filekpl 0 Napisano Luty 25, 2012 Witam. W jaki sposób mają być założone podkładki sprężynowe w podporze pośredniej? Jest ich sześć wnioskuję, że są pary. Mają być założone stroną wklęsłą do siebie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
STANK 15 Napisano Luty 25, 2012 ()()() daje śię to w ten sposób Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qqq 19 Napisano Luty 25, 2012 Witam. W jaki sposób mają być założone podkładki sprężynowe w podporze pośredniej? Jest ich sześć wnioskuję, że są pary. Mają być założone stroną wklęsłą do siebie? Dokładnie tak jak kolega wyżej podał tak się je zakłada,wtedy działają sprężynowo,i wtedy uzyskujesz docisk tarczek cierno- napędowych... Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
filekpl 0 Napisano Luty 25, 2012 Dziękuję bardzo za odpowiedź. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
filekpl 0 Napisano Luty 25, 2012 A powiedzcie mi jeszcze jak mocno dokręcić nakrętkę na wałku i jakim olejem zalać podporę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Margoy 0 Napisano Luty 25, 2012 Możesz zalać zwykłym superolem ja wlałem FALCO bo taki leję w silnik a co do nakrętki to musisz do oporu bo inaczej będą Ci sie tarczki ślizgać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qqq 19 Napisano Luty 25, 2012 Możesz zalać zwykłym superolem ja wlałem FALCO bo taki leję w silnik a co do nakrętki to musisz do oporu bo inaczej będą Ci sie tarczki ślizgać Co Wy wszyscy z tym superolem leja go wszędzie :huh: .Ja bym radził coś z przekładniowych np.Hipol Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hendryk21 2 Napisano Luty 25, 2012 najlepiej gęsty olej przekładniowy do podpory z dodatkiem smaru, bo to przecież jest sprzęgło i w rzadkim płynie będzie się bardzo ślizgać KPK Kumurun Team Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seweryn20 825 Napisano Luty 25, 2012 W instrukci napisane wyraźnie albo olej najlepiej według mnie przekładniowy lub do pełna smarem. BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sacrable 42 Napisano Luty 25, 2012 A powiedzcie mi jeszcze jak mocno dokręcić nakrętkę na wałku i jakim olejem zalać podporę? Powinno się dokręcić 75-80 Nm. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sebe1033 397 Napisano Luty 26, 2012 dokręcic dość mocno , ja miałem hipol i nie było problemów bo własnie ma byc taki olej by "wlazł" między tarczki i wtedy nie będzie poslizgu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet 316 Napisano Marzec 27, 2012 muszę chyba je trochę docisnąć bo coś tato mówił że chyba napęd się ślizga. Jak to się rozkręca żeby zobaczyć co i jak? Czy dużo jest przy tym roboty? Czy idą tam jakies uszczelki? pzdrwm Nikita_Bennet"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamentaldifference. We should all be treated with appropriate respect." Sir A C. Clarke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
agromatik 1029 Napisano Marzec 28, 2012 (edytowany) @nikita odkręć wał między podporą a skrzynią, będziesz miał zakrętkę. Dokręca się ją z siłą 70-80Nm, to jest sprzęgło przeciążeniowe, ono ma się ślizgać w przypadku nadmiernego przeciążenia przedniego napędu. Nie radzę natomiast jak inni, do oporu, może wtedy łamać części składowe napędu. Ja zalewam przekładnie w przodzie i podporę orlenoskim Transoil320 Edytowano Marzec 28, 2012 przez agromatik " EDYTORIAL Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seweryn20 825 Napisano Marzec 28, 2012 Instrukcja przewiduje też napełnianie podpory smarem. Przez korek towotnica i do bulu. BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet 316 Napisano Marzec 28, 2012 @nikita odkręć wał między podporą a skrzynią, będziesz miał zakrętkę. Dokręca się ją z siłą 70-80Nm, to jest sprzęgło przeciążeniowe, ono ma się ślizgać w przypadku nadmiernego przeciążenia przedniego napędu. Nie radzę natomiast jak inni, do oporu, może wtedy łamać części składowe napędu. Ja zalewam przekładnie w przodzie i podporę orlenoskim Transoil320 zanim się za to wezmę to skoczę do GRENE i wezmę pierścienie/manżety czy jak to się nazywa bo tam coś takiego idzie chyba a jak znam życie to przy rozbieraniu je uszkodzę Co do oleju - coś się wymyśli pzdrwm Nikita_Bennet"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamentaldifference. We should all be treated with appropriate respect." Sir A C. Clarke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rami 18 Napisano Marzec 28, 2012 ja tam w swoim zalewam olejem bo tak było jak kupiłem nowy podpora była zalana olejem gl-5 hipol Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kris19911 9 Napisano Marzec 28, 2012 Ale tam nie da sie nic uszkodzić odkręcasz wał wyciagasz zawleczkę i dokręcasz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
STANK 15 Napisano Marzec 28, 2012 to zależy gdzie się ślizga bo może na podwieszce a także w przekładni tam gdzie się załącza na tych rolkach może przepuszczać ,jak na podwieszce to wałek od skrzyni będzie się kręcił a od mostu będzie stał ,a jak w przekładni to wałki nie będą się kręcić a jak sprawdzić najlepiej line do drzewa jak przód stanie druga osoba będzie widzieć co i jak ,w tej podwieszce ważny jest olej żeby był i dokręcenie odpowiednim momentem jak koledzy wcześniej pisali 70-75 NM , ja leję Transol dobry był by taki smar co idzie do przekładni kontowej w kosie spalinowej , ważne też jest sprawdzanie śrub którymi jest przykręcona podwieszka czy się nie luzują lubi urwać śruby lub obudowę ,olej dokręcenie odpowiednim momentem będzie chodzić lata prędzej na tych rolkach w przystawce będzie się ślizgać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet 316 Napisano Kwiecień 4, 2012 powiedzta mi panowie jaki tam idzie rozmiar klucza aby to dokręcić? Klucz dynamomteryczny będę miał na dniach ale nie wiem czy dobiorę coś ze swoich koncówek czy będę musiał dokupić. pzdrwm Nikita_Bennet"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamentaldifference. We should all be treated with appropriate respect." Sir A C. Clarke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
STANK 15 Napisano Kwiecień 4, 2012 o ile się nie mylę to 27 mm ale mogłem coś pokręcić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet 316 Napisano Kwiecień 19, 2012 nasadka 27 + klucz i siła prawie 80Nm i chodzi pzdrwm Nikita_Bennet"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamentaldifference. We should all be treated with appropriate respect." Sir A C. Clarke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kgal 3 Napisano Marzec 25, 2017 Mam pytanko. Odkręcił się wał napędowy od strony skrzyni przy podporze pośredniej i na szczęście wizualnie nic się nie stało. Ale jak chciałem przykręcić, to tą część od strony podpory – gdzie jest śruba do dociskania tarczek można wysunąć i wsunąć ok. 2 cm. Czy to tak ma być? Czy coś w podporze jest rozwalone? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seweryn20 825 Napisano Marzec 25, 2017 Masz odpowiedz w innym temacie w którym pytałeś. BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach