franek412

JD 5620

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzysiu    5

@toednt

 

Masz może jakiś test że proxima pali więcej niż jej odpowiednik JD, bo z tego co wiem to większy model Zetora Forterra 9641 był oszczędniejszy od JD 5820 jeśli chodzi o zużycie paliwa a i zachowanie silnika nie było aż gorsze, to ciekawe jak się ma Proxima do JD tylko prosze nie poruwnywać 8441 do JD 5720 bo to troche by niewporządku było jakie moce mają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

Z tego co wiem to tylko tym , w 5620 nie ma turbinki także gaszenie ciągnika przy wysokich obrotach (moim zdaniem) nie wpływa na uszkodzenia któregoś z podzsepołów silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

"tylko prosze nie poruwnywać 8441 do JD 5720 bo to troche by niewporządku było jakie moce mają..."-dlaczego nie w porządku ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

Tak masz racje mój błąd szybkośćowy do 5620 nie porównywać bo ma mniejszą moc a do 5720 to ok. tylko odrazu zaznaczam że względy paliwowe a nie co inne bo co inne to ja wiem co znaczy Jaś(no znaczy min. dokładność,trwałość)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

ja posiadam 5620 i chce sie dowiedziec opini o tych ciagnikach mam nadzieje ze ktos kto mial z ta seria doczynienia odpowie POZDRO:)


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie to dobry ciągniczek, w moim jak przęłączam z B do A to skrzynia cięzko chodzi, no i troszke za lekki jest, a tak to niczego sobie:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

u mnie biegi chodza bez problemu pytam sie dlatego ze na forum pisza rózne zeczy o nim tylko najczesniej pisza te osoby co nawet w nim nie siedzieli a mają najwięcej do powiedzienia i cały czas skarżą sie na te spalanie ale chyab 6-7 l to nie jest dużo?


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

@JD 5620

 

jak bym miał takiego oi spalał 6-7litrów na godzine zegarową średnio w różnych pracach to byłby to dobry wynik nie rekordowy ale dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseIH1    2

hehe a ty JD 5620 to chyba tylko tak powiedziales zeby powiedziiec bo nic nim jescz enie robiles ehhe dziwne troche


MTZ-8202-image63164.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

no wlasnie w transporcie bo juz troche latal z przyczepkami 4.5t , 12t to juz mozna cos powiedziec


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseIH1    2

aha ale w transporcie to nie to samo co pod obicązeniem w polu . Wiadomo ze spalanie w transporcie nie bedzie równe temu co bedzie pracowal w polu pod stałym obciążeniem . Ale jak na te to jest dobrze


MTZ-8202-image63164.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celtis    12

proił bym użytkowników jd 5620 o wypowiedzenie sie w sprawie paliwożerności w pracy, z góry dziekuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

pytanko do posiadaczy jd 5820 ile mógł rok temu kosztować j 5820 bassik z turem jd zakładając dobry rabat, czy możliwe jest zeby jd 5820 basik z turem kosztował niecałe 150 tyś brutto na szerszych oponah, czy była jakaś promocja przed rokiem że do 5820 można było dostać tura gratis?

 

ps. wszystkie jd serii 5020 mają chydrauliczny rewers?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Nie było takiej wersji jak 5820 Basic a przynajmniej ja nic o tym nie wiem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

nie wiem czy był taki jd 5820 na pytanie jaka to wersja czy basik czy dwanced właściciel odpowiedział że basik troche właściciel sie nie orientuje chyba a raczej nieźle jest zamotanyddlatego pytam o cenę bo chcę wiedzieć czy żeczywiście tyle kosztować mógł czy poprostu koleś podał cenę netto no i oczywiście czy byla taka promocja na 5820 żeby dodawali ładowaz gratis (osprzęt ma raczej krajowy ) ale tur jd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lesiu    0

Zależy jeszcze gdzie ale przy takiej cenie to upust może wynieść ok 7tyś, jak wersja basic to nie ma klimy,prawdopodobnie instalacji radiowej. W sumie to i tak nie dojdziesz ile dał za niego ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

w sumie koleś jest zakręcony i sam dobrze nei wie co gada, ale za 148 tyś to można pronara 90km z turem kupić a nie jd 88km z turem jd dlatego najprawdopodobniej koleś podał cenę netto, przy tym 7 razy podkreślając że agrofarm 100 gs z turem był dużo droższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

mam pytanko do posiadaczy JD ile czasu trzymało sie wcisniety kluczyk w stacyjce (grzanie)?


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

narazie nie i całe szczescie ale lepiej wiedziec na przyszłosc wielkie dzieki pozdro;)


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mesershmit    0

Lepiej najpierw kolego przeczytać instrukcje obsługi, zanim wsiądzie się do ciągnika, tam wszystko pisze jak obsługiwać się ciągnikiem a nie się o takie rzeczy pytać zwłaszcza że jesteś posiadaczem tego ciągnika, wstyd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Nie,no po to jest to forum ;)-a tak przy okazji-Mesershmit pisze się Messerschmitt :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

dla twojej wiadomosci wlasnie od tego jest forum i czy nie prosciej jest napisac post niz szukac instrukcji . juz troche mam ten ciagnik ale mamy taki czas ze zimy sa delikatne i używałem tego tylko pare razy a przez tyle czasu nic dziwnego ze mozna zapomiec


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mesershmit    0

nie ucz księdza pacierza jestem w związku lotniczym i wiem jak to się pisze

I nie jestem Niemcem i orginalne niemieckie nazwy mnie nie obowiązują.

 

To gratuluje pamięci a biegi wiesz jak wchodzą czy tez zapomniałeś, takie rzeczy to się wie

sory zapomniałem edycji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj