Gość Profil usunięty

Zetor szykuje ofensywę nowych modeli

Polecane posty

woyto    16

WITAM może ktoś napisać czym różni sie proxima B od proximy D? Z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

Ludzie nie bierzcie tych zetorów !!!! oni nas chcą zniszczyć wykończyć a ślą tu zetory !! żywność naszą oskarżają ciągle i my rolnicy tez na tym tracimy aż tusk tam pojechał. Więc po co nam zetory !! koniec zetora !!

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2404    0

Prawda w tym jest ale teraz ten nowy hsx jest bdb atrakcyjny co do ceny i wyposażenia ja nie patrze na markę tylko na wyposażenie dopasowane do ceny bo za h takiego samego nie będę płacił 80 tys zł Sam jesteś rolnikiem to wiesz jak każda zł się liczy i ten traktor wychodzi najtaniej i dla mnie to nie ważne czy z czech czy niemiec czy inego kraju byle był dobry i tani

A to to czysta walka o klienta a polak nic uczciwie nie potrafi zrobić tylko cały czas oszustwa i afery. Moim zdaniem to inspekcje powinny podnieś kary tak wysoko żeby jak ktoś coś zrobi jakieś świństwo to jest bankrutem to wtedy by się bali i było by w porządku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Byłem dzisiaj i oglądałem Zetora Majora i szczerze będę się starał żeby stanął u mnie na podwórku ... Tak tak jako jedyny mi przypasował z resztą tacie też ;) Proxima 70 raz że droższa a dwa że słabsza i nawet rewersu w standardzie nie ma ... Nawet w Majorze mi się lepiej siedziało ... Zachwyca mnie po prostu banalność wykonania tak jak w 7211 z paroma dodatkowymi gadżetami i tak ma być!!! Tego szukałem... Typowo mechanicznego ciągnika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Maska jest ok,tylko te światła... nie rozumiem dlaczego nikt nie robi zdjęć w kabinie... Przecież to jakaś tam nowość w Zetorze i powinni to pokazać :)


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom85    0

Jak dla mnie to stary wygląd był 100% lepsz a ogółem to tak jakby z Majora zerżneli

:huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaacenty    1

Również uważam że poprzedni design był efektowniejszy :) Wystarczy że Forterra i Major mają bardziej zadziorną stylistykę.

Nie rozumiem czemu tak szybko wprowadzili zmiany w wyglądzie. Przecież tamte modele się jeszcze chyba nie znudziły....? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Dlaczego? Jeden odlew maski dla Proximy i Majora- niższe koszty produkcji. Ot tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Proxa ma dodatkowe wloty do góry- czyli z tej samej formy wycinamy 3 otwory, szlifujemy i wsio :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaacenty    1
Napisano (edytowany)

A jak wytłumaczysz to że jest dłuższa? :D

Może do Majora biorą tą z Proximy i przycinają z tyłu...? :P

 

Zgodzę się z Tobą w kwestii obniżania kosztów bo pewnie mają jedną formę do obu tych masek ale jest ona pewnie odpowiednio modyfikowane poprzez dołożenie jakiś elementów i w ten sposób z jednej formy wychodzą 2 różniące się trochę produkty.

 

Są podobne ale nie takie same :P

 

Wydaje mi się że powinniśmy zakończyć tą dyskusje bo i tak nie dojdziemy do konsensusu, a takie przekrzykiwanie się na wzajem jest mało dojrzałe.

Edytowano przez Jaacenty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A faktycznie :) W przypadku POWER na pewno będzie dłuższa. Podsumowując- zaszły zmiany, trzeba się z tym pogodzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ciekawy patent z osią na wahaczach. W sumie coraz lepiej fajny kokpit boczny, niezła maska. Ale jak zwykle coś sknocić musieli. Gdyby zrobili wszystko na raz dobrze nie byli by sobą. Czy nie można zrobić było nowej obudowy zegarów. Sam cyferbalt jest fajny. Ale obudowa tandetna i to bardzo.

Czy ta wystająca z kokpitu wajcha to gaz ręczny? Mam forterre 11741 ale u mnie gaz jest elektroniczny. Nie można było tej dźwigni jakoś lepiej zrobić a nie wajcha jak w 330. Panel ehr tez mógł by byc bliżej ręki a nie gdzies pod oknem. Cały zetor troche dobrego troche złego i jakos to będzie.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

No ciekawie to wygląda,a to prawda,że od 2014 mają wprowadzić common raila?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZF9641    22

Zetor wprowadza zmiany i ulepszenia ale władze firmy celują z produktami do konserwatywnych odbiorców [wiernych marce od lat] i boją się zbyt rewolucyjnego odnowienia wyglądu i techniki.Coś w tym jest bo jak sąsiedzi kupujący zetora to wszyscy podkreślają stabilność firny ,dobre opinie użytkowników i dostępność części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj