Skocz do zawartości
News
Fendt310

Manitou - funkcje poszczególnych przycisków.

Polecane posty

Fendt310    1

Witam! Zakładam ten temat, bo z tego co widze jeszcze takiego nie ma, a sądze że przyda się nie tylko mnie, ale też innym nowym użytkownikom manitou. Na wstępie mam kilka przycisków których funkcji za bardzo nie znam. Pomożecie> ;)

 

foto431u.th.jpg

 

foto432z.th.jpg

 

foto433t.th.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 fotka po lewej to kogut a po prawej chyba amortyzacja ramienia

2 fotka przełącznik umożliwia używanie urządzenia do osiowania kół lub wyłącza je. Lampka sygnalizacyjna oznacza, że urządzenie jest używane.

PROCEDURA OSIOWANIA KÓŁ

- Włączyć przełącznik (sygnalizator świetlny ON).

- Przestawić dźwignię sterowania układem skrętu tak, aby wybrać A w pozycji A2 (kierowanie 4 kołami).

- Przekręcić koło kierownicy i wyosiować tylne koła aż zapali się lampka B2.

- Przestawić dźwignię sterowania układem skrętu tak, aby wybrać A w pozycji A1 (ruch drogowy).

- Przekręcić koło kierownicy i wyosiować przednie koła aż zapali się lampka B1.

3 fotka umożliwia używanie dodatkowego osprzętu z tylu np. przyczepy a przyciskiem zmieniasz czy olej ma iść na przód czy na tył bo idzie z 3 funkcji o zamykasz krokodyla

Wszystko na podstawie instrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Jeszcze chciałbym wiedzieć czy ten przycisk "z falą" na pierwszym zdjęciu to napewno amortyzacja? Może ktoś to potwierdzić? I jak to działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak to jest amortyzacja to wiadomo na jakiej zasadzie to działa... jak na nierównościach jeździsz to ramię po prostu faluje i nie trzęsie tak ładowarką można sobie swobodnie śmigać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

To raczej jest oczywiste że nie faluje:) Chodzi mi raczej o zasadę działania samego systemu. Czy po wciśnięciu przycisku poziom ramienia automatycznie jest wyrównywany poprzez podnoszenie i opuszczanie ramienia w odpowiednich momentach, czy otwiera się jakiś zawór to "bańki" amortyzującej jak w turach.. I jeszcze pytanie czy faktycznie jest to przycisk od amortyzacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jednak nie jest amortyzacja amortyzacja ma przycisk z łyżka i strzałkami góra dół. Poczekaj @mechanikmanitou powinien wiedzieć o co chodzi z tym przyciskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To raczej jest oczywiste że nie faluje:) Chodzi mi raczej o zasadę działania samego systemu. Czy po wciśnięciu przycisku poziom ramienia automatycznie jest wyrównywany poprzez podnoszenie i opuszczanie ramienia w odpowiednich momentach, czy otwiera się jakiś zawór to "bańki" amortyzującej jak w turach.. I jeszcze pytanie czy faktycznie jest to przycisk od amortyzacji?

 

nie masz tam przycisku od amortyzacj napewno ,, amortyzacja nazywana jest CRC ina prrzycisku jest taka łyżka z falą.. ale to nie tez przyciski które masz na zdjęciu ,,przycisk z dwoma strzałkami to jest poprostu wywrot przyczepy czyli dodatkowa funkcja ale nie ma ona nic wspólnego z linją osprzętu jak napisał to inny kolega .. kolega z 633 a u ciebie to manitou to poznaję ze chyba jest serią maszyn Elite która wyszła w 2001 roku i sporo tych maszyn było na rynku belgijskim wowczas wagi miały one w gratisie lepszy fotel itp..wogóle były to bardzo dobre wzmocnione maszyny hmm bede nieskromny i zapytam a nie masz na niej naklejek DEVILLE z boku ,, ale to tylko takie moje skojarzenia nie wiem czy słuszne ...zresztą znowu zanudzam ,, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Mówisz jakbyś widział ta ładowarke:) Na szybie jest "Scrie Elite" a z tyłu i na bokach Deville. Więc od czego jest ten przycisk z falą? Może to od świecy płomieniowej? Bo mam takową wkręconą w intercooler. Jeśli ci sie chce to pisz jak najwięcej na temat tej maszynki;)

A dla tych, którym nie chce się tego czytać mam jedną rade - nie czytajcie :D

Edytowano przez Fendt310

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz co bi widzialem troche maszyn juz uwierz mi i ciagle je widuję ,,a twą maszynę pamiętam jak wyszła ta seria maszyn w 2001 roku ,, jako pierwsze na rynek wmodelu 633 jako pierwsze mialy w standardzie ,, opcje super pompy wielotloczkowej o wydajnosci 120litrow na minute i ty taka w swej maszynie masz.

swiecę płomieniową jaka masz w kolektorze uruchamiasz podtrzymujac kluczyk na stacyjce w pozycjj 2 tuz przed zaplonem masz pozycje podtrzymania kluczyka i trzymasz go przez okolo 10sekund na wyczucie bo nie ma tam zadnej lampki,,ale kuurde niepamietam do czego był ten przycisk z ta żmijka tu sie poddaję jutro popytam starch francuzów hahah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Wiadomo coś na temat tego tajemniczego przełącznika? A jeszcze chciałem zapytac gdzie znajduje się brzęczyk od cofania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli masz fabryczny brzęczyk to bedzie na osłonie tylnej z wytłoczeniem napisu manitou od wewńetrznej strony.. a jesli nie ma brzęczyka to jest tam kostka z dwoma przewodami do instalacjj takowego brzeczyka a jesli nie ma kostki to wpinasz sie pod przewod zasiljący lampe cofania,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Problem z przełącznikiem rozwiązany. Służy on do podgrzewania tylnej szyby.

Udało mi się zdobyć instrukcje obsługi. W razie pytań służę pomocą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Mam jeszcze jeden problem. Przed podłokietnikiem zamontowany jest taki włącznik wyciągany. Widać że nie był oryginalnie. Wychodzą od niego dwa siwe kable, i prowadzą do przełącznika do osiowania kół. Nie mam pojęcia do czego on służy?

Dodam jeszcze że w moim manitou nie ma funkcji skrętu samych przednich kół. Za to jest funkcja skrętu samych tylnych. Czy u Was też tak jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w manku jest przed os skrętna a nie tylna może to ten wyłącznik pod podłokietnikiem jest od tego ze nie tył a przód się blokuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Właśnie wszystkie funkcje skrętu już sprawdziłem i ten przełącznik nie ma nic wspólnego z trybami skrętu.

Dodam jeszcze że w systemie kraba skręcając kierownicą np w lewo, koła skręcają się w prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    478
Sadek    478

Dzięki już doczytałem, jak kolega w innym temacie nakreślił od czego to może być, bo obrazki się nie otwierają z pierwszego postu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    478

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sosek xu li
      Witam od jakiegoś czasu mam w posiadaniu Massey'a 3125 Autotronic i zanim wystartuje w pole chciał bym sie dowiedzieć parę rzeczy.
       
      - Czy można włączać przedni napęd i blokadę mostów w czasie jazdy?
      - czy mogę używać opcji żółw-zając niezważając na prędkość? I czy mogę cały czas na przykład używać zająca?
      - Jaki olej do hydrauliki...Czy zbyt rzadki olej może po rozgrzaniu spowodować ze na wolnych obrotach ciężko kręcić kierownicą?
      - Czy ktoś ma instrukcje jak obsługiwać komputer?
       
      Z góry dzięki.
    • Przez janek12314
      Dzieje sie coś takiego , [ że przyciskiem w kabinie ] jak nacisnę na opuszczanie nie opuszcza , dopiero jak nacisnę podnoszenie i ponownie opuszczanie to opuszcza . Ale to dzieje się rzadko .
       
      A drugi problem jest taki , że jak podnoszę podnośnik przyciskami na błotniku to uniesie bardzo wysoko , a w kabinie [ jak podnosze ] podnosi nie tak wysoko , jak przyciskami na błotniku . Jest to trochę uciążliwe wtedy , gdy pracuje z pługiem obrotowym
      jak go obracam , to kółko od pługa , które znajduje się na końcu pługa ociera mi nieraz o ziemie i jest problem z obróceniem , dlatego , że jest pług za nisko podniesiony .
       
      z góry dziekuje za okazana pomoc .
    • Przez kuba18l
      Witam mam problem z manitou mlt 725 otóż nie chciał mi się otworzyć krokodyl i słyszałem taki syk dźwięk , i olej zaczął się lać z środka teleskopu to pewnie będzie pęknięty w środku wąż , a moje pytanie jak się tam do środka dostać ja wyciągnąć ten wysięgnik i tego węża wyciągnąć . pozdrawiam 
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Wozzach
       

      Witam
       
      Czy ktoś użytkuje ładowarkę teleskopową MANITOU MVT930?
       
      Szukam ładowarki teleskopowej, właśnie taką oglądałem, chyba z 1995 roku. Wydaje się solidny sprzęt i w dość dobrym stanie, choć mam trochę wątpliwości. Generalnie szukałem nieco mniejszego sprzętu, z uźwigiem około 2,5 tony. Również 9-metrowy wysięg nie jest mi potrzebny, standardowe 6 metrów byłoby wystarczające. 
      Na stronach dealerów Manitou podaje się, że dla rolnictwa dedykowana jest seria MLT, a seria MVT to ładowarki dla przemysłu. Ktoś wie, o co chodzi i czym się różnią?
      Jesli ktoś użytkuje MVT930 w rolnictwie, będę wdzięczny za wszelkie opinie.  
×