wiktor27

tuz problem belarus 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wiktor27    1

witam zakupiłem 820 i problem polega na tym,że przy podnoszeniu ramiączek do góry przytłumia mi ciągnik ;[ co może być tą przyczyną pomóżcie bo to się nieda :wacko: dziękuję :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

na zimnym oleju przy podnoszeniu silnik będzie ciężej pracował , jak podniesie całkiem i przytrzymasz dzwignie to przygaśnie mtz ma wydaną pompe więc tak się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Naspin    0

Bel człowieku nie musisz po mnie powtarzać . A do kolegi z problemem to olej ci sie bardzo gesty zrobił na mrozie i pompa ma ciężko przepompowywac. PUSZCZĄ MROZY BĘDZIE WSZYSTKO DOBRZE DZIAŁAĆ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

Czy w tej sytuacji mogę wywracać przyczepę i czy się nic nie stanie?

traktor ma tydzień dopiero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Naspin    0

Możesz wywracac. Najwyżej nie podniesie albo będzie bardzo powoli podnosić. Ile dałeś za mtz i z jakim wyposażeniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

teras sprawdzałem podnosi szybko ale powoli opada pompa i tak przymula mam pytanko czy musowe jest włączanie hydrauliki zewnętrznej żeby chodziły ramiączka :huh: dałem 79,950 podstawowy lecz bez dolnego zaczepu na wąskich kołach niestety :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Naspin    0

Powoli opada bo nowy. Podczepisz np. Pług to opadnie jak trzeba xD nie trzeba włączać tej hydrauliki wewnętrznej bo to chyba tylko np do przyczep. My mamy mtz 92r i trochę tam wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

wlaśnie bo jak jej niewłącze to ramiączka niechodzą ten przełącznik jest na zewnątrz od strony zbiornika powietrza :huh: a czy wytrzymały jest ten zaczep dolny co się mątuje na wieszakach i utrzyma prase rolującą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

@wiktor jeżeli chodzi Ci o dźwignię na poziomie sprzęgła, tuż przy kabinie, to jest dźwignia od załączania napędu pompy hydraulicznej. Nie ma możliwości rozłączenia hydrauliki zewnętrznej od podnośnika. A swoją drogą to zajrzyj do instrukcji, to wiele wyjaśni. Dolny zaczep łatwo zrobić samemu, wystarczy kawałek blachy 10mm, część ruchomą zaczepu dolnego od 60, spawarka.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

i później dużo znajomości żeby mu przegąd podbili z takim zaczepem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Naspin    0

wiktor po co mnie pytasz o hydraulike wewnętrzna jak ci chodzi o włączenie pompy. Hydrauliką zewnetrzna to np słuzy do wywracania przyczep , a wewnętrzna, tuz.

 

 

*po co pytasz o zewnetrzna. To ze włączą sie ja na zewnątrz to nie oznacza nie jest zewnetrzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

i później dużo znajomości żeby mu przegąd podbili z takim zaczepem :P

Widzisz, bo to trzeba zrobić z głową, tak żeby wyglądał jak oryginał.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Nic Ci nie da że będzie wyglądał jak orginał bo musisz mnieć na nim tabliczkę znamionową i homologację. Jeśli jeszcze nie małeś z tym problemów to oznacza tylko tyle że nikt się tego u Was nie czepia, u nas też tak było... do czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

panowie w jaki sposób włączć półbiegi dzwignia do przodu i lipa niemogę wrzucić :( a w górnym położeniu wskakuje samo :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

czy to możliwe że po tak krótkim czasie użytkowania trzeba było podciągać sprzęgło :unsure: bo biegu nieszło włączyć :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Załącz napęd i zacznij cofać, przednie koła idą opornie i zostawiają wyraźny ślad.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Podnieś jedno przednie koło do góry i próbuj. Jak właczysz na pierwszy stopien to do przodu będzie się koło kręciło a do tyłu nie, to ten niby automat. Ja włączusz drugi stopień to nie ma prawa kręcic się w żadnym kierunku bo jest zpięte z tylnymi kołami.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

jutro sprawdze -_- a może być że nakrętka się odkręciła w tej przystawce :( zaraz po kupnie akurat był śnieg i przyczepe z łajnem ciągną aż miło,doszło do orki i nendzisz :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

podłóż dwa klocki pod tylne wieszaki i unieś tuzem tył ciągnika i ruszaj do przodu jak przodek dobrze ciągnie to powinien z tych klocków ciągnik z ciągnąć . :o .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

820 nie podniesie się na tylnym tuz-ie ,aby sprawdzić uciąg na przednim napędzie.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj