marekbmwe39

co wybrac 3095 czy 3115 ? do wszystkiego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marekbmwe39    0

jak w temacie potrzebuje ciągnika do wszystkiego ale raczej do cieższej pracy posiadan zetora 7211 , c360 i NH 7056 a ten by miał by wyręczyc NH w cięzkiej pracy . Szukam 6 garów bez turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekbmwe39    0

kolo 40 tys zł a NH ma 70 km . MF pracował by z kosiarką3m przyczepą samozbierającą 8t , agregatem uprawowo-siewczym 3m , kvernelandem 3 obrotowym(na razie nie 4) .CHyba ze nie warto ich brac tylko poczekac troche i kupic 6160 ale to juz 60 tys zł ( bedzie pracował na 50 H )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekbmwe39    0

w pierwszej wersji brałem pod uwagięJD 6506 i MF 6160 chodzi mi o 6 garów bez turbo a póżniej sie zastanowiłem czy nie lepiej kupic cos tańszego czyli MF 3096 3115 bo johna koło 40 tys to raczej fajnego nie kupie i teraz juz nie wiem czy lepiej poczekac i dozbierac kasy na cos nowszego czy te starsze tez dadza rade biorąc pod uwagie ze to bedzie 4 ciągnik wiec nie wiem czy wydac ponad 60 tys czy wystarczy 40 tys (w tej kwocie są renault 110 64 fendta 311, 310, 610,611 ale stare, bądz MF koło 92 rok ) , podstawowe kryterium to 6 bez tubo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radex    4

to jak ma być bez turba to 3125 odpada ponieważ posiada turbinkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Jakbym mial wybierac do takich prac jak piszesz to bym wybral 3115, jeszcze jakby mial skrzynie dynashift to bajka by byla, sam chcialem takiego kupic ale akurat z ta skrzynia nie bylo i padlo na 3095, z jego spalania jestem bardzo zadowolony:). Wiadomo ze jak wydasz te 20 30 tys wiecej to bedzie mlodszy ciagnik i teoretycznie mniej zuzyty, ale to tylko teoretycznie bo w praktyce jak kazdy wie roznie to bywa. Jestem posiadaczem MF 3095 i 6120, jesli chodzi o komfort to nie moge im nic zarzucic:) Jesli postawisz na MF to juz wszystko zalezy od funduszy jakimi bedziesz dysponowal, (plus po zakupie wymiana filtrow i olei)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekbmwe39    0

a jaka jest różnica w komforcie między tymi co posiadasz ? bo modelowo jeden jest młodszym bratem drugiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

3095 (91 rok) 6120 (97 rok) i powiem CI szczerze ze jak dla mnie to duzej roznicy nie ma bo w obydwoch przyjemnie mi sie pracuje:) Obydwa sa Dynashift wiec skrzynia to sie nie roznia, jesli chodzi o srodek to w nowszym estetycznie jest ladniej, ale zarowno w tym jak w tym jest wszystko w zasiegu reki wedlug mnie, tylko inaczej to poukladane. jak chodzi o wygluszenie to jak chcialem kupic ciagnik to ogladalem Nh td i uwierz w nim bylo glosniej w kabinie niz u kolegi w MF 3050 w ktorym juz tak kabina szczelna nie byla. Wyszlo tak jakos i padlo na uzywke 6120 a poltora roku temu 3095, mam wrazenie ze w tym 3095 jest minimalnie ciszej :) NIe namawiam CIe ani nie odrzucam od zakupy MF, bynajmniej tych starszych modeli bo uwazam ze to nie sa zle ciagniki :) nie wiem jak z tymi nowymi teraz ale jeden ma 5455 podajrze (4 turbo) I mowi ze troche duzo pali. Swoja droga czytalem kiedys w Rpt atykul o MF i pisali ze najbardziej udana seria byla 62XX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Juz pisze. Plug niestety do niego mam za maly bo 3 obrotowa krone ktora tylko 1.30 bierze:( na hektar wychodzil mi 12 14 litrow a na Mth 8-9 l przy orce:) uwazam ze to jest oszczednie. prasa zwijaca okolo 7 Mth, Agregat uprawowo siewny aktywny 2,5 m 8-9 litrow na hetkar. Pracuje nim przewaznie 1600-1800 obrotow :) orke i siew wykonuje z predkoscia 8 9 km/h tak aby go za bardzo nie przeciazac:) Mozesz napisac tez do uzytkownika masseyf30 bo tez widze ze ma ladnego 3095 i jego tez sie zapytac o spalanie ,jak sie ogolnie ciagniczek sprawuje:)

Edytowano przez micro16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekbmwe39    0

bo po głowie chodzi mi jeszcze fendt modele 311 , 610 tylko za taki trzeba dac koło 50 tys i to z lat 88 , 89 , 90, tylko to o ponad 10 tys więcej niż za MF albo te renault 110.54 , co o tym myślicie < (massey wygląda najświeżej i ma fajny ehr )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

To juz musza Ci uzytkownicy powiedziec o nich co i jak. Masz racje massey w 90 latach juz fajnie wygladal i ten ehr byl niezl:) Wiadomo ze nigdy do konca w ciagnik nie wejdziesz, to jest tylko maszyna i kazda ma prawo sie popsuc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj