andrejus

Budowa i zasada działania hamulców w 155.54

Polecane posty

panczo1922    637

wejdz na stronę http://www.claas.de/

u góry w zakładce "service+teile" masz Parts Doc online

wejdz w to...

na dole wybierz sobie język, odhacz akceptację warunków i korzystaj:)

PS. żeby wyświetlało rysunki musisz mieć zainstalowaną wtyczkę Java co zapewne masz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

wejdz na stronę http://www.claas.de/

u góry w zakładce "service+teile" masz Parts Doc online

wejdz w to...

na dole wybierz sobie język, odhacz akceptację warunków i korzystaj:)

PS. żeby wyświetlało rysunki musisz mieć zainstalowaną wtyczkę Java co zapewne masz...

w znalazłem cześć która mnie interesuje, jak ją zamówić?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Jeśli masz numer części (w linku który podałem patrzyłeś?) to nawet wystarczy sam numer w gugla wklepać i naprowadzi na część i sprzedawcę. Jeśli bez numeru to dzwonisz do np. serwisu i próbujesz dogadać się o jaką część chodzi. Jeśli masz zdjęcie z katalogu to na pewno się uda. Nam się udało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szagi    0
wejdz na stronę http://www.claas.de/

u góry w zakładce "service+teile" masz Parts Doc online

wejdz w to...

na dole wybierz sobie język, odhacz akceptację warunków i korzystaj:)

 

PS. żeby wyświetlało rysunki musisz mieć zainstalowaną wtyczkę Java co zapewne masz...

 

Mam,dzieki wielkie,tylko nie moge wyswietlicz nazwy czesci i jej nr katalogowego czy to sie jakos wlancza na tym rys.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

jeśli kolega akurat tej gumy szuka:)

 

Wejdź np http://www.agro-serwis.pl/ , zarejestruj się i masz dostęp do większości maszyn Claasa (w tym Renault) i co ważne z numerami części.

 

dzięki kolego!

to jest jeszcze lepsze niż ten katalog który podałem...

Numery części, nazwy, itd...

jestem na etapie drukowania:)

 

ok 900 stron!!!!! :)

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

wczoraj zmieniałem ten gumowy czopek na wejściu ręcznego...

Robota szła dobrze...

wszędzie dobry dostęp, wszystko wychodzi jak trzeba..

taka uwaga: pomimo spuszczenia oleju to podczas odkręcania pokrywy jeszcze trochę oleju wyleciało przez co ubabrałem sobie posadzkę..:/ poza tym uważajcie przy zdejmowaniu obudowy bo sama nie chce odejść a po opukaniu jej dookoła potrafi nagle spaść.. mi tak się stało, całe szczęście nic się nie uszkodziło...

PS. pierwszy raz rozbierałem coś przy zagranicznym ciągniku (jestem wychowany na C-360 itp.. :) :)) i jak zobaczyłem te części od środka to aż mnie zatkało! Jakość wykonania powala... materiał jakiego w tamtych czasach PRL chyba nie widziała... Ciągnik ma 20 lat a tarcze hamulcowe jakby dopiero z fabryki wyjechały! Masakra:)

EDIT:

uwaga na ten uszczelniacz za 6 zł co pisałem w poście wyżej...

nosz ku...wa nie pasuje!:/:/:/

minimalnie za duży... dowiedziałem się że podobno ten jest dedykowany do MF bo wyglądają prawie tak samo...

juz jest zamówiony w GRENE-cena 70zł..:/

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek2211    0

Witam,jeżeli ktoś potrzebuje części lub pomocy w naprawie ciągników Renault,Deutz,Case,John Deere,Massey Ferguson zapraszam najlepiej kontakt telefoniczny z powodu braku czasu..Prowadzimy sklep z częściami nowymi i używanymi oraz serwis tych marek.Pozdrawiam i zapraszam. tel:518 859 975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Do klienta dojeżdzasz? Wynagrodzenie po naprawie ciagnika czy tj. korbanki na godzinę bez względu czy naprawiają czy psują?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

mam takie renault 155=54 po godzinie jazdy ciągnik staje bo hamulce mi blokują co zrobić żeby je odblokować i żeby się nie blokowały jak  ostygnie to następne półgodziny można jeżdzić i znów hamulce zablokowują ciągnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

155.54 hamulce mokre nie sadze ze blikuje cylinderek sprawdz kolego drożność hamulcowych przewodow gumowych pod kabią


155.54 hamulce mokre nie sadze ze blokuje cylinderek sprawdz kolego drożność hamulcowych przewodow gumowych pod kabią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

 tak płynu hamulcowego będzie przyczyną braku hamulców wiesz tam jest mechanizm rozpierający na kulki tak ja mtz  a olej służy tylko do smarowania i chłodzenia tarcz jest jest odpowietrznik za rozdzielaczem ale cylinderki ma\ją swoje odpowietrzniki trzeba u góry bębna odkręcić śrubę klucz 22 odpowietrzyć układ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Panowie, czy ktoś wie jaka powinna być gruba tarczka hamulcowa??

 

Przed wymianą oleju chciałem sprawdzić stan okładzin i wydaje mi się że jest to ok. Jak to powiedział @panczo1922 "Ciągnik ma 20 lat a tarcze hamulcowe jakby dopiero z fabryki wyjechały! Masakra:)" U mnie też niby okładziny są, tylko pedał nisko bierze i zastanawiam się czy to nie od wytartych tarcz? Ktoś wspomoże takimi informacjami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Skoro nie wiesz ile powinny mieć to idziesz do sklepu i mierzysz.

Regulowałeś je kiedykolwiek? Odpowietrzałeś i sprawdzałeś stan pompki?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

porównaj z tym:

Śr.zew::222mm

Grubość:5mm

Ilość frezów:46


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Dzięki @izydor. To znaczy że nie są bardzo zdarte. Najcieńsza ma 4,5, a tak to do 4,8 dochodzą. Na blachach nie widać wytartych rowków :)

 

 

Skoro nie wiesz ile powinny mieć to idziesz do sklepu i mierzysz.

Regulowałeś je kiedykolwiek? Odpowietrzałeś i sprawdzałeś stan pompki?

 

To nie spożywczy aby, leżały na półce i można było porównać ;)  a powiedzieć w sklepie mi nie chcieli - szkoda. Trochę latek mam i wiem jak wygląda objaw zużytych pompek czy cylinderków. A zapowietrzone hamulce nawet ludzie z gimbusów potrafią  wyczaić. Zmieniam olej i chciałem zobaczyć stan tarcz by nowego oleju opiłkami nie zasyfić. Podkręciłem ręczny, pedał jet już ok. Mam teraz świadomość, że z hamulcami mam spokój na jakiś czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dokładna grubość to chyba 4.7 czy 4.8mm, więc jak na swój wiek są w b. dobrym stanie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    79

mam pytanie  renault 120,54 hamulce nie podnosil podnosnik gdy zaslepilem cisnienie na hamulce podnosnik dziala co jest uszkodzone teraz niema smarowania na tarcze mozna tak jezdzic ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    79
Dnia 18.03.2015 o 19:49, rami napisał:

 tak płynu hamulcowego będzie przyczyną braku hamulców wiesz tam jest mechanizm rozpierający na kulki tak ja mtz  a olej służy tylko do smarowania i chłodzenia tarcz jest jest odpowietrznik za rozdzielaczem ale cylinderki ma\ją swoje odpowietrzniki trzeba u góry bębna odkręcić śrubę klucz 22 odpowietrzyć układ 

witam, mam pytanie renault 120,54 dlaczego cisnienie ucieka hamulcami i nidziala podnosnik jak zaclepie hamulce to podnosnik dziala ale niema smarowania czy tak moge jezdzic  co jest uszkodzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj