PAWEL0128

Renault 110-54 problem z hydraulika

Polecane posty

PAWEL0128    8

Witam wszystkich może ktoś się spotkał z taką sytuacją jak ciągnik zimny to nie działa hydraulika z tyłu zarówno wieszaki jak i wyjścia hydrauliczne po pięciu minutach po odpaleniu działa wszystko perfekt, teraz w zimie nawet 20 min potrzebuje aby zadziałało. Z góry dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w zimie wiadomo olej gestszy wiec nie wszedzie dojdzie,

byc moze juz pompa troche slaba lub z olejem cos nie tak,

a filtry wymieniales?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Filtry. Olej. na końcu pompa.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWEL0128    8

na wiosnę 2011 wymieniony olej oraz wszystkie filtry pompa zmieniona na nową w 2010 no chyba że siadła ale jak by siadła to po rozgrzaniu nie chodziło by wszystko idealnie problem zaczął się w wrzesień nie było tak zimno i też musiałem odczekać. Podejrzewam zawór w rozdzielaczu jakiś nie trzyma i się olej cofa przez co się zapowietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

jakby zawór nie trzymał to byś taką sytuację miał cały czas i hydraulika nie będzie trzymać a podnośnik będzie opadał. a właśnie hydraulika i podnośnik puszczają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWEL0128    8

Nie puszczają bo w grudniu kończąc orkę zostawiłem pług na podnośniku żeby nie musiał rano znowu czekać aż podniesie i nie opadł ani trochę, pytałem paru mechaników nic nie mówią każdy mówi przyprowadź albo przyjadą zobaczą jak nie dojdę sam to nie mam wyjścia muszę kogoś ściągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Witam. U mnie jest to samo. po wymianie uszczelniacza na wałku pompy pomaga na jakiś czas. ale jeśli mowisz ze masz nową pompe to szukał bym gdzieś nieszczelności na drodze pompa-smok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ja mam podobną sytuację, ale ze wspomaganiem. Mógłbyś napisać coś więcej o wymianie tego uszczelniacza? Tzn czy sam to rozbierasz i czy da się dojść do uszczelniacza pompy od wspomagania i też go wymienić? I na jak długo pomaga?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Poprostu trzeba wymontować pompe i go wymienic, nie jest to mocno skomplikowane a uszczelniacze mozna bez problemu kupic w sklepie typu agromat. U mnie siedzą 2 uszczelniacze jeden za drugim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

A jaki masz model reni? Ja mam 106-54. I zastanawiam się jak się tą pompę zdejmuje. Ile traktora trzeba rozebrać, żeby zdjąć pompę? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Posiadam model 110-54 i u mnie trzeba odkręcic pompe razem z podstawą. Nie wiem jak jest u ciebie ale u mnie jest dobry dostęp do tej pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

No to pewnie u mnie to samo będzie, tylko pompa jest trochę inna. U mnie z przodu przed pompą zaczyna się już przednie zawieszenie. Jest dość blisko pompy, ale właśnie słyszałem, że pompę trzeba zdejmować razem z podstawą i wtedy jest łatwiej. Jest tam jakieś zabezpieczenie tzn. jakiś klin, albo zawleczka którą trzeba zdjąć? Czy rozbierałeś pompę, żeby dobrać się do drugiej sekcji pompy tzn tej od wspomagania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Dokładnie to nie wiem bo to ojciec rozbierał ale z tego co wiem to inaczej tego sie nie da rozebrac. W robocie jak wymieniałem pompe w fendzie to wiem ze była nakrętka na wałku od pompy a więc i tu bedzie podobnie. Masz pompe z prawej strony silnika czy z lewej? i czy zapowietrza sie tobie tylko układ kierowniczy czy cała hydraulika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWEL0128    8

u mnie już całkiem się porąbało ruszyłem w czwartek z sianiem nawozu i po rozgrzaniu podniósł ale nie chce opuszczać raz opuści raz nie a w sobotę kończyłem sianie i już nie opuścił został w powietrzu rozsiewacz biorę się od poniedziałku i rozbieram sam nie wiem za co się zabrać ale rozdzielacz na pewno zerknę i z tylnych siłowników przewody wchodzą u góry w dekiel do skrzyni i też tam zajrzę bo coś tam jest. jak zrobię to napiszę co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Dokładnie to nie wiem bo to ojciec rozbierał ale z tego co wiem to inaczej tego sie nie da rozebrac. W robocie jak wymieniałem pompe w fendzie to wiem ze była nakrętka na wałku od pompy a więc i tu bedzie podobnie. Masz pompe z prawej strony silnika czy z lewej? i czy zapowietrza sie tobie tylko układ kierowniczy czy cała hydraulika?

 

Pompę mam po lewej stronie silnika i zapowietrza się tylko wspomaganie. Podnośnik działa od początku, może na zimnym oleju trochę wolniej ale działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

czyli rozwiązanie masz z fenda. musisz odkręcić4 śróby m8 i zdejmujesz pompe z podstawą w fendzie tez tam nie ma za duzo miejsca ale nie jest tak zle ją wyjąć. masz podwójną pompe czy pojedyńczą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Poluzuj moze przewod idący od pompy do tego zaworu trójdzielnego i uruchom silnik i sprawdz czy leci sam olej czy olej z powietrzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

przepraszam za mały odkop ale jesienią kupiłem 110-54 i teraz przy tych zimnych dniach ostatnio wspomaganie i podnosnik nie działa gdy jest zimny. i wczoraj przy minus 17 ponad pół godziny kombinowalem i w końcu jak ruszyło to jednocześnie podnosnik i wspomaganie. i co to może być tego przyczyną że tak się dzieje?

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxx20    2

Kolego może jest za gęsty olej w hydraulice i dopiero po rozgrzaniu wszystko wraca do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

no ale to powinno powoli ale działać a tu nic nie działa i przez pol godziny olej był by cały czas gęsty??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Myślę że gdzieś w układzie masz wodę która zamarzła. Zmieniałeś olej i filtry?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

filtry nie były zmieniane tylko dolewalem olej ale zanim dolewalem to też już się tak działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Witam ponownie. Wyjmij pompe i wymien wszystkie oringi między sekcjami pompy oraz uszczelniacz na wałku. U mnie powietrze zasysało właśnie między sekcjami pompy i były identyczne objawy jak u ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj