marekbmwe39

co wybrac 3095 czy 3115 ? do wszystkiego

Polecane posty

marekbmwe39    0

jak w temacie potrzebuje ciągnika do wszystkiego ale raczej do cieższej pracy posiadan zetora 7211 , c360 i NH 7056 a ten by miał by wyręczyc NH w cięzkiej pracy . Szukam 6 garów bez turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekbmwe39    0

kolo 40 tys zł a NH ma 70 km . MF pracował by z kosiarką3m przyczepą samozbierającą 8t , agregatem uprawowo-siewczym 3m , kvernelandem 3 obrotowym(na razie nie 4) .CHyba ze nie warto ich brac tylko poczekac troche i kupic 6160 ale to juz 60 tys zł ( bedzie pracował na 50 H )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marekbmwe39    0

w pierwszej wersji brałem pod uwagięJD 6506 i MF 6160 chodzi mi o 6 garów bez turbo a póżniej sie zastanowiłem czy nie lepiej kupic cos tańszego czyli MF 3096 3115 bo johna koło 40 tys to raczej fajnego nie kupie i teraz juz nie wiem czy lepiej poczekac i dozbierac kasy na cos nowszego czy te starsze tez dadza rade biorąc pod uwagie ze to bedzie 4 ciągnik wiec nie wiem czy wydac ponad 60 tys czy wystarczy 40 tys (w tej kwocie są renault 110 64 fendta 311, 310, 610,611 ale stare, bądz MF koło 92 rok ) , podstawowe kryterium to 6 bez tubo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radex    4

to jak ma być bez turba to 3125 odpada ponieważ posiada turbinkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Jakbym mial wybierac do takich prac jak piszesz to bym wybral 3115, jeszcze jakby mial skrzynie dynashift to bajka by byla, sam chcialem takiego kupic ale akurat z ta skrzynia nie bylo i padlo na 3095, z jego spalania jestem bardzo zadowolony:). Wiadomo ze jak wydasz te 20 30 tys wiecej to bedzie mlodszy ciagnik i teoretycznie mniej zuzyty, ale to tylko teoretycznie bo w praktyce jak kazdy wie roznie to bywa. Jestem posiadaczem MF 3095 i 6120, jesli chodzi o komfort to nie moge im nic zarzucic:) Jesli postawisz na MF to juz wszystko zalezy od funduszy jakimi bedziesz dysponowal, (plus po zakupie wymiana filtrow i olei)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekbmwe39    0

a jaka jest różnica w komforcie między tymi co posiadasz ? bo modelowo jeden jest młodszym bratem drugiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

3095 (91 rok) 6120 (97 rok) i powiem CI szczerze ze jak dla mnie to duzej roznicy nie ma bo w obydwoch przyjemnie mi sie pracuje:) Obydwa sa Dynashift wiec skrzynia to sie nie roznia, jesli chodzi o srodek to w nowszym estetycznie jest ladniej, ale zarowno w tym jak w tym jest wszystko w zasiegu reki wedlug mnie, tylko inaczej to poukladane. jak chodzi o wygluszenie to jak chcialem kupic ciagnik to ogladalem Nh td i uwierz w nim bylo glosniej w kabinie niz u kolegi w MF 3050 w ktorym juz tak kabina szczelna nie byla. Wyszlo tak jakos i padlo na uzywke 6120 a poltora roku temu 3095, mam wrazenie ze w tym 3095 jest minimalnie ciszej :) NIe namawiam CIe ani nie odrzucam od zakupy MF, bynajmniej tych starszych modeli bo uwazam ze to nie sa zle ciagniki :) nie wiem jak z tymi nowymi teraz ale jeden ma 5455 podajrze (4 turbo) I mowi ze troche duzo pali. Swoja droga czytalem kiedys w Rpt atykul o MF i pisali ze najbardziej udana seria byla 62XX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Juz pisze. Plug niestety do niego mam za maly bo 3 obrotowa krone ktora tylko 1.30 bierze:( na hektar wychodzil mi 12 14 litrow a na Mth 8-9 l przy orce:) uwazam ze to jest oszczednie. prasa zwijaca okolo 7 Mth, Agregat uprawowo siewny aktywny 2,5 m 8-9 litrow na hetkar. Pracuje nim przewaznie 1600-1800 obrotow :) orke i siew wykonuje z predkoscia 8 9 km/h tak aby go za bardzo nie przeciazac:) Mozesz napisac tez do uzytkownika masseyf30 bo tez widze ze ma ladnego 3095 i jego tez sie zapytac o spalanie ,jak sie ogolnie ciagniczek sprawuje:)

Edytowano przez micro16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekbmwe39    0

bo po głowie chodzi mi jeszcze fendt modele 311 , 610 tylko za taki trzeba dac koło 50 tys i to z lat 88 , 89 , 90, tylko to o ponad 10 tys więcej niż za MF albo te renault 110.54 , co o tym myślicie < (massey wygląda najświeżej i ma fajny ehr )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

To juz musza Ci uzytkownicy powiedziec o nich co i jak. Masz racje massey w 90 latach juz fajnie wygladal i ten ehr byl niezl:) Wiadomo ze nigdy do konca w ciagnik nie wejdziesz, to jest tylko maszyna i kazda ma prawo sie popsuc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztoflewandowski36
      mam pytanie do uzytkownikow ciagnika massey ferguson 3080 jaki rozmiar do niego waskich kol zeby sie zgrywal przod z tylem?
    • Przez Kacpercim
      Witam mam pytanie w Masseyu 8120 zaświeciły sie kontrolki napęd nie rozłącza sie dynashift tez żółw zając też nie trybi co mu może dolegać?


    • Przez Mlody98
      Siema. Co to za blad er 1347, nawet na samym zapłonie go sygnalizuje 8 świeca cztery kontrolki od świec żarowych, smarowania, chyba temp oleju i przepływ oleju. Ciągnik nie odpala i nie podaje paliwa na wtryski
    • Przez Mlody98
      Cześć. Mam problem z 6480, odpaliłem go normalnie po postoju zimowym, drugi raz nie odpalił, moja diagnoza padła na cewke na pompie zasilającej, diagnoza okazała się trafna bo ciągnik po podaniu plaka zaczął normalnie chodzić, problem jednak pojawił się taki ze odpala tylko na plak... I tu chciał bym się doradzić... Jak wymieniałem cewke, pod nią był taki zaworek który ta cewka otwiera i była tam nakrętka na której opiera się sprezynka ( ten co to rozbierał wie o czym mówię), niestety nie zwróciłem uwagi przed rozbiórka jak mocno ta nakrętka była przykręcona, przykręciłem więc ja na max, czy to może być powodem że ciągnik przestał odpalać sam? Czy to była jakaś regulacja? Jeśli tak to poproszę o instrukcje jak to wyregulować żeby było ok, cewke ściągnąć to nie problem. 
    • Przez Pati1996
      Witam wszystkich, czy używał ktoś oleju do skrzyni Agrol U wilosezonowy olej hydrauloczno przekładniowy? Nie rozpuszcza on może tarcz hamulcowych? Bo ja jak spuszczałem po roku to kolor miał ołówkowy. Poradźcie mi co o tym sądzicie 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj