nowy1989

Wymiana uszczelki pod głowicą C-330

Polecane posty

nowy1989    0

Mam pytanie: z chłodnicy ciągle wydmuchuje mi powietrze, czy to uszczelka pod głowicą jest nieszczelna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

byc moze jest pekniety blok lub glowica albo jest cos w niej uszkodzone ale na pewno to nie uszczelka;)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Dlaczego nie uszczelka ???, przecież to właśnie typowy objaw jej uszkodzenia. Co prawda dziś 1 kwietnia ;)


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

równie dobrze w głowicy może być pęknięte gniazdo w którym znajduje się wtryskiwacz. Wtedy też może dmuchać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1

wydmuchuje uszczelkę pod głowicą po wymianie tulei , jedna tuleja jest trochę zaniżona jedną stroną ? zakładałem na klej, i nic to nie dawało. Morze coś doradzicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

definitywna wymiana tulei

żadne kleje nie pomogą


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1

gdy się zużyły pierwsze tuleje to była zrobiona kapitałka i się zaczęło wydmuchło trzy razy uszczelkę, i wstawiliśmy następne tuleje bo tamte okazały się bublem i nadal wywala uszczelkę, jak dobrze dobrze dokręciłem to szpilka pękła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego @dominik1882 aby to naprawić należy rozwiercić podtoczenie pod kołnierz tulei w bloku tak aby zachować współosiowość a następnie dorobić tuleję z wyższym kołnierzem. Oczywiście planowanie powierzchni przylegania bloku do głowicy oraz samej głowicy jest niezbędne. Innej rady nie ma. Wymiana tulei nic tu nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1
Kolego @dominik1882 aby to naprawić należy rozwiercić podtoczenie pod kołnierz tulei w bloku tak aby zachować współosiowość a następnie dorobić tuleję z wyższym kołnierzem. Oczywiście planowanie powierzchni przylegania bloku do głowicy oraz samej głowicy jest niezbędne. Innej rady nie ma. Wymiana tulei nic tu nie pomoże.

 

ale gdzie znaleźć taki zakład jestem z powiatu Sieradzkiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Gdzie taki zakład jest w Twoich stronach to nie wiem. W mojej okolicy jest fachowiec, który w ten sposób regeneruje takie silniki. I gwarantuje Ci, że naprawiony przez niego silnik będzie działał lepiej niż fabrycznie nowy. Jak chcesz namiary na tą firmę, pisz na PW. W sumie to nie masz tak daleko do Wrześni, i warto byłoby przejechać te parę kilometrów, i mieć gwarancję dobrze wykonanej naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik1882    1

jeździłem po mechanikach i pytałem co stym zrobić przeważnie mówili że w 330 to t rzęsty przypadek radzili żeby podłożyć dodatkową podkładkę pod tuleje i tak zrobiłem i założyłem całą miedzianą uszczelkę za 20zł i skręciłem i co będzie zobaczymy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakiś czas na pewno wytrzyma. Może 10 mth albo 1000 mth. Jeżeli tuleja jest zaniżona to w tym miejscu prędzej czy później przedmucha uszczelkę. W C-330 wcale nie jest to częsty przypadek. Przeważnie te silniki były dobrze wykonane. Ja jeszcze nie spotkałem się z takim czymś. Zależy też ile zaniżona jest tuleja. Jeżeli nie przekracza 0,05 mm powinno jakiś czas wytrzymać. Ale jeżeli więcej to szkoda Twojej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

sąsiad miał podobny problem kiedyś, ale woził do jakiegoś kolesia który mu od spodu w tulei półksięzyc naspawał w tym miejscu gdzie jest niżej potem to jakoś obrobił i juz parenaście lat jeździ i jest ok (bynajmniej tak mi mówił że było zrobione). A szczegułów dokładniejszych nie znam. Ale wydaje mi się że tam gdzie robią szlify bloków silników powinni cos na to zaradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Witam

Rok temu miałem usterkę w c-330M. Kompresja dmuchała do wody i wyrzucało ją z chłodnicy. Zadnej wody w oleju lub odwrotnie nie było!!!

Zmieniłem uszczelkę pod głowicą i było ok aż do dziś.

Przy zmianie uszczelki pod głowicą nie wymieniłem uszczelki pod pokrywą klawiatury i wiadomo trochę po silniku się lał olej. Mało sie nią robi to niech tak będzie...:D

 

Dziś zauważyłem, że z prawej strony silnika (od strony wtrysków) na linii uszczelki pojawiają się pęcherzyki powietrza (bąbelki z oleju)

Spadku mocy nie ma (nie odczówalny), nie kopci, pali normalnie.

 

Wystarczy mocniej dokręcić głowicę czy od razu zabrac sie za wymiane uszczelki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

jak nic sie nie dzieje to na początek dociągnij wszystkie równo nakrętki w głowicy i zobaczysz jak ustanie to bedziesz śmigał dalej, a jak nie to zmienisz uszczelke na nową, tam nie ma dużo roboty godzinka i po sprawie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj