drops144

Renault 85.14 Strzały w przednim napędzie

Polecane posty

drops144    0

Witam tak jak w temacie w moim ciągniku wczoraj usłyszałem strzał w przednim napędzie ... podniosłem go na turze w taki sposób aby przednia oś zawisła w powietrzu strzał wydobywa się z lewej strony przy kole tylko podczas skręcania kołami przy jeździe na wprost nie ale jak zaczynam skręcać znów zaczyna strzelać Ciągnik ma przedni napęd lecz dzieje sie tak z włączonym jak i z wyłączonym napędem...

czy miał ktoś podobny przypadek proszę o ewentualne podpowiedzi co to może być ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    19

takie coś kiedyś naprawiałem w JD i okazało się że było to po wypadku który był 3 lata wcześniej więc nawet na odszkodowanie nie można było nic zrobić.. uderzony w przednie lewe koło. most skrzywił się i było przesunięcie o 3cm do tylnego koła co powodowało duży nacisk półośki na tulejkę w środku mostu do takiego stopnia, że zrobił się rowek w ośce a w czasie skrętu ośka musi się przesuwać. więc aby się przesunąć musiała wyskoczyć z kanału i stąd te strzały. Po wypadku nawet śladu na oponie nie było a kierowca kuzyn mówił że nawet mocno nie szarpnęło jak w niego samochód osobowy uderzył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akowicz111    159

Tak czy siak musisz coś z tym zrobić.Im szybciej to będzie taniej(żeby nie uszkodzić czegoś więcej podczas jazdy),a może nie masz oleju ? Tm są trzy satelity w kąpieli olejowej.Rozbieraj i patrz nie jest to specjalnie skomplikowane,zacznij oczywiście od strony ,,strzału,,.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

czyli co teraz ? sprawdzić to łożysko a jak nie to to cały most przedni ?

Koniecznie sprawdź ten przegub, bo czym dalej tym drożej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

Kolega miał taki przypadek w JD. Okazało się że zły olej wlał i skleiło mu tarcze od blokady i blokada była zawsze włączona. Stuki dochodziły z prawego koła. Po zmianie oleju ustąpiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Kolega miał taki przypadek w JD. Okazało się że zły olej wlał i skleiło mu tarcze od blokady i blokada była zawsze włączona. Stuki dochodziły z prawego koła. Po zmianie oleju ustąpiło.

 

W tym moście nie ma tarcz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Siema

A czy koła przednie masz prostopadle do ziemi?? u mnie tez tak było i okazało się że łożyska stożkowe na zwrotnicach były wysypane i pozostałości łożyska przy skręcaniu blokowały się i wydawały takie trzaski jakby coś się urywało. Na pocieszenie dodam iż jedno takie łożysko kosztowało 70 złotych:)

Pozdrawiam Jaroweres


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

u mnie też poszło łożysko stożkowe w forttschricie i też były takie strzały ponieważ te resztki jak rozebraliśmy to wcisneły się w materiał i wgl miałem problem z wyjęciem tych resztek (dodam że dość dłygo jeździłem jak mi strzelało) i to pewnie skomplikowało naprawę. Podejrzewam te łożysko stożkowe. a jak jedziesz to koło ci nie ''lata'' na boki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drops144    0

nie , nie lata na boki , wogóle teraz przestało strzelać ... nie mam czasu sie za to wziąść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Witam stoje przed zadaniem wymiany łożyska w zwrotnicy, czy musze wszystko rozbierać aby sie tam dostać?, czy może da sie to wybic przez to okienko w moście (dolne prawe łozysko)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Nie wiem dokładnie ale myślę że po odkręceniu tych 4 srub i zdjęciu tego okienka bedzie cos widać, i na moje to powinno wyjść bo jak inaczej by to złożyli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Te okienko z czterema śrubami to trzyma całe łożysko osadzone na takim sworzniu.Sworzeń wybijasz na zewnątrz (nie pamiętam tylko czy on nie ma czasem otworu na zciągacz).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Kolega

akowicz111 dobrze pisze , tylko gwint jakos na 17 pasuje , a to juz d..a trzeba szukac takiej sruby , prubowalem 16 i z gory nakretka nie da sie bo tam jest kolnierz i nakretka nie przejdzie. Jak by ktos to naprawial tam jest taka plastikowa zaslepka na ampul ja to rozwalilem za duzo syfu bylo, bez tego nie nasmaruje.

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Kolega

akowicz111 dobrze pisze , tylko gwint jakos na 17 pasuje , a to juz d..a trzeba szukac takiej sruby , prubowalem 16 i z gory nakretka nie da sie bo tam jest kolnierz i nakretka nie przejdzie. Jak by ktos to naprawial tam jest taka plastikowa zaslepka na ampul ja to rozwalilem za duzo syfu bylo, bez tego nie nasmaruje.

 

maniek0277 ze smarowaniem nie ma problemu (jeśli chodzi Ci o łożysko) jest sposób.

Edytowano przez akowicz111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafi99910
      Witam mam problem z polbiegami w renault 610 mianowicie zablokowało się na 4 polbiegu i nie mogę zrzucić. nie mogę też przerzucić na żółwia. dodatkowo raz załącza się przedni napęd A raz jest rozłączony. Proszę o pomoc.
    • Przez Robert36
      Wady i zalety. Jak się sprawuje 
    • Przez domik235
      Witam kupiłĂem taki ciagnik i niestety brak wyjscia z powietrzem problem bedzie sie powtarzał jak bedzie sie chciało zaczepic przyczepe to skad hamulce znalazł ktos jakies rozwiazanie na to ?
    • Przez klajuh
      Witam.
      Posiadam ciągnik Renault Cergos 330 i mam problem z dźwignią hydrauliki, otóż potrzebuję do kosiarki dyskowej ustawić sekcję pływającą. Mój problem jest taki że dźwignia od hydrauliki nie chce zaskoczyć w tej pozycji pływającej. Mam dwie dźwignie jedna to kiper i ona tylko zaskakuje do przodu, a na tej drugiej jest jeszcze pozycja pływająca tyle, że dźwignia nie chce się dalej przesunąć do tyłu.
    • Przez Griszka92
      Siemka mam pewien problem kupiłem Renault 120-14 ciagnik był zaniedbany, wiec nim nie jeździłem. Zrobiłem podstawowy serwis oleje filtry itd ogólne przygotowanie do sezonu. Jadąc po asfalcie na niskich obrotach ściąga ciagnik w lewo, a żeby odbić w prawo muszę kręcić dość mocno kierownica w prawo prawie 2 pełne obroty kierownica. Druga sprawa jak skręcę na postoju kierownica do oporu kołem kierownicy można kręcić do woli. Pytanie czy to wina orbitrola jakiegoś zaworu, siłownika czy pompy ? Pedał hamulca tez nie specjalny, idzie w podłogę za drugim bądź trzecim razem blokuje. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj