Zaloguj się, aby obserwować  
ursus5

co wybrać zetor Forterra 115 czy Farmtrac 7110 DT

Polecane posty

ursus5    15

tak jak w temacie obrabiał by 60ha w tym 25 ha ornego do pomocy ursus c360

i oczywiście razem z turem i jak ktoś zna ceny to niech poda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    149

Jeśli do ładowacza czołowego cto chyba najozsądniejszym rozwiązaniem było by mokre sprzęgło i rewers EH ;)

Niezastanawiałeś się nad Zetorem Proximą 120 Power dusponuje ona tą samą mocą co Forterra 115 a podczas pracy z ładowaczem powinna się lepiej sprawdzic od niej ponadto proximy mają WOM o prędkości 540E czyli oszczędnośc paliwa podczas prac niestawiajacych wielkiego obciążenia na silnik :)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

a nie myslałęs np nad jd?? za toa kase masz 5100R ja np za teakiego z turem szufla i paleciakiem do tego komplet obciążników to 200tys netto. a forterra 115 kosztuje 146tys netto wiem bo brat dostał cennik na polagrze w poznaniu. a do tego klima i inne bajery to juz masz ze 160tys do tego tur wiesz moze wyjdzie roznica cenowa z 10tys ale za to masz komfort i rewers. moc no nie bedzie wiecej 10kucy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bercikoo    0

bierz zetora ja mam proxime 85 z turem i jestem bardzo zadowolony miałem duzo polskich maszyn i sa nic nie warte wiecej juz nic polskiego nie kupie podejrzewam ze ten farmtrac bedzie tyle wart co te wszystkie polskie maszyny forterra jest cieższa szersza i dłuzsza od proximy power wiec do tura lepsza by była forterra bo by była stabilniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deydykal    0

Z farmatracami nigdy doczynienia nie mialem... Ja mam zetora forterre 115 i jestem zadowolonym użytkownikiem.. Pracuje w pługu uni 4x40 i gruber 3m . no i dorywczo jakieś tam lżejsze roboty czasami transport.. Jak dla mnie bajka tym bardziej jak się przesiadlem z c360 to komfort miodzio.. nie jest naszpikowana elektroniką także jak cos siie zepsuje nie trzeba wołać serwisu.. Serwis też nie jestes zbyt drogi czesci dostępne i tanie.. Ja jak mialem zakupić ciągnik tez się zastanawialem na Johnem i innymi ale mimo co tu piszą to zawsze jednak nie było tej różnicy ceny 10 tys .. Ja za swoją forterre kompletną dalem cos ok 180 tys brutto a za Johna musiałbym zabulić tej samej mocy w standardzie ok 260tys bruto .. także chyba jest różnica w cenie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1067

bierz zetora ja mam proxime 85 z turem i jestem bardzo zadowolony miałem duzo polskich maszyn i sa nic nie warte wiecej juz nic polskiego nie kupie podejrzewam ze ten farmtrac bedzie tyle wart co te wszystkie polskie maszyny forterra jest cieższa szersza i dłuzsza od proximy power wiec do tura lepsza by była forterra bo by była stabilniejsza

 

A ty chociaż tego FT kiedykolwiek widziałeś oprócz na zdjęciu ? Wiesz w ogóle z jakich podzespołów jest zbudowany ? Bo widzę że na pewno nim nie pracowałeś a już oceniasz jaki to on może być awaryjny.

 

 

Z tego co widzę to FT jest cięższy od zetora i ma lepszą wydajność pompy hydraulicznej, i spalanie w ładowaczu na pewno będzie mniejsze jak w zetorze

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercikoo    0

ursusc385 w mojej okolicy jest jeden farmtrac wiec wiem co pisze

Edytowano przez bercikoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtal    0

bercikoo a w mojej okolicy wogóle zetorów nie ma!!! Zetory to kiedyś były dobre a teraz to już zupełnie inne zetory. Ja bym wybrał farmtraca zrobiony na renomowanych podzespołach oszczędny, serwis tani ja mam 675 DT SUPER MASZYNA jest ich już coraz więcej a będzie jeszcze więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek003
      Witam. Rozważam zakup jednego z tych dwóch ciągników chciałbym dowiedzieć się opini użytkowników i podanie ich wad i zalet.
       
       
       
    • Przez arkady12
      Panowie waham się pomiędzy tymi dwoma traktorami mam nawet upatrzone po jednym egzemplarzu 
      Lamborgini ma ładne oponki i jest blisko.  Same jest duzo dalej ma opony średnie Jest młodszy o 4 lata ale i trochę droszy ogólnie chodzi mi o rzetelne opinnie najlepiej posiadaczy.
    • Przez NATA111
      Witam. Mam ciągnik John deere 7600. Szukam skupu ciągników i maszyn rolniczych. Jak na razie najlepszą propozycję dostałem od tej firmy:
      https://skupciagnikowrolniczych.pl/
       
    • Przez lysonzi1
      Witam, jaki ciągnik wybrać do opryskiwacza zawieszanego 600L oraz rozsiewacza również 600L? Czy Massey 255 to dobra opcja? Czy lepszy c360 lub ewentualnie inny sprzęt? Ciągnik do 30000zł. Do cięższych prac mam większy ciągnik, ten miałby służyć tylko do opryskiwacza i rozsiewacza. Niewielki areał, wszystko koło komina.
    • Przez rafikkisiel
      pisze bo potrzebuje nieustannej pomocy za 2-3 tygodnie jade po ciagnik ale nie wiem jaki jedni mowia zetor drudzy mtz. ale ja mam juz ursusa i chce takiego ciagnika co by chodzil w kosiarce w rozrzutniku no i troche w plugach suma to 30 tysiecy w gre wchodzi renault lub deutz juz mam na oku ale nie wiem ile;
       
      deutz pali 4 cylindrowy i 6 cylindrowy
      renault pali 4 cyl i 6 cyl
       
      i jak pracuja ogolnie te ciagniki i jak sie czesto psuja.
       
      PS. bedzie pracowal na 20h a tak na prawde to na mniej wiecej 10-13h i bedzie traktowany normalnie
       
      bardzo prosze o pomoc wy sie znacie a ja tak za bardzo na zachodnich sie nie znam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj