Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Remo    12

Witam. Czy spotkaliście się lub słyszeliście o wersji "sześdziesiątki" SKORPIO ? Bo widziałem ostnio taka z chyba fabrycznymi naklejkami na masce.


Pierwszy powstał raj , potem PGRy !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    257

a oprocz naklejek czyms sie roznila od normalnej? bo same naklejki jeszcze nic nie znacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Może to jakaś wersja eksportowa do Egiptu?Mubarak turbo 4x4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batutejszyn    9

Ja spotkałem się z taką szeździesiątką w sąsiedniej wsi jest taka z tego co ja wiem od zwykłej się chyba nie różni niczym z tego co mi tata mówił to jak skończono produkować zwykłe szeździesiątki to zaczęto to skorpio

Edytowano przez batutejszyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Pierwsze słyszę.Choć są takie rzeczy na świecie że się nawet naukowcom nie śniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Remo    12

właśnie niczym się nie wyróżniała , a z tego co słyszałem były tak oznaczane ostatnie C-360 przed wersją z silnikiem Perkinsa


Pierwszy powstał raj , potem PGRy !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Że co?Przecież C 360 i C 360 3P były produkowane przez kilka lat razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal191    1

Składała go firma Scorpio z Siedlec z nowych części po zakończeniu produkcji w Ursusie. W moich okolicach jeździ kilka takich sztuk. Był wtedy sporo tańszy od porównywalnego ursusa 3512.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Remo    12

@volvo a no tak dobrze mówisz

@michal191 dzięki za info


Pierwszy powstał raj , potem PGRy !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj