Skocz do zawartości
bananafryka

Grzałka płynu chłodniczego Zetor

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
bananafryka    0

;) Witam wszystkich

 

Czy może wie ktoś jak zamontować grzałkę do zetora 7245 ?

Proszę o kontakt na emil banan_afryka1982poczta.onet.pl lub GG 4414794

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

miedzy pompa paliwowa a kabina znajduje sie okragly dekielek w bloku silnika pod glowica.bierzesz srubokret albo majzel i wybijasz go[wczesniej spusc plyn] w to miejsce wkrecasz grzalke.nie wiem jaki model ale trzeba miec sprawne rece i troche cierpliwosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trybik    0

nie ma przy tym dużo roboty,wystarczy stuknąć a grzałkę się wkłada bez żadnych problemów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bananafryka    0

dzięki wam ja mam grzałkę wkładaną i ją się przykręca na śrubokręt grzałka ta jest orginalna Zetoroska z Czech z fabryki jest instrukcja ale po czesku.Myślałem że do tego montażu trzeba fachowej ręki a i jeszcze jedno jest jakieś znaczenie jek czu spiralą do góry czy na dół. Jeżeli potrzebujecie jakiś części do Zetora to mogę dać namiar mają wszystkie części do Zetorów przykład złamała mi się ramka od Halogenu w kabinie w lewym górnym roku i mieli na miejscu kosztowała 6,70 zł ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

grzalka do gory do dolu nie zalozysz.ten model to ciezko zalozyc trzeba doklanie na srodku dac ta rozporke i rowno skrecic.mimo uszczelki za pierwszym razem bedzie pewnie cieknac.grzalka jest zapewnie slowacka jak wiekszosc'oryginalnych'czesci do zetora.na wszelki wypadek przykrec kabelek od uziemienia [na ten maly wkret z przodu]do ramy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocne255    0

Grzałka to fajna sprawa mam zamontowaną już kilka lat, tylko jest mały problem. Przy intensywnym używaniu grzałik robią się spore wżery na tulei, na moje grzałka jest za blisko i tulej się utlenia.Możliwe że u mnie grzałka jest inaczej ugięta , ale nie ma sposobu żeby tam spojrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Mi przy -20 burzył bez problemowo tylko zagotowałem i wlałem wode raz przekręcił i już ;) a po co ci ta grzałka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bananafryka    0

No bo po co gotować wodę nosić wlewać jak ta grzałka jest po to żeby tego nie robić a po drugie ja zelewam go płynem wodę można zapomnieć spóścić i wtedy conk...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bananafryka    0

no i zamontowałem ale nie obyło się bez problemu.... pierszy raz leciało ;) ale zrobiłem patent i jest dobrze wystarczy 20 minut pod 220V i pali jak zegarek polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

chcę ząłorzyć grzałkę płynu i teraz wiem jak to zrobić tylko mam pytanie zakłada się ją w góre i na co jest ta mała śrubka jakby na kabelek mechanik mówił mi że na mase od ciągnika ale poco to miało by być załorzone a i jeszcze jak wybije zaślepke i załorze grzałke a przykładowo chciałbym w przyszłści usunąć ją to jak zakłada się te zaślepke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JEDREK    16

pewnie tak samo jak robi sie w samochodach zaklada sie nowy korek tzn zaslepke wbija sie nowa w oczyszczony otwor i po sprawie. jak pracowalem na warszcztacie to jak naprawialo sie bloki w autach to tak sie robilo z tymi zaslepkami wiec tu moze byc podobnie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1004    0

ja mam aką grzałke już kilka lat. super sprawa na mrozy 30 min. przy -15 i nie ma zadnego problemu ze startem. jedyny probllem to taki ze z czasem ta uszczelka zaczyna puszczac i sie sączy płyn co jakiis czas trzeba to poprawic tak co 3 lata . z korkem jest tak jak kolega wyzej napisal mozna to zaslepić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

ponawiam cały dzień próbowałem france założyć i nic co załorze i skręc to jak pociągne do góry to wyjme ją może że ona jest od 7211 nigdy nie była zakładana jest nowa grzeje ok nawwet byłem w sklepie i pokazywał mi taka samą wszystko takie myślałem że możę ten wariat od złapania za blok nie rozpiera albo ja nie mogę go umieścić za rant nie wiem wnerwiłwm się i zaślepiłem z powrotem zaślepką na silikonie czerwonym co moge robić żle powiedzcie, najpewniej to pojade do mechanika niech on się morduje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    13

Wczoraj kupiłem grzałkę i chce ja założyć. Czym proponujecie wyciągnąć zaślepkę (brok) żeby niczego nie porysować i najlepiej żeby nie pogiąć broka??

 

Przy montażu końce grzałki muszą być skierowane do góry??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    119

Tak grzałka ma być skierowana do góry

7341Zetor - musisz dobrze włożyć "ten wariat od złapania za blok" ja się też z tym trochę męczyłem i też za pierwszym razem jak się silnik zagrzał to zaczęło cieknąć, ale w końcu się udało i teraz jest ok. I jak już ją dobrze założysz to po co miał byś z powrotem korkować ?

Fakt, taka grzałka to super sprawa, wyjeżdżasz z garażu z ciepłym silnikiem i ogrzewaniem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JEDREK    16

a tak z innej beczki czy do c-360 da sie zalozyc tka grzalke? bo niby bloki tej samej kastrukcji a nigdy tam nie widzialem miejsca zeby zamontowac grzalke??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    119

JEDREK - jak nie masz miejsca to gdzie ją chcesz zamontować ? chyba żebyś coś pokombinował i zrobił jakiś dodatkowy pojemnik gdzie wstawisz grzałkę i wstawił gdzieś w przewodzie. Zdaje się że gdzieś o takim pomyśle słyszałem, chyba w TopAgrar kiedyś pisało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×