pęknięte gniazdo w którym znajduje się wtryskiwacz. Wtedy też może dmuchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1

wydmuchuje uszczelkę pod głowicą po wymianie tulei , jedna tuleja jest trochę zaniżona jedną stroną ? zakładałem na klej, i nic to nie dawało. Morze coś doradzicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

definitywna wymiana tulei

żadne kleje nie pomogą


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1

gdy się zużyły pierwsze tuleje to była zrobiona kapitałka i się zaczęło wydmuchło trzy razy uszczelkę, i wstawiliśmy następne tuleje bo tamte okazały się bublem i nadal wywala uszczelkę, jak dobrze dobrze dokręciłem to szpilka pękła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego @dominik1882 aby to naprawić należy rozwiercić podtoczenie pod kołnierz tulei w bloku tak aby zachować współosiowość a następnie dorobić tuleję z wyższym kołnierzem. Oczywiście planowanie powierzchni przylegania bloku do głowicy oraz samej głowicy jest niezbędne. Innej rady nie ma. Wymiana tulei nic tu nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1
Kolego @dominik1882 aby to naprawić należy rozwiercić podtoczenie pod kołnierz tulei w bloku tak aby zachować współosiowość a następnie dorobić tuleję z wyższym kołnierzem. Oczywiście planowanie powierzchni przylegania bloku do głowicy oraz samej głowicy jest niezbędne. Innej rady nie ma. Wymiana tulei nic tu nie pomoże.

 

ale gdzie znaleźć taki zakład jestem z powiatu Sieradzkiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Gdzie taki zakład jest w Twoich stronach to nie wiem. W mojej okolicy jest fachowiec, który w ten sposób regeneruje takie silniki. I gwarantuje Ci, że naprawiony przez niego silnik będzie działał lepiej niż fabrycznie nowy. Jak chcesz namiary na tą firmę, pisz na PW. W sumie to nie masz tak daleko do Wrześni, i warto byłoby przejechać te parę kilometrów, i mieć gwarancję dobrze wykonanej naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1

jeździłem po mechanikach i pytałem co stym zrobić przeważnie mówili że w 330 to t rzęsty przypadek radzili żeby podłożyć dodatkową podkładkę pod tuleje i tak zrobiłem i założyłem całą miedzianą uszczelkę za 20zł i skręciłem i co będzie zobaczymy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakiś czas na pewno wytrzyma. Może 10 mth albo 1000 mth. Jeżeli tuleja jest zaniżona to w tym miejscu prędzej czy później przedmucha uszczelkę. W C-330 wcale nie jest to częsty przypadek. Przeważnie te silniki były dobrze wykonane. Ja jeszcze nie spotkałem się z takim czymś. Zależy też ile zaniżona jest tuleja. Jeżeli nie przekracza 0,05 mm powinno jakiś czas wytrzymać. Ale jeżeli więcej to szkoda Twojej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    989

sąsiad miał podobny problem kiedyś, ale woził do jakiegoś kolesia który mu od spodu w tulei półksięzyc naspawał w tym miejscu gdzie jest niżej potem to jakoś obrobił i juz parenaście lat jeździ i jest ok (bynajmniej tak mi mówił że było zrobione). A szczegułów dokładniejszych nie znam. Ale wydaje mi się że tam gdzie robią szlify bloków silników powinni cos na to zaradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Witam

Rok temu miałem usterkę w c-330M. Kompresja dmuchała do wody i wyrzucało ją z chłodnicy. Zadnej wody w oleju lub odwrotnie nie było!!!

Zmieniłem uszczelkę pod głowicą i było ok aż do dziś.

Przy zmianie uszczelki pod głowicą nie wymieniłem uszczelki pod pokrywą klawiatury i wiadomo trochę po silniku się lał olej. Mało sie nią robi to niech tak będzie...:D

 

Dziś zauważyłem, że z prawej strony silnika (od strony wtrysków) na linii uszczelki pojawiają się pęcherzyki powietrza (bąbelki z oleju)

Spadku mocy nie ma (nie odczówalny), nie kopci, pali normalnie.

 

Wystarczy mocniej dokręcić głowicę czy od razu zabrac sie za wymiane uszczelki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    989

jak nic sie nie dzieje to na początek dociągnij wszystkie równo nakrętki w głowicy i zobaczysz jak ustanie to bedziesz śmigał dalej, a jak nie to zmienisz uszczelke na nową, tam nie ma dużo roboty godzinka i po sprawie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelk2002
      Cześć chciałbym zapytać o różnice w pompach wody w silnikach c-328/c-330 czy ośka pompy jest krótsza lub dłuższa. U mnie występuje problem z pompą wody ponieważ koło pasowe nie zgrywa się z kołem pasowym wału korbowego. Pompa jest cofnięta o prawie dwa centymetry do tyłu i jest efekt że pasek idzie po skosie. A może u mnie brakuje jakiegoś elementu?.
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
    • Przez Konik165
      Witam mam problem dość spory. Zetor 5211 to znaczy silnik zetora pracuje w innej maszynie. Był zamrożony po rozmrożeniu i wymianie broków w głowicy było przez miesiąc wszystko ok. Po miesiącu woda w oleju. Do sprawdzenia pojechały głowice okazało sie ze jedna peknieta,wymieniłem i to samo. Rozebrałem oddałem blok to wciśniecia tulei od nowa bo myślałem że to uszczelki pod tulejami.Dla bezpieczeństwa kupiłem nowe tuleje. Po złożeniu całości na wolnych obrotach wydawało sue że bedzie ok na wiekszych olej biały. Rozebrałem po raz kolejny myślałem że blok pekniety pod tuleja ale tam wszystko wygląda ok. Blok pekniety miedzy tulejami od góry ale jak rok temu robiłem remont też tak było i do zamrożenia było ok.  Prosze o pomoc ma ktoś jakiś pomysł blok nie do dostania używany nowy majątek. Nie chciał bym tego wyrzucac rok temu wszystko nowe szlif wału. nowe panewki tuleje tłoki pierścienie. 
    • Przez bizonbs
      Hej Panowie. Mam 30stke która służy mi do nawozów i do opryskiwacza ale zaczęła się grzać. Problemem był rozwalony w drobny mak termostat. Wymieniłem - założyłem nowy. Okazało się że się nie otwiera i od strony grzybka uwalona jest blaszka(sprężyna) ... Założyłem drugi nowy termostat... Po 2 miesiącach zacięty. 
       
      Mam dosyć. Wiem, że ludzie jeżdżą bez termostatów. Co kładziecie zamiast termostatu i jak montujecie. Mam dosyć wymieniania termostatów co 2 miesiące i wkurzania się na mój najlepszy ciągnik. 
       
      Tak wiem że powinien być termostat ale mam już dosyć pałowania się z tym. 
    • Przez Adik_ziel
      przy najlżejszej pracy np: bronowaniu czy ciągnięciu pustej przyczepy 4,5t strasznie szybko sie nagrzewa jak myślicie przyczyna mogą być pierścienie?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj