drops144

Renault 85.14 Strzały w przednim napędzie

Polecane posty

drops144    0

Witam tak jak w temacie w moim ciągniku wczoraj usłyszałem strzał w przednim napędzie ... podniosłem go na turze w taki sposób aby przednia oś zawisła w powietrzu strzał wydobywa się z lewej strony przy kole tylko podczas skręcania kołami przy jeździe na wprost nie ale jak zaczynam skręcać znów zaczyna strzelać Ciągnik ma przedni napęd lecz dzieje sie tak z włączonym jak i z wyłączonym napędem...

czy miał ktoś podobny przypadek proszę o ewentualne podpowiedzi co to może być ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

takie coś kiedyś naprawiałem w JD i okazało się że było to po wypadku który był 3 lata wcześniej więc nawet na odszkodowanie nie można było nic zrobić.. uderzony w przednie lewe koło. most skrzywił się i było przesunięcie o 3cm do tylnego koła co powodowało duży nacisk półośki na tulejkę w środku mostu do takiego stopnia, że zrobił się rowek w ośce a w czasie skrętu ośka musi się przesuwać. więc aby się przesunąć musiała wyskoczyć z kanału i stąd te strzały. Po wypadku nawet śladu na oponie nie było a kierowca kuzyn mówił że nawet mocno nie szarpnęło jak w niego samochód osobowy uderzył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Tak czy siak musisz coś z tym zrobić.Im szybciej to będzie taniej(żeby nie uszkodzić czegoś więcej podczas jazdy),a może nie masz oleju ? Tm są trzy satelity w kąpieli olejowej.Rozbieraj i patrz nie jest to specjalnie skomplikowane,zacznij oczywiście od strony ,,strzału,,.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

czyli co teraz ? sprawdzić to łożysko a jak nie to to cały most przedni ?

Koniecznie sprawdź ten przegub, bo czym dalej tym drożej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Kolega miał taki przypadek w JD. Okazało się że zły olej wlał i skleiło mu tarcze od blokady i blokada była zawsze włączona. Stuki dochodziły z prawego koła. Po zmianie oleju ustąpiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Kolega miał taki przypadek w JD. Okazało się że zły olej wlał i skleiło mu tarcze od blokady i blokada była zawsze włączona. Stuki dochodziły z prawego koła. Po zmianie oleju ustąpiło.

 

W tym moście nie ma tarcz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Siema

A czy koła przednie masz prostopadle do ziemi?? u mnie tez tak było i okazało się że łożyska stożkowe na zwrotnicach były wysypane i pozostałości łożyska przy skręcaniu blokowały się i wydawały takie trzaski jakby coś się urywało. Na pocieszenie dodam iż jedno takie łożysko kosztowało 70 złotych:)

Pozdrawiam Jaroweres


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

u mnie też poszło łożysko stożkowe w forttschricie i też były takie strzały ponieważ te resztki jak rozebraliśmy to wcisneły się w materiał i wgl miałem problem z wyjęciem tych resztek (dodam że dość dłygo jeździłem jak mi strzelało) i to pewnie skomplikowało naprawę. Podejrzewam te łożysko stożkowe. a jak jedziesz to koło ci nie ''lata'' na boki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drops144    0

nie , nie lata na boki , wogóle teraz przestało strzelać ... nie mam czasu sie za to wziąść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Witam stoje przed zadaniem wymiany łożyska w zwrotnicy, czy musze wszystko rozbierać aby sie tam dostać?, czy może da sie to wybic przez to okienko w moście (dolne prawe łozysko)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Nie wiem dokładnie ale myślę że po odkręceniu tych 4 srub i zdjęciu tego okienka bedzie cos widać, i na moje to powinno wyjść bo jak inaczej by to złożyli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Te okienko z czterema śrubami to trzyma całe łożysko osadzone na takim sworzniu.Sworzeń wybijasz na zewnątrz (nie pamiętam tylko czy on nie ma czasem otworu na zciągacz).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Kolega

akowicz111 dobrze pisze , tylko gwint jakos na 17 pasuje , a to juz d..a trzeba szukac takiej sruby , prubowalem 16 i z gory nakretka nie da sie bo tam jest kolnierz i nakretka nie przejdzie. Jak by ktos to naprawial tam jest taka plastikowa zaslepka na ampul ja to rozwalilem za duzo syfu bylo, bez tego nie nasmaruje.

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Kolega

akowicz111 dobrze pisze , tylko gwint jakos na 17 pasuje , a to juz d..a trzeba szukac takiej sruby , prubowalem 16 i z gory nakretka nie da sie bo tam jest kolnierz i nakretka nie przejdzie. Jak by ktos to naprawial tam jest taka plastikowa zaslepka na ampul ja to rozwalilem za duzo syfu bylo, bez tego nie nasmaruje.

 

maniek0277 ze smarowaniem nie ma problemu (jeśli chodzi Ci o łożysko) jest sposób.

Edytowano przez akowicz111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj