Zaloguj się, aby obserwować  
Bazalt

Rozpoznanie modelu silnika-brak tabliczki znamionowej

Polecane posty

Bazalt    0
Napisano (edytowany)

Witam, nabyłem jakiś czas temu ciężkiego ursusa i chciał bym sie dowiedzieć jaki jest typ/model silnika, może nie tyle model co ile koni ma.

to tak, silnik 6 cylindrowy bez turbiny, tłumik w masce, nie wiem jakie parametry mogą jeszcze być przydatne albo gdzie szukać?

Edit:

Jeszcze mi sie przypomniało że maska jest "ścięta"

Edytowano przez Bazalt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Nad sprężarką masz 3 delke około 20 cm jajowate. To stary typ, w nowym masz z 5-6 korków okrągłych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

3 owalne pokrywy przykręcone śrubką M 8, albo okrągłe dekle jak denko butelki od piwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bazalt    0
Napisano (edytowany)

aa. to trzy dekle jajowate

Edytowano przez Bazalt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bazalt    0

dobrze, ale ja chce sie dowiedzieć ile koni ma ten silnik, jaki jest jego typ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bazalt    0

sześć cylindrów i bez turbo to miały tylko "sto dwudziestki"?

czyli: Z 8701

wd. strony którą podał kolega prometeusz różnica jest tylko w ogumieniu pomiędzy wersją 112 KM a 120KM.

Musze sprawdzić opony.

a 1012 miało 4 cylindry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

dodaj foto pochwal się co tam kupiłeś ;)


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

sześć cylindrów i bez turbo to miały tylko "sto dwudziestki"?

czyli: Z 8701

wd. strony którą podał kolega prometeusz różnica jest tylko w ogumieniu pomiędzy wersją 112 KM a 120KM.

Musze sprawdzić opony.

a 1012 miało 4 cylindry?

 

Zwróć uwage na lata produkcji. te 112 mają 81-84 a 120 83-85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jak masz dekle to masz 112km. Żeby mieć 120 musisz zmienić pompę wtryskowa na nowy typ, a jeszcze lepiej jak założy się do pompy sekcje 9mm z turbo i wtryski 4 otworkowe. Różnica jest duża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bazalt    0

dodaj foto pochwal się co tam kupiłeś ;)

Zapraszam do galerii :)

 

Jak masz dekle to masz 112km. Żeby mieć 120 musisz zmienić pompę wtryskowa na nowy typ, a jeszcze lepiej jak założy się do pompy sekcje 9mm z turbo i wtryski 4 otworkowe. Różnica jest duża.

Dobrze wiedzieć, wychodze z takiego założenia że jeśli coś działa to tam rąk sie nie pcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj