Gość Profil usunięty

Zetor szykuje ofensywę nowych modeli

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
therider    7

ja dzisiaj zadatkowałem na zetora 105 ale odbiór po nowym roku

cena 154 netto kabina claasic, przedni tuz, zaczep hith, koła 520 tył 420 przód

cena 110 z tym wyposażeniem kosztowałby 172 netto

silnik o mocy tej samej tylko podane wg innej normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

ja mam zamówioną Forterrę 110 (na silniku 16V)- przedni TUZ, obciążenie kół tylnych 230 kg, opony 420/520, dolna listwa do przyczep, siedzenie gramer, cyfrowa deska rozdzielcza, dodatkowe oswietlenie na przodzie i tyle, podgrzewane szyby i lusterka, kogut, radio, łaczniki górne i jabłka do haków - przód i tył za 203 tyś brutto.

adik 163 netto można dać za 110 ale w podstawowym wyposażeniu które jest bardzo ubogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
therider    7

ja mam zamówioną Forterrę 110 (na silniku 16V)- przedni TUZ, obciążenie kół tylnych 230 kg, opony 420/520, dolna listwa do przyczep, siedzenie gramer, cyfrowa deska rozdzielcza, dodatkowe oswietlenie na przodzie i tyle, podgrzewane szyby i lusterka, kogut, radio, łaczniki górne i jabłka do haków - przód i tył za 203 tyś brutto.

adik 163 netto można dać za 110 ale w podstawowym wyposażeniu które jest bardzo ubogie.

a dlaczego wolałeś droższe 110 niż tańsze 105 mój wyszedł 190 tys brutto z tym samym wyposażeniem tylko zamiast listwy dolnej mam hith.

Wiem że twój może mniej palić ale nie powinno być dużej różnicy chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

110 z kilku powodów. Wg mnie silnik 16V ma lepsza kulturę pracy. Ale najwazniejszy to taki że u dilera u którego robię zakupy nie było już dostepnej 105, 115 i nie można już ich było zamówić. Miał jeszcze 125 ale to nie ten przedział mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam 105 co prawda 8v bo z 2009 ale serwisant mówił ze z podciągnięciem do 125 niema problemu tylko po gwarancji nie robię tego bo nie ma potrzeby ma wystarczającą moc do 4 skibowego pługa agregatu 4,2 i uprawowo-siewnego 3 metrowego biernego i myślę że tak samo będzie z16v bo 105 110 115 125 135 różnią się tylko dawką paliwa a są to te same silniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

6skib to ma co rabowac jeszcze obracany u nas taj Forterra 11741 czy John deere 6530 ciąga 4skiby Kvernelanda a Valtry 160 KUCY ciagają po 5 obracanych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
therider    7

mam 105 co prawda 8v bo z 2009 ale serwisant mówił ze z podciągnięciem do 125 niema problemu tylko po gwarancji nie robię tego bo nie ma potrzeby ma wystarczającą moc do 4 skibowego pługa agregatu 4,2 i uprawowo-siewnego 3 metrowego biernego i myślę że tak samo będzie z16v bo 105 110 115 125 135 różnią się tylko dawką paliwa a są to te same silniki

A ile tobie pali ten zetorek np. w orce na ha?

Jak z awaryjnością, i czy jesteś z niego zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest zwrotny, ma rewers,ehr, klimę,sterowanie podnośnikiem z tyłu na błotnikach,biegi zmieniane pod obciążeniem i jeszcze kilka rzeczy ułatwiających codzienną pracę wady jest krótki skacze w transporcie przy pracy z ciężki maszynami mało stabilny przód ja mam 500kg obciążników mówią że z przednim tuz jest lepiej i za wszystkie dodatki w zetorze trzeba dopłacać to chyba jego największa wada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

To już bardziej konkretnie.

To, że za dodatkowe wyposażenie trzeba dopłacać, jest wadą wszystkich ciągników. A może zaletą... W końcu producent daje możliwość kupienia ciągnika tańszego i doboru dokładnie takiego wyposażenia, jakiego rzeczywiście rolnik potrzebuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6891

W standardzie jest siedzenie Mars i jeśli ktoś chce lepsze to bierze lepsze. Tak samo z innymi opcjami. Ktoś kto planuje założyć ładowacz nie musi brać obciążników na przód.

Nie wiem jak to teraz dokładnie jest ale od roku Zetor ma kilka klas kabin i w niej jest już zawarte wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajdzik    0

Kiedy powstaną nowe, mocniejsze Zetory?

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A co ty taki niecierpliwy? :D No najmocniejszy ma 137 km.To wcale nie tak mało....A ile ty byś chciał? B)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekNHts    15

jest przecież zetor maxterra od 130 do 170 km ale nie wiem czy są już na sprzedaży

Edytowano przez PiotrekNHts

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Szukałem informacji o sprzedaży maxterry ale wygląda na to, że nadal jest w fazie testów i do sprzedaży jeszcze nie wprowadzili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekNHts    15

kiedyś właśnie słyszałem że maxterra jest już w sprzedaży, ale nigdzie jej nie widać więc pewnie jest jeszcze w fazie testów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

mi w ciężkiej orce wyszło 12-13l/ha. Chyba,że źle taty słuchałem :D


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Powiem tak pali podobnie do 902 ale robotę robi nie porównywalną. Zetorowi pług po ramę i idzie.

Edytowano przez Ursus11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

nie mierzyłem nigdy dokładnie ale z pługiem 4x40 to tak ok 13-15 litrów mi spala


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj