Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrejus    158

Czy słyszeliście coś o tej firmie? Pewien sprzedawca stwierdził że to jest ten sam olej co agrol U


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    2768

Taa to mało znana firma a raczej koncern skrót - Same Deutz Fahr. Jeśli chodzi o oleje STOU czy UTTO to SDF nie publikuje własnych wymagań co do olejów a opiera się na zaleceniach i normach producentów podzespołów np. przednich mostów -ZF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Nie bardzo rozumiem. Co znaczy że nie publikuje własnych wymagań?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gie1980    0

Jest to wysokiej jakości olej hydrauliczno przekładniowy stosowany przez producenta, do wszystkich nowych aktualnie produkowanych ciągników, klasa minimum GL4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kuba9449
      Witam
      Czy posiada ktoś specyfikacje tych olejów? Czy można je mieszać? Do fastaca producent zaleca olej JCB i żaden inny, do JD znowu fuchs i żaden inny, a muszę przekładać maszyny między tymi dwoma ciągnikami.
    • Przez artur04c
      Witam
      Czy stosował ktoś olej do skrzyni MANNOL Multifarm STOU 10W-40 chcę zrobić jako zastępczy fusch agrifarm 10w40, ale może ktoś ma doświadczenie z mannol ?
    • Przez grabaz
      Witam,                                                  Do tej pory używałem do smarowania maszyn smaru ŁT 43 Silesia Klasa NLGI: 3.Temperatura kroplenia min. °C: 190.Zagęszczacz: Li.Temperatura pracy °C: -30/130.
      Teraz chcę zmienić na coś lepszego i proszę o pomoc w wyborze.                Zastanawiam się nad: Shell Gadus S2 V220 2 Klasa wg NLGI: 2 Temp. kroplenia °C średnia: 180 Rodzaj zagęszczacza: Li  Temp. pracy smaru °C: -20/130. Praca w zakresie temperatur -20 - 100 [0C] dla łożysk pracujących z 75% prędkości maksymalnej, a okresowo do 120 Orlen Liten Premium ŁT 4EP2 Klasa NGLI:2                            Temp. pracy smaru °C: -30/+140.        Rodzaj zagęszczacza: Li Temp. kroplenia °C  >260; średnia chyba koło 190.
      Różnica w cenie około 30 zł Shell droższy  przy 5kg opakowaniach.     
      Smar będzie używany głównie do ciągników rolniczych oraz maszyn uprawowych ( agregaty, siewnik,talerzówka)
    • Przez roni9411
      Panowie posiadam od nowości ciagnik landini z silnikiem perkins z turbina organalnie zalany jest wloskim AgroLube KRONOS LD15W40 ale musze go zamawiać bezpośrednio z Włoch bo w Polsce ciezko dostać. I chciałbym wymienić na cos dobrego. Szwagier poleca turdusa . Cos koedys słyszałem że dobry jest Fischer. Co Wy poradzicie? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj