yuras23

Maszyny z układem common rail

Polecane posty

yuras23    7

Witam mam pytanie do użytkowników maszyn z systemem CR jak wam zaplają na zimnym silniku? I czy wytrącenie się parafiny w czasie jazdy mogło mieć wpływ na CR?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vip11    0

Wytrącanie parafiny nie ma wpływu na sam układ CR ale na filtry znajdujące się przed pompą, najzwyczajniej w świecie przytykają się co powoduje odpalenie i po krótkim czasie pracy gaśnięcie. A jeśli chodzi o zapalanie to nie ma z tym problemu lepiej zapalają niż na mechanicznym wtrysku.

Edytowano przez vip11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

pytam o zapalanie ponieważ nie miałem prędzej styczności z CR dopiero od nie dawna mam belarusa na common rail i na zimno ciężko pali musi kilka razy przekręcić i dopiero zaczyna łapać ale tak jak by był zapowietrzony jak już chwile pochodzi i zapalam później to zapala odrazu ale te zapalanie na zimno mnie trochę dziwi, bo mam 20 letniego 3-p i szybciej zapali na zimno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobytempelton    161

Po kiju zapalają lepiej, a jak odpali silnik na złym paliwie to trzeba się liczyć z tym że można uszkodzić pompo wtryskiwacze, każdy nowszy układ cr ma czujnik temperatury, jeżeli temp. jest np. poniżej -17*C w niektórych niższa to nie ma możliwości odpalenia silnika aby nie zniszczyć common rail, w starych pierwszych generacjach common rail czy zwykłych dotychczasowych układach zasilania tego nie ma. Najlepsze na zimowe mrozy są czopikowe wtryskiwacze, sekcyjna pompa i świeca płomieniowa a jeszcze lepiej palnik.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

@bobytempelton ale masz świadomość, ze CR nie ma nic wspólnego z pompowtryskami?

przy CR jak już paliwo przejdzie przez pompę niskiego i wysokiego ciśnienia, to jest już podgrzane, więc od parafiny wtryskiwacze się raczej nie zapchają. Filtry jak najbardziej, ale to wszędzie tak samo :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

No mój błąd nazwałem potocznie, wiem że pompo wtryski to polowa lat 90tych, ale tak potocznie się mówi, ale przy stojącym samochodzie czy traktorze całą noc na mrozie, parafina wytrąca się tak samo w wtryskiwaczach czy pompie czy baku, tylko z baku wyłapią ja filtry, ale z reszty już nie...


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

z tym zapalaniem to przed sprawą z wytrąceniem parafiny też cięzko zapalał na zimno nawet na jesieni gdzie temperatura była jeszcze na plusie w nocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

może Ci zawór regulacji ciśnienia na listwie przepuszcza. trzeba by było zmierzyć ciśnienie.

@bobytempelton nie wiem jak to się dzieje, i nie wiem, czy w ciągnikach jest tak samo, ale w osobówkach z CR wytrącanie się parafiny wydaje się być rzadziej spotykane niż w samochodach z mechanicznymi pompami. Być może to dlatego, ze spora część elementów instalacji wysokiego ciśnienia jest pokrywana tworzywem, a być może dlatego, ze pompy zaczynają pompować paliwo przed rozruchem przez co te kilka gramów ropy jest podgrzewane. Nie wiem, ale jakimś cudem tak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    108

Widocznie CR w ciągniku ma niewiele wspólnego z tym co jest w aucie. Renault dci -24 stał na dworze palił bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mariuszogi
      Potrzebuję informacji o ciągniku foton lovel 504
    • Przez nielot1966
      Pytanie o ciągnik jak w temacie. Czy jest dystrybutor części zamiennych do tego traktorka? Czy pozostaje Aliexpress i Ebay. Pozdrawiam
    • Przez UrsusowyRolnik
      Co sądzicie o tych ciągnikach? Dopiero dziisaj ze AGCO coś takiego wypuściło może mi ktoś o nich coś powiedzieć?
    • Przez kellyq
      Kolega ma problem z fiatem 600. Nie chce się wkręcać na obroty a jak już to przerywa, pracuje nieregularnie. Zapala od strzała, na wolnych chodzi równo. Z tego co wiem układ zasilania paliwem był sprawdzany i raczej nic nie blokuje przepływu. Pompka zdaje się nowa. Co może dolegać? 
    • Przez Hejker_
      Dzień dobry
      Jestem zainteresowany zakupem New Holland T6.165 SideWinder II (145KM)
      Chciałbym usłyszeć opinie tego ciągnika wady, zalety, cenę (nowego) , ogólnie to wszystko
      Z góry dziękuję
      New Holland T6.165 SideWinder II
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj