Gość Profil usunięty

Zetor szykuje ofensywę nowych modeli

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Przeglądjąc różne fora zagraniczne na temat Forterry HSX 2013 natrafiłem na linki do zdjęć tej właśnie Forterry. Jest to konto

brytyjskiego oddziału Zetora na facebooku. Jednak normalnie z Polski nie da się wejść normalnie na tę stronę, trzeba przez proxy.

Ja np. zainstalowałem taki program (wersja demo, ale się udało): http://www.safersurf...n/download.html

 

Oto linki do zdjęć:

 

http://www.facebook....pg&size=414,550

http://www.facebook....pg&size=550,414

http://www.facebook....pg&size=414,550

http://www.facebook....pg&size=550,414

Chodziło mi głównie o ten zapowiadany luk dachowy dla ładowacza.

 

Są również zdjęcia nowego Majorka:

 

http://www.facebook....14301422&type=1

 

Edit: znalazłem też na stronie Zetora zdjęcia Forterry 140 HSX HD:

http://www.zetor.pl/zetor-forterra-hsx

Edytowano przez michal7211jaron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

wiecie moze czy zetor planuje jakies nowe medele o mocach ok 80-100 KM czy moze jakas nowsza proxima z nowym wygladem bo zamierzam kupic i nie wiem czy troche poczekac

o zetoze major juz wiem ale on ma bardzo biedna kabine

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na stronach internetowych HSX HD już jest, a w Kielcach z tego co wiem też była wystawiona.

Myślę, że w tym roku (może dopiero w następnym półroczu) będzie na pewno dostępna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Jest tylko Forterra HSX.

W Kielcach została wystawiona Forterra HSX model2013.

Forterry HD jeszcze nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6898

Zgadzam się z Tobą :P

 

Cały czas mi się wydawało, że HSX 2013 to równoznaczne z HD.

Zobaczcie na tych obrazkach, bo ja ślepawy trochę jestem, co tam jest napisane na masce za HSX.

Mi się wydaje, że ,,HD'', ale może jest to ,,16v''.

 

http://www.zetor.com...or-forterra-hsx

Tam jest HSX 16V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2404    0

Dzisiaj rozmawiałem z przedstawicielem i za forterre 140 hsx z przednim tuz i wom z ładowaczem czołowym z osprzętem łyżką, krokodylem i chwytakiem do bel z obciążnikami na tylne koła po 350kg reszta ful wypas wycenił mi na 253 tys zł

Co na tom cenę powiecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

w prownaniu do zachodnich ciagnikow jest to atrakcyjna cena

u mnie na wsi soltys kupil forrtere tylko troche slabsza za ok 200 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozmawiałem z przedstawicielem i za forterre 140 hsx z przednim tuz i wom z ładowaczem czołowym z osprzętem łyżką, krokodylem i chwytakiem do bel z obciążnikami na tylne koła po 350kg reszta ful wypas wycenił mi na 253 tys zł

Co na tom cenę powiecie.

 

A to jest już ten model na 2013, z lukiem dachowym, resorowaną kabiną, itd.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

hsx szczerze to nie gadalem z nim o tym ciagniku ale raczej sie spisuje dobrze bo smiga nim czesto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2404    0

Aha pewnie go dociera a jaki model ma.

 

Co do resorowanej kabiny nie wiem na 100% ale raczej tak bo z 2013r Na pewno z tym oknem panoramicznym bo fajna rzecz do tura i kilka razy się dopytywałem o to okno panoramiczne :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2404    0

To jak ma drugi rok to jeszcze tą zwykłą forterre a nie hsx bo hsx weszły do sprzedaży w lipcu tamtego roku i pewnie 115

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2404    0

Hsx ma całkiem inną skrzynie bo 5 biegów głównych kture zmienia sie przy użyciu przycisku na gałce tzw. sprzegło możliwość automatycznego przełączania półbiegów według obciążenia i rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy. Został także poszerzony i podłużony i zmiany w silniku tam zmieniony wtrysk itp.

Po skrócie Ci opisałem więcej szczegółów zobacz se na stronie zetora. :rolleyes:

Edytowano przez Tygrys2404

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to nie wiem moze i tak a czym sie rozni od hsx?

 

 

Forterra hsx ma rewers elektorhydrauliczny

skrzynię 30x30

i większy rozstaw osi

na stronce zetora wszystkiego się dowies

@Tygrys2404 pisalismy w tym samym czasie

Edytowano przez krzysiekfarmer5

red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2404    0

Tak jakoś wyszło że co do minuty w tym samym czasie odpisaliśmy krzysku :D

Edytowano przez Tygrys2404

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tygrys2404    0

Zetor forterra 140 hsx

Nowy model Forterra HSX przynosi wiele innowacji technicznych, które

zapewniają większą wydajność, komfort, bezpieczeństwo oraz wyraźnie

podnoszą wartość użytkową. Do głównych elementów innowacyjnych w tym

modelu z czterocylindrowym doładowanym silnikiem nowej generacji należą,

przekładnia powershift z systemem HSX, oraz Hitch Tronic, które wyraźnie

poprawiają komfort obsługi ciągnika.

Silnik

Silnik charakteryzuje się wysokim stopniem wzmocnienia momentu

obrotowego (34 %), świetnym startem nawet w niekorzystnych warunkach

temperaturowych, długą żywotnością i niskim zużyciem paliwa, potwierdzonym

*Powyższa oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do negocjacji, niniejsza oferta nie stanowi

oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

przez Niemieckie Towarzystwo Rolnicze DLG. Wysoką moc gwarantuje nie tylko

ulepszona głowica cylindrów, ale także zmienione kanały ssące i nowy system

wtrysku paliwa. Silnik wyposażony został także w filtr cząstek stałych w celu

obniżenia poziomu emisji.

Skrzynia przekładniowa

Nowa, 5-cio stopniowa synchronizowana skrzynia biegów posiada łącznie 30 +

30 biegów, uzupełnia ją 3-stopniowy automatyczny wzmacniacz momentu o

ciśnieniu zwiększonym do 19 barów. Przekładnia powershift z systemem HSX

daje możliwość półautomatycznej preselekcji. Nowy elektrohydrauliczny rewers

włączany jest pod obciążeniem (tzw. Power Shuttle), co daje większy komfort i

wartość użytkową. Hydrauliczne jest także sterowanie obrotami wałka odbioru

mocy. Udźwig do 7000 kg i równomierne obciążenie ciągnika zapewniają dwa

zewnętrzne pomocnicze cylindry hydrauliczne. Filtr średniociśnieniowy

zapewnia niezawodność hydrauliki. Dzięki rozstawowi osi 2490 mm Forterra

HSX jest stabilniejsza i bezpieczniejsza.

HitchTronic

Kolejną nowością jest opatentowana przez Zetor we współpracy z Bosch

Rexroth rewolucyjna funkcja automatycznego sterowania tylnym

trzypunktowym układem zawieszenia HitchTronic, dzięki której traktor podczas

orki dostosowuje się sam do każdego terenu. Praca stanie się dużo łatwiejsza i

bardziej efektywna zarówno dla początkującego, jak i dla doświadczonego

traktorzysty. Nieważna jest także jakość gleby czy typ maszyny. Na dodatek

uruchomienie HitchTronic oszczędza paliwo, przyczyniając się do ochrony

środowiska naturalnego.

Kabina. Komfort i bezpieczeństwo

Deska rozdzielcza jest wyposażona w wyświetlacz LCD podający w komfortowy

sposób informacje dla obsługi i serwisu, a w siedzeniu kierowcy znajduje się

wyłącznik bezpieczeństwa, który uniemożliwia start silnika lub ruszenie

traktora, jeśli traktorzysta na nim nie siedzi. Dzięki posadowieniu kabiny na

silentblokach i zastosowaniu nowych komponowanych materiałów podłogowych

nastąpiło znaczne ograniczenie przenoszenia hałasu i wibracji na stanowisko

traktorzysty.

SILNIK

Zetor 1605

Moc 2000 / 25 (ISO) (kW/HP) – 100 / 136

Prędkość znamionowa (rpm) - 2,200

Ilość zaworów - 16

*Powyższa oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do negocjacji, niniejsza oferta nie stanowi

oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Ilość cylindrów – 4

Typ – turbodoładowany

Skok tłoka (mm) - 105 / 120

Pojemność skokowa (cm³) - 4,156

Max. moment obr. / Rezerwa mom. obr. (ECE R24) (Nm /%) - 570 / 38 572 /

38

REWERSACJA

Typ - wielotarczowe mokre sprzęgło

sterowanie - elektro-hydrauliczne

PRZEKŁADNIA

Typ - mechaniczna z 3° automatycznym powershift, rewersem

Zmiana biegów - w pełni zsynchronizowana

Ilość biegów - 30 / 30

Prędkość (kph) - 40

WOM

Typ - zależny/ niezależny, wielotarczowe sprzęgło WOM z 3° wyborem

opóźnienia startu

Obroty tylnego WOM (rpm) - 540 / 1,000 (540E / 1,000 opcjonalnie)

Obroty przedniego WOM (rpm) - 1,000

HYDRAULIKA

Typ - Elektronika Bosch z Zetor HitchTronic, 2 cylindry pomocnicze

3-punktowy układ zawieszenia - kategoria II

Sterowanie - elektroniczne

Ciśnienie operacyjne (MPa) - 20

Wydajność pompy hydraulicznej (l/min) - 70

Hydrauliczne szybkozłącza - 3 pary + 1

INNE SPECYFIKACJE

Napęd - 4WD

Sterowanie - hydrostatyczne

Hamulce podróżne/postojowe - mokre, tarczowe, hydrauliczne / sterowane

mechanicznie

Hamulce przyczep - opcjonalne (powietrzne lub hydrauliczne)

Cyfrowa deska rozdzielcza - standard

WYMIARY

Waga (kg) - 4600

Długość (mm) - 4,770

Szerokość (mm) – 2,270

Wysokość (mm) – 2,810

Rozstaw osi (mm) - 2, 490

Tu macie krótki opis Zetorka :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj