Zaloguj się, aby obserwować  
tomek83

Przycisk WOM

Polecane posty

tomek83    15
Napisano (edytowany)

Witam!

Jak w temacie, do czego służy ten przycisk? Renault 155-54. post-42011-0-82477400-1328350003_thumb.jpg

 

Przepraszam trochę tu namieszałem! :(

Edytowano przez tomek83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

Ta dzwignia służy do załanczania sprzęgła wom jak się nie myle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Dźwignia to ja wiem do czego służy kolego.

Z tyłu na tej obudowie jest przycisk i o niego mi chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Ale poradziłeś!

Dusiłem przy włączonym WOM-ie i wyłączonym i żadnej reakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

Hmm nie zobaczyłem z tego co pamiętam to u mnie nie ma tego musze sprawdzić. Nie rozbierałem nigdy tego ale mi się wydaje że w środku jest krańcówka od włanczania licznika obrotów może jest to jakies obejście. Odpal traktor włącz wałek i zobacz pokombinuj tak jak kolega wyżej pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

To nie jest żadna krańcówka i nie ma żadnego licznika obrotów.

Wg mnie to może być jakiś hydrauliczny hamulec WOM-u ale chciałem potwierdzenia od kogoś kto to sprawdzał i mu to działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Czy seryjnie to nie wiem, ale na pewno jest to wyrób fabryczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

A jakie masz prędkości wałka w nim? MF jest przełącznik informacji dla wyświetlacza i kontrolki wałka może to coś podobnego. Polega to na tym że na zewnątrz jest dźwignia i nią zmienia się prędkość z 1000 na 540 i jak się zmieni to trzeba to przełączyć bo inaczej będzie pokazywał że chodzi na 540 i obroty tez dla tylu będzie pokazywał mimo że będzie na 1000 się obracał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

Ja nie musze nic przełanczać i mi ładnie zmienia prędkość na liczniku.

Ja bym obstawiał że to jest coś kombinowane, np do załanczania licznika obrotów jeżeli jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Myślicie pewnie o komputerze ACET, u mnie tego niema więc to nie chodzi o żadne przełączanie prędkości.

To jest wyrób fabryczny a nie żadne kombinatorstwo!

Prędkości są 540 i 1000 przełączane dźwignią mniej więcej pod siedzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

Jak mówiłeś wczesniej że to może jest hamulec wom to na jakiej zasadzie to działa? Ile czasu masz ten ciągnik i z jakiego on jest roku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Działać to może na tej samej zasadzie, co włączanie przedniego napędu poprzez prawdopodobnie jakiś elektrozawór.

Mam ją jakieś 3 m-ce jest z 95r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

Też mam swoją około 3 miesiące i wszystkiego o tym ciągniku nie wiem ale jakies pojęcie mam i na 99% to te modele i te roczniki nie miały czegoś takiego jak hamulec wom

Możesz zajrzeć tu i popatrzeć nie jest opisane dobrze ale można się domyślić.

http://partsdoc-public.claas.com/ipp/jsp/main.jsp?sig=620A55AEDAD3767E15971F149F8F84CCC34117BB4DD24106BC98FAA67FA64284B1F644196AECBA48000A5A0805DE32A8901261C77E6C46BFE019A9711129B72E&doAction=startStructure&id=0

 

to jest internetowy katalog na stronce claasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maldar    12

wejdz na stronę www.claas.pl wybierz serwisy potem Parts Doc Online dla klientów wybierasz język polski i agre / login

potem po kolei wybierasz ciągniki/historie/155-110/nr maszyny u mnie akurat ostatnia grupa no i wybierasz katalog

musi zadziałać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ten przycisk o ile działa służy do uruchomienia ciągnika jeśli traktor został wyłączony na włączonym WOM-ie. Traktor nie powinien się uruchomić z włączonym WOMem chyba że się przyciśnie ten przycisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Ok. sprawdzę to.

To taki środek bezpieczeństwa, żeby przekaźnik nie wkręcił nikogo niepowołanego?

Tzn. jak chcę zapalić ciągnik z włączonym przekaźnikiem to najpierw wciskam guzik, potem guzik puszczam i przekaźnik się włącza???

Też masz taki patent u siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Taki patent powinien być w każdej renówce serii 54. Jeszcze go nie używałem, więc nie mam pewności jak to działa, ale wiem od kolegi że to o to chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj