djpala

silnik zetor 7011 cyrk na kolach

Polecane posty

bobytempelton    161

Wszystko potrafię zrozumieć, nawet to że 2 pompy wtryskowe po kolei są uszkodzone, to że wałek rozrządu tzn, jedna krzywka na 2 cylindrze się skręciła, nie skręcając jednocześnie całego wałka bo niby 3 i 4 cylinder pracuje, to że popychacze wyginają się a potem prostują i inne tego typu niesamowite koncepcje, ale nie rozumiem jednego, co daje zatykanie otworów ssących w głowicach i czemu nie zassało ci tam ręki, czemu wtedy zaczął pracować? może masz ogniste dłonie?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To weź od kogoś kto ma sprawny ciągnik jego pompę i sprawdź.

Druga spawa że skoro na pierwszej pompie po "zatarciu" miałeś ten problem, później regenerowałeś pompę dalej był problem, później wymieniłeś pompę na inną nową i dalej jest ten sam problem to powiedz mi jakie szanse, że stara pompa nabyła daną wadę a nowa miała identyczną wadę wrodzoną? Praktycznie żadne.

Nagraj film, nawet telefonem i wrzuć na YT, chętnie zobaczę czy mówisz prawdę. Tylko nie napisz zaraz, że sprawdziłeś wałek, wymieniłeś go i silnik pracuje jak należy zanim nie nagrasz filmu. :P

Zgadzam się z tym, co napisałeś, i jeszcze jedno, jak ta pompa niby chodziła bez zarzutu na innym ciągniku to musi być dobra.

 

Jeżeli mechanik z 30-letnim starzem opowiada, że nie ta pompa na tamtym ciągniku, tylko tamta pompa na tym ciągniku - to ten silnik nigdy nie będzie dobrze pracował po tamtym mechaniku, za to tamten mechanik dobrze zapracuje na tym silniku :lol: myślę że nic nie pomyliłem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djpala    0

Panowie znalazłem podobny przypadek do mojego na innym forum, czeka mnie rozbiórka silnika sprawdzę wszystko tak jak tam napisano i powiem wam gdzie był błąd

 

chciałem zrobić film pracy silnika mojego ciągnika ale jak go odpalę jest taka zadyma w garażu ze na filmie nic nie widać

 

to jest link do tego forum http://www.elektroda...pic1878311.html

 

Z góry was przepraszam jeżeli żeśmy się nie zrozumieli w temacie po prostu miałem nerwa

Edytowano przez djpala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Jak będziesz składał, to załóż właściwą uszczelkę głowicy do swojego silnika. Gdzieś na forum było podane, jaka grubość do wysokości wystawania tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

nie rozbieraj ponownie tego śilnika, i nie kupuj żadnych części .Zadzwon do mnie (numer podaje Ci na priw) pogadamy na spokojnie może uda się cos wyjaśnic i poradzić...ciśnienie jakie podałes jest dobre(zimny silnik nie dotarty,i tu nie widze potrzeby rozbierania),pompe pliwowa też możesz wykluczć,,,pozostaje ci wałek rozrządu albo rozrząd lub sprzęgiełko pompy, albo napęd pompy...na twoim miejscu zrobił bym próbe ze sprzęgiełkiem(wytnij podwójny frez i przestaw o ząbek raz w jedną strone a jak nie pomoże w drugą ).Porównaj dokładnie wszystkie części które wymieniłes (policz ząbki i sprawdż oznaczenia czy śą w tych samych miejscach co na starych)

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Widziałem kiedyś podobne zjawisko w MF 255, ilu ten ciągnik mechaników widział nie liczyłem i nie wiem czy problem został rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj