urszula

John Deere 6920-6920S

Polecane posty

urszula    0

Witam.Chcę kupić jd 6920 ale nie wiem na co zwracać uwage przy kupnie. Jaka jest jego moc minimalna i jaka moc maxymalna. I czym różni sie 6920 od 6920S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu dlatego podpinam się tutaj. Mianowicie mam pytanie do użytkowników JD aktualnie pracuje takim ciągniczkiem i nie wiem jak obsługuje się HMS jakby ktoś mógł wytłumaczyć i jeszcze odnośnie amortyzacji ona jest automatyczna? bo nic do jej obsługi nie ma, ciągnik z 2003 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    10

Witam! A ja mam takie pytanie czym te 2 ciagniczki sie roznia? Gdzies czytalem ze S-ki to jakies nieudane modele john deere'a. Jak to z tym jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    266

Wersja S miała dodatkową moc w trybie "boost" w transporcie czy w pracach z WOM.

 

A historyjki o nieudanych seriach dotyczą pewnie wersji SE, ale ile złych tyle dobrych opinii się słyszy o tym ciągniku

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    10

Czyli kris14 nie ma sie co obawiac serii S. Mysle nad zakupem w niedalekiej przyszlosci wlasnie john deera i chce wiedziec o tym ciagniku jak najwiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Ogólnie S'ka ma tylko inne oprogramowanie silnika, które włącza ten tryb dodatkowej mocy. A sam silnik i cała reszta ciągnika jest bez zmian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    10

czyli ten ciagnik jest tak jakby premium czy premium i wersja S to calkiem inne ciagniki?

Edytowano przez crvx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Tak jak napisałeś, obydwa to są modele serii Premium.

Poniżej Premium była wersja SE ale ona była tylko do modelu 6620.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    10

dzieki kolego za informacje. Pytam bo rozgladam sie za takim ciagniczkiem i sporo jest tych wersji S i myslalem ze to jest wersja ktora nie wyszla fabryce john deere

Edytowano przez crvx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cober    0

Mam JD 6320SE z ostatniego roku produkcji i był wyprodukowany w fabryce JD :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Wszystkie 6020 był robione w Niemczech, A oznaczenia SE, Premium to są wersje wyposażeniowe [tak jak Comfort, Premium, czy najnowsze 6M i 6R]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    65

Planuje zakup właśnie takiego ciagnika , 6820,6920 bądź 6920S . Podpowie ktoś na co zwracać uwagę przy zakupie? Jestem zielony w temacie JD dlatego pytam żeby nie kupićnie wiadomo czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Nie kupuj tego ciągnika z przekładnią AutoPowr (bezstopniowa). Tylko PQ+

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    65

To wiem. Używany automat to raczej nie zbyt dobry pomysł. A idzie jakoś sprawdzić poprawność działania elektroniki? Np w MFie mam że np podnośnik w górę to się blokada wyłącza, jak zapalam to przedni napęd jest włączony itd a jak jest w JD ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wersja S miała dodatkową moc w trybie "boost" w transporcie czy w pracach z WOM.

 

A historyjki o nieudanych seriach dotyczą pewnie wersji SE, ale ile złych tyle dobrych opinii się słyszy o tym ciągniku

 

Kolego nie wiem skąd masz informacje żę ciągniki serii SE Są jakieś nieudane. masz może styczność z takim ciagnikiem? Bo ja mam akurat i powiem ci że przez te 8 lat nic poważnego się z nim nie działo i oby tak dalej. ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Ja nie napisałem że są nie udane tylko że krążą o nich takie historyjki, spotkałem się parę razy że SE jest 'ble' ale żadnego potwierdzenia to nie miało w praktyce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To powiem Ci że SE na pewno nie jest ble. Może i jest mniej komfortowa i słabiej wyposażona jak Premium ale na pewno nie jest bardziej awaryjna. Od 8 lat ani jednej poważnej awarii i oby tak dalej ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie zrobilem kapitalny remont skrzyni biegow Power Quad. Przyczyna remontu bylo salbe cisnienie i tarpiacy wsteczny. Po remoncie jest wszytsko ok ale rewers dalej troche do tylu tarpie. Z noznego sprzegla Nie , ale z reweesu tak. Serwisant uznal ze to tak jest w tych modelach i tak musi byc. A mi to nie daje spokoju. Moze ktos mi podpowiedzieć  badz odp na przykladzie swojego ciagnika czy to faktycznie tak jest czy nie. Rewees mechaniczny na linke. Dziekuje za odpowiedzi
    • Przez CezaryRoszkowski
      Halko,
      kupiłem prasoowijarke i potrzebny mi load sensing (ls) do lepszego funkcjonowania maszyny.
      Ciągnik 6820, co to za gniazdo ? Zwyklę wyjście hydraulicze czy moze jakis swobodny spływ ?
      Zdj dla znawców
       


    • Przez Wojteg
      Witam szukam opinii na temat John deere 5100m tej pierwszej generacji ok 2009roku. Jak to się sprawuje bo mało tego w internetach. Na co zwracać uwagę itp? Pozdrawiam
    • Przez Lukaszzablotni
      Cześć mam pytanie odnośnie john deere 6320 zakupiłem do niego ładowacz john deere 583, i zaczęły się schody zakupiona została przystawka power beyond do bloku zaworowego lecz po przykreceniu jej cisnienie w układzie wzrosło z 30 do 180 atmosfer. Serwis ze to nie będzie ta przystawka inny model trzeba taka szeroka końcowa do dam ze blok mam starszego typu ten szeroki i pompe tłoczkowa, no ale idac do sedna zamówiłem ta inna przystawkę serwis przyjechał zmierzył cisnienie bez niej wszystko oki zamontowali cisnienie 200 sprubowali bez pestki cisnienie spadlondo 130 co oczywiście i tak za dużo jak na spoczynek zaczeli podkladac jakies grosze żeby zZobaczyć czy cos to zmieni co dało ze bylo tylko gorzej a to kierownica nie dalo się skręcić to hamulec nie odbijal tylko po paru sekundach.serwisanci john deera stwierdzili ze oni nie wiedzą co to moze byc i ze oni montowali tych przystawek sporo ale nie wiedzą co sie dzieje. A ja mam juz 4 miesiąca tura ktory nie jest podpięty i dalej nie wiem co to moze byc. Dodam ze blok szeroki i po prawej stronie jest 1 rozdzielacz 100 i za nim miala byc ta plyta a po lewej mam 2 rozdzielacze 200. Prosił bym o jaka kolwiek podpowiedź co moze byc przyczyna wysokiego ciśnienia jak dołoży się ta płytę z gory dziękuję bo mi już do tego ręce opadaja
    • Przez oxfrd
      Cześć, musimy rozjechać sprzęgło od skrzyni biegów, odkręcone wszystkie śruby z korpusu co się ciągnie to odkręcone i dalej duży opór. Czy to możliwe że nie da się go rozjechać w tym miejscu? Czy ktoś może coś takiego robił?
      Z góry dzięki za odpowiedzi 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj