Majjdann

Zetor 5211 ogrzewanie pali sie bezpiecznik.

Polecane posty

Majjdann    94

Cześć mam taki problem z ogrzewaniem że jeden wiatrak dmucha wolniej drugi szybciej ale to jest pestka pojawił sie inny problem włącze nadmuch dmucha normalnie przez jakieś 15 do 20 minut i potem koniec pali sie bezpiecznik. Sprawdzałem kable nic nie robi zwarcia sprawdzałem też to ten co wolniej dmucha ma troche mniej prądu a ten co szybciej to więcej . Niewiem co może być co byście poradzili włożyć większy bezpiecznik bo teraz mam 15A. Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    94

u mnie tez tak bylo i chyba sie spalil silnik jak zalozylem mocniejszy bezpiecznik,teraz chodzi tyko jeden.moze byc cos z przekaznikami.

Edytowano przez tedizetor56

Zetor Team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    94

u mnie tez tak bylo i chyba sie spalil silnik jak zalozylem mocniejszy bezpiecznik,teraz chodzi tyko jeden.

 

To co radzisz zrobić w regulatorze napięcia coś zmienić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Przydało by się jakiś mocniejszy mocniejszy to się kabelki albo silnik zadymi i pokarze w czym jest problem;) Żarty żartami ale możliwe że oporniki się kończą, jeden z silników umiera naturalną śmiercią i przydało by się wymienić na nowy. Zmierz prąd jaki płynie na linii jednego i drugiego silnika i jak masz trochę czasu i chęci to możesz np rozebrać taki silniczek i go np przesmarować no chyba że ułożyskowanie jest już wypracowane. Problem może być też w przełączniku ewentualnie kable które sprawdzałeś są uszkodzone w miejscu którego nie widać na pierwszy rzut oka.Schemat w dłoń i po kabelkach dojdziesz. Chociaż stawiał bym na silniczek... jak by co to zapraszam na gg

41526207

Edytowano przez 6441Marcin6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    94

6441Marcin6441 wiatrak jest ok bo go podpiołem kalbem z tego co szybko dmucha i dmuchały dwa szybko to jest ok ino ma mniej prądu i przy włączniku mam zielony od zasilania podwójny i czerwony podwójny i niemam regulacji szybkie i wolne obroty bo niewiem jaki dokładnie powinien być 3 kabel jak ty masz zetora to zrób foto jak ty masz przy włączniku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

podpiąłeś go przez bezpiecznik, szedł na krótko dobre poł godziny, i bezpiecznik się nie spalił?

 

jeśli instalacja przepatrzona, obstawiam zacierający się silnik wentylatora, jeśli pali bezpiecznik najczęściej na największym biegu nawiewiu jestem tego pewny prawie na 100%

Edytowano przez rafff24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    94

podpiąłeś go przez bezpiecznik, szedł na krótko dobre poł godziny, i bezpiecznik się nie spalił?

 

jeśli instalacja przepatrzona, obstawiam zacierający się silnik wentylatora, jeśli pali bezpiecznik najczęściej na największym biegu nawiewiu jestem tego pewny prawie na 100%

 

A jak go odłącze to ten jeden będzie dobrze chodził i sie nie będzie palił bezpiecznik ?

U mnie nic nie piszczy ale roździele kabelki i podepne ten co szybko dmucha żeby miał wolne i szybkie obroty i zobacze.

Edytowano przez Majjdann

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1095

juz kilka razy ten problem byl omawiany- wiec poszukaj, pare stron przejrzysz i znajdziesz rozwiazanie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1095

jeszcze pare razy zacytujesz poprzedni post i bedziesz mial duzo czasu na poszukanie-dobrze ze tu mod rzadko zaglada -bo szybko mialbys wolne od af. mnie sie nie chce szukac bo swoje wentylatory naprawilem ze 2 lata temu-kazdej zimy jest pare tematow o ogrzewaniu wiec poszukaj po datach :D , pewnie ze stycznikami masz problem.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    94

A przestawiłeś na ciepły nadmuch ?

Edytowano przez Majjdann

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartekm66
      witam
      mam problem z obrotomierzem - licznikiem motogodzin w moim zetorze 7045
      otóż obroty wskazuje normalnie ale motogodziny to różnie czsami potrafi "zaciąc się"i nie pracowac przez 10 i wiecej godzin a czasami kręci jak szalony
      czy jest to wina samego licznika czy tez może pradniczki przy silniku
      miał ktos taki przypadek ???
    • Przez Rafal_Zgierz
      Witam
      gdzie znajdę jest umiejscowiona pompka spryskiwacza w Zetor 7211 ??? Nie działa mi spryskiwacz i chcę na początku sprawdzić te pompkę.  
    • Przez Maniek1Excalibur
      Witam.
       
      Mam pytanko odnośnie tego przełącznika:

       
      Jaka jest średnica otworu montażowego? Czy jest on otwierany tak jak np. obejmki czy nasadzany na wałeczek? Jaka jest długość dźwigni od środka otworu montażowego?
      Rozumiem, że spełnia on funkcje narysowane na dźwigni?
       
      Pytam, bo chcę go zastosować do innego traktora, a nie wiem jak to wygląda w Zetorach.
    • Przez szakul91
      Witam. 
      Zacząłem odtwarzać elektryka przy wentylatorach i przy przelacznikach w górnym pulpicie bo ktoś strasznie namieszal nic nie działało. Problem teraz mam z przednim silnikiem od wycieraczki.  Jak prawidłowo powinny być podłączone przewody. Albo źle podłączyłem albo silnik pracuje nie prawidłowo gdyż cały czas staje w jednej pozycji i później nie da się go już uruchomić ponownie. Po rozebraniu wewnątrz jest styk który nie ma uszkodzony. Będę wdzięczny za pomoc przy rozeznanie się jak prawidłowo powinny być podłączone przewody gdyż ktoś podłączył na krótko silnik bo chyba coś szwankowalo A teraz silnik jak się wyłączy to staje w rożnych pozycjach. Przesyłam zdjęcia może komuś też się przydają.






    • Przez ursusowski289
      Witam kolegów, przerabiał może ktoś temat wskaźnika paliwa w Zetorku 7211 itp.
      U mnie problem jest następujący-wskaźnik po włączeniu stacyjki cały czas pokazuje na max, po wyłączeniu wskazówka opada. Od czego zacząć sprawdzanie?:D
      Z góry dziękuję. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj