urszula

John Deere 6920-6920S

Polecane posty

urszula    0

Witam.Chcę kupić jd 6920 ale nie wiem na co zwracać uwage przy kupnie. Jaka jest jego moc minimalna i jaka moc maxymalna. I czym różni sie 6920 od 6920S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu dlatego podpinam się tutaj. Mianowicie mam pytanie do użytkowników JD aktualnie pracuje takim ciągniczkiem i nie wiem jak obsługuje się HMS jakby ktoś mógł wytłumaczyć i jeszcze odnośnie amortyzacji ona jest automatyczna? bo nic do jej obsługi nie ma, ciągnik z 2003 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Witam! A ja mam takie pytanie czym te 2 ciagniczki sie roznia? Gdzies czytalem ze S-ki to jakies nieudane modele john deere'a. Jak to z tym jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Wersja S miała dodatkową moc w trybie "boost" w transporcie czy w pracach z WOM.

 

A historyjki o nieudanych seriach dotyczą pewnie wersji SE, ale ile złych tyle dobrych opinii się słyszy o tym ciągniku

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Czyli kris14 nie ma sie co obawiac serii S. Mysle nad zakupem w niedalekiej przyszlosci wlasnie john deera i chce wiedziec o tym ciagniku jak najwiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ogólnie S'ka ma tylko inne oprogramowanie silnika, które włącza ten tryb dodatkowej mocy. A sam silnik i cała reszta ciągnika jest bez zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

czyli ten ciagnik jest tak jakby premium czy premium i wersja S to calkiem inne ciagniki?

Edytowano przez crvx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Tak jak napisałeś, obydwa to są modele serii Premium.

Poniżej Premium była wersja SE ale ona była tylko do modelu 6620.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

dzieki kolego za informacje. Pytam bo rozgladam sie za takim ciagniczkiem i sporo jest tych wersji S i myslalem ze to jest wersja ktora nie wyszla fabryce john deere

Edytowano przez crvx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cober    0

Mam JD 6320SE z ostatniego roku produkcji i był wyprodukowany w fabryce JD :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Wszystkie 6020 był robione w Niemczech, A oznaczenia SE, Premium to są wersje wyposażeniowe [tak jak Comfort, Premium, czy najnowsze 6M i 6R]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Planuje zakup właśnie takiego ciagnika , 6820,6920 bądź 6920S . Podpowie ktoś na co zwracać uwagę przy zakupie? Jestem zielony w temacie JD dlatego pytam żeby nie kupićnie wiadomo czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Nie kupuj tego ciągnika z przekładnią AutoPowr (bezstopniowa). Tylko PQ+

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

To wiem. Używany automat to raczej nie zbyt dobry pomysł. A idzie jakoś sprawdzić poprawność działania elektroniki? Np w MFie mam że np podnośnik w górę to się blokada wyłącza, jak zapalam to przedni napęd jest włączony itd a jak jest w JD ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wersja S miała dodatkową moc w trybie "boost" w transporcie czy w pracach z WOM.

 

A historyjki o nieudanych seriach dotyczą pewnie wersji SE, ale ile złych tyle dobrych opinii się słyszy o tym ciągniku

 

Kolego nie wiem skąd masz informacje żę ciągniki serii SE Są jakieś nieudane. masz może styczność z takim ciagnikiem? Bo ja mam akurat i powiem ci że przez te 8 lat nic poważnego się z nim nie działo i oby tak dalej. ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ja nie napisałem że są nie udane tylko że krążą o nich takie historyjki, spotkałem się parę razy że SE jest 'ble' ale żadnego potwierdzenia to nie miało w praktyce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To powiem Ci że SE na pewno nie jest ble. Może i jest mniej komfortowa i słabiej wyposażona jak Premium ale na pewno nie jest bardziej awaryjna. Od 8 lat ani jednej poważnej awarii i oby tak dalej ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj