damjed

Łożyska

Polecane posty

damjed    0

Witam ostatnio w mojej reni strasznie fajtala sie kierownica a wiec rozebralem i okazalo sie ze rozlecialy sie lozyska w kolumnie w tej czesci u gory moja renia jest z regulacja wysokosci kierownicy. I tu zaczyna sie moje pytanie poniewaz nigdzie nie moge dostac tych lozysk moze ktos wie gdzie mozna dostac takie lozyska i jesli ktos przerabial cos w tym temacie to prosilbym o pomoc. Z góry wielkie dzieki.

Edytowano przez damjed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    943

mozna wiedziec jaki model

roltex Krasnystaw serwis classa


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Kraśnicka Fabryka łożysk nie robi wszystkich typów łożysk, Wystarczy wybrać się do dobrego sklepu z łożyskami.

Jak nie ma na półce to zamówią, gdzieś takie na pewno robią. Taki problem to nie problem, problemem może być cena, ale podejrzewam że to nieduże łożysko, co najwyżej przepłacisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjed    0

Juz obszukalem po wszystkich sklepach w okolicy i hurtowniach. wymiar lozysk to 1BI-19x30-7

1BI-27x38-7

I wszedzie gdzie nie zadzwonilem to powiedzieli ze nie ma takich lozysk. I ze z takimi wymiarami nie ma lozysk tylko uszczelniacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

kolego ja też już to przerabiałem tyle że kierownica sie kręciła a koła stały. Jak się okazało to obciął się w środku kołek łączący dwie ''rurki''. I ja tam widziałem i o ile pamiętam to łożyska miałem dobre tyle że smaru im dołożyłem a w górnej częsci bo jak to porozkręcasz to kieronica ci odjdzie i tam jest taka rura zewnętrzna <obudowa> i w środku wałek i tylko u góry jest łożysko a na dole nie ma to wstawiłem tulejke aby się to nie wyrabiało. A u ciebie gdzie dokładniej wysiadły te łożyska ??? MOże zapodaj jakieś foto nawet telefonem to coś więcej sobie przypomnę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjed    0

Kolego lukaszw mi chodzie o te dwa lozyska ktore sa w gornej czesci kolumny przy krzyzaku. Ale wielkie dzieki wszystkim forumowiczom poniewaz przez to ze nie moglem nigdzie dostac tych lozysk postanowilem troche przerobic ta kolumne.A wiec przetoczylem dziure na lozysko w kolumnie na wymiar 42mm i ten walek przetoczylem na wymiar 25 dzieki temu mozna bylo wstawic lozysko 25x42 poniewaz takie lozysko mozna dostac bez problemu. A drugie lozysko bylo jeszcze w miare dobre to tylko nasmarowalem. A wiec wszystko powinno byc dobrze.Wponiedzialek to zamontuje i napisze jak to dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafi99910
      Witam mam problem z polbiegami w renault 610 mianowicie zablokowało się na 4 polbiegu i nie mogę zrzucić. nie mogę też przerzucić na żółwia. dodatkowo raz załącza się przedni napęd A raz jest rozłączony. Proszę o pomoc.
    • Przez Robert36
      Wady i zalety. Jak się sprawuje 
    • Przez domik235
      Witam kupiłĂem taki ciagnik i niestety brak wyjscia z powietrzem problem bedzie sie powtarzał jak bedzie sie chciało zaczepic przyczepe to skad hamulce znalazł ktos jakies rozwiazanie na to ?
    • Przez klajuh
      Witam.
      Posiadam ciągnik Renault Cergos 330 i mam problem z dźwignią hydrauliki, otóż potrzebuję do kosiarki dyskowej ustawić sekcję pływającą. Mój problem jest taki że dźwignia od hydrauliki nie chce zaskoczyć w tej pozycji pływającej. Mam dwie dźwignie jedna to kiper i ona tylko zaskakuje do przodu, a na tej drugiej jest jeszcze pozycja pływająca tyle, że dźwignia nie chce się dalej przesunąć do tyłu.
    • Przez Griszka92
      Siemka mam pewien problem kupiłem Renault 120-14 ciagnik był zaniedbany, wiec nim nie jeździłem. Zrobiłem podstawowy serwis oleje filtry itd ogólne przygotowanie do sezonu. Jadąc po asfalcie na niskich obrotach ściąga ciagnik w lewo, a żeby odbić w prawo muszę kręcić dość mocno kierownica w prawo prawie 2 pełne obroty kierownica. Druga sprawa jak skręcę na postoju kierownica do oporu kołem kierownicy można kręcić do woli. Pytanie czy to wina orbitrola jakiegoś zaworu, siłownika czy pompy ? Pedał hamulca tez nie specjalny, idzie w podłogę za drugim bądź trzecim razem blokuje. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj