franek412

JD 5620

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
John Deere 2250
franek412    1

Prosił bym posiadaczy tego modelu o napisanie mi jego wad i zalet ile pali czy psuje itp. i jak wiecie to cene przeglądów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

no ja nie mam opinii ale słyszę że są dobre ciągniki ( weźmniemy takiego na PROW jak się uda ) miało byś lamborghini R3 evo 100 ale za duże a ten ciągnik starczy nam w zupełności :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

ja tez takiego nie posiadam ale uwazam ze ten ciagnik jak na 72 km ma za duzy silnik bo 4,5 litra ktory moze byc przyczyna paliwozernosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

jest o tym mowa w którymś z tematów o 5720, i w skrócie, ze pali wiecej nic nawet 5720 o czym dowodzili użytkownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Użytkownik tego ciągnika chyba nie wie co to znaczy zapas mocy :lol: :P Przeciesz to szkoda takiego ciagniczka :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2
Użytkownik tego ciągnika chyba nie wie co to znaczy zapas mocy :lol: :) Przeciesz to szkoda takiego ciagniczka :angry:

Albo można nazwać to wykorzystaniem ciągnika w 120% :P:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Conajmniej :lol: Najfajniejsze było w tym filmiku jak przed podniesieniem zestawu składał go do pozycji transportowej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

może go składał po to że jak był rozłożony to ciągnikowi podnosiło przodek a jak złożył to nie aż tak a ciekawe jak ten ciągnik by sie zachowywał z 2,7m ?? ja zamnieżam kupić taki ciągnik i taki zestaw a później jak by sie kupiło (za jakiś rok czy dwa większy ciągnik to wtedy w się siało większym a narazie by ten mały się pomęczył :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Jakos by sobie radził pewnie.Mi tez taki podchodzi, tylko w bogatszej wersji i z ładowaczem od razu.Co do paliwozerności to sie nie zgodze ze pali wiecej od 5720.Przecież nie jest mozliwe że taki sam silnik z turbem spali mniej jak ten bez :P tak wogóle to jaki pług byscie do niego podczepili??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

Jeżeli te pytanie jest do mnie to my naraźe nie wiemy czy wziąć 5620 czy 5720 z ładowaczem jak nad pługiem to zamnieżamy wżąć pług 4 skibowy z firmy sukov ze zmienną szerokością orki ale prawdopodobnie to będzie 5720 ale jeszcze nic niewiadomą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Pytam ogólnie, bo mnie w niedalekiej przyszłosci czeka kupno ciągnika ok. 70KM, no i bedzie pracował z ładowaczem no i ze wszystkim z czym dotychczas radziła C-330 :P Bo dla mnie kupno ciagnika ponad 80KM jako ciagnik pomocniczy to chyba zły wybór :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
Bo dla mnie kupno ciagnika ponad 80KM jako ciagnik pomocniczy to chyba zły wybór :P

 

 

Napisał, że dla niego 80KM jako pomocniczy to zły wybór, a jak dla mnie do ładowacza i paszowozu idealna moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Paszowozu nie mam, bo nie ta branża :P Będzie słożył do opryskiwacza, rozsiewacza, prasy, ładowacza oczywiście i takie tam lekkie prace :)

Więc myśle że 70KM to aż aż :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

tzn ornego mam 60ha ale ciezkie prace wykonuje forterra, no i kilka ha łąk robie, no i ze 40, moze wiecej ha prasuje na usługach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
To w końcu jak z tym spalaniem spali więcej od PROVIMY 8441

Proxima więcej spali od John Deera...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do tego mojego filmiku(link wyżej) podrywało mu przód bo nie miał max. obciązenia z przodu, prędkoć z jaką ojciec jeżdził dochodziła do 9km/h troche wolno jak na bierny agregat, ale chodzi. Jeśli ten jelonek się spisze to kupimy drugiego tyle że wiekszego coś koło 110 - 130KM no i używanego:) a myślę ze w 2,70 to bez problemów raczej. bo to 30 cm mniej na szerokości, ale na wadze sporo więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

no to jak ja mam full na przodzie to na pewno bedzie chodzilo POZDRO


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie tzn bardziej wątpilwość do wyjasnienia, ja czytałem ze JD5620 najlepiej pracowac na 1400 - 1900obr/min a ojciec daje mu do oporu? Czy to może się jakoś odbić na ciągniku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj