Zaloguj się, aby obserwować  
padre1989

Problem ze zwolnica w Belarusie 952

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
padre1989    13

Witam, pisalem w grudniu o wymianie uszczelniaczy w przednim moscie by uszczelnic i niestety jest luty i z znowu cale kolo w oleju. mam 2040mtg po wymianie spokoj byl przez bodajze 200mtg...CO ROBIC????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

poszukaj PORZĄDNE uszczelniacze , sprawdz gniazda czy nie ma uszkodzeń, i zalej gęstym olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

porządne?daj jakies namiary nazwa producenta czy cuś z gory dzieki a zwolnice hipolem mam zalane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

to zalej takim orginalnym, on był dosłownie jak smar, tam to nawet może być dziura w tych 2 uszczelniaczach i nie wyleci ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

Ja do przedniego mostu ,zwolnic wlałem TRANSOL .dużo gęściejszy jak nawet hipol 15F ,w mtz 82 to smar mieszałem z olejem podgrzewałem na palniku mieszając, taką papke wlewałem do zwolnic i nigdy nic nie ciekło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

dzieki . a jak myslicie 2000mtg na 2 lata to duzo?i jak narazie tylko wyciek ze zwolnic jako awaria nic po za tym....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja myślę że 2tys mtg w dwa lata w mtz to chyba musiałeś nie wychodzić z niego tylko dymać 24 na 24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramona    2

Wyciagnij tą sprężynke z odpowietrznika bo robi się podcisnienie

 

 

 

 

dzieki . a jak myslicie 2000mtg na 2 lata to duzo?i jak narazie tylko wyciek ze zwolnic jako awaria nic po za tym....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

952, tak jak 820 i pozostałe Belarusy, liczy chyba w godzinach, a nie w mtg. To różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

Wyciagnij tą sprężynke z odpowietrznika bo robi się podcisnienie

dziekowka

 

 

952, tak jak 820 i pozostałe Belarusy, liczy chyba w godzinach, a nie w mtg. To różnica.

może być ze i w godzinach bije ale wierzcie ze belarus nie stoi tylko pracuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Ja w swoim nie miałem żadnego przecieku ,ale jak zmieniałem olej w przednim moście to odrazu wlałem TRANSOL 320 a żeby potem niebyło że są przecieki :Djest jeszcze płynny smar w grene to już wogóle uszczelni na dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj