PrezeS92

Sterowanie 2 wyjsciami hydrauliki w T-25. Szczegóły.

Polecane posty

Pawel253    0

Ja dzisiaj oglądałem z ciekawości Władka i tam gdzie jest dźwignia od podnośnika i jeszcze jakaś (to chyba własnie od hydrauliki). To z tego "modułu" wychodzi chyba 6 albo 7 węży. A pózniej kończą sie pod podłogą. To są te węże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Widzę że kolega ma już jedno wyjście podłączone tym wężem elastycznym a drugie nad nim jest zablokowane swoją drogą jakiś dziwny ten rozdzielacz :huh: albo ja mam zwidy już :lol:


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel253    0

Mój T-25 jest z 1978 roku. To te węże hydrauliczne będą pod podłogą? A jakies jeszcze złączki trzeba dokupić zeby korzystać z hydrauliki, dajcie link, bo ja nie wiem jakie to są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Może przy okazji ktoś owija bele władkiem i ma jakiś filmik jak to chodzi to niech wrzuci bo jeszcze nie ma filmiku z władkiem i owijarką w necie :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Zależy jakie masz węże trzeba by pewnie dokupić eurozłącza i ewentualnie przelotki by to pospinać mnie hydraulika zewnętrzna wyszła jakieś 250 zł. Weź sprawdź sobie te 2 węże (jeden giętki elastyczny drugi to chyba jest rurka) zobacz dokąd wychodzą i ewentualnie je przedłuż bo możliwe że są za krótkie .


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Może przy okazji ktoś owija bele władkiem i ma jakiś filmik jak to chodzi to niech wrzuci bo jeszcze nie ma filmiku z władkiem i owijarką w necie :)

Owijam bele władkiem jest szybciej niż c330 jakieś 24 obroty w 2 minuty. Nagrałbym bym filmik ale już po pierwszym pokosie.Jest całkiem nieźle,tylko załóż więcej obciążników z przodu bo się podnosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel253    0

A co jest potrzebne do założenia wspomagania do Władka? Bo tata mówi ,że znalazł wspomaganie od widłaka i chce założyć, i czy wogóle bedzie pasować?. Apropo hydrauliki to już jedno wyjście mam a pozostałe mam pod podłoga ( tak tata mówi). A rocznik to 1978.

Edytowano przez Pawel253

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Widziałem ruska z układem od c 360 ale wspomaganie to nie.Problem z podłączeniem do pompy hydraulicznej , trzeba przerobić przewód od pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Owijam bele władkiem jest szybciej niż c330 jakieś 24 obroty w 2 minuty. Nagrałbym bym filmik ale już po pierwszym pokosie.Jest całkiem nieźle,tylko załóż więcej obciążników z przodu bo się podnosi.

 

No dzięki kolego za informacje. Pewnie masz tą owijarkę co sama zrzuca bele a ona jest dość długa i waży 450 kg ale z tym sobie można poradzić. Myślałem, że się może nie dać owijać a to może być porównywalna prędkość do c-360.

 

Na zdjęciu to twój władek? To jest pleksa w przedniej szybie bo podobno pod słońcem coś się z niej wydziela i strasznie szkodzi na oczy ale nie wiem napewno tak słyszałem :)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Co do wspomagania to się montuje drugą pompę + zbiornik gdzieś w okolicach koła pasowego i po sprawie ,wspomaganie we władku żaden problem sam miałem zakładać ale jak zrobiłem swoją przekładnie (oryginalną) to mi się odechciało bawić bo dobrze się kręci :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro606    0

Witam was. Zamierzam podłączyć drugie wyjście hydrauliki i zastanawiam sie jak działa podnoszenie i opuszczanie siłownika z każdego wyjścia.

Dźwignia siłownika TUZ działa tak od góry:

I. podnoszenie

II. neutralne

III. opuszczanie (dociskanie)

IV. pływajace

 

Jaki byłby schemat dla tej dźwigni od kipru na 1 i 2 wyjście??? Jak podnosić i opuszczać poszczególne wyjścia???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

po pierwsze jak już ktoś wcześniej powiedział potrzebujesz rozdzielacz 3 sekcyjny lub zawór 3 dróżny dźwignia od kipra działa w ten sam sposób podnoszenie opuszczanie i wolny powrót. A do czego ci podwójne wyjścia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Najpierw zaplatam :P . To zależy pod które wyjście się podłączysz i jeśli zamienisz (pomylisz) to będzie działał po prostu na odwrót.

Można podpiąć siłownik jednostronnego działania np. przyczepę i będzie działać tak:

1. Podnoszenie

2.Neutralny(trzymanie)

3.Opuszczanie

Jeśli podepniesz siłownik dwustronnego działania, to tak:

1. Podnoszenie

2. Neutralny

3. Opuszczanie (docisk)

Jeśli natomiast podepniesz owijarkę bądź inny sprzęt, to tak:

1.Kręci w prawo

2. Stop

3. Kręci w lewo

Nie chodzi mi tu o zmianę kierunku obrotów maszyny tylko że jak jedną szybkozłączką podaje olej pod ciśnienie to druga działa jak powrót i jak zmienisz ustawienie dźwigni to praca szybkozłączy się odwraca. Więc jak pomylisz która to która to wystarczy pracować rozdzielaczem w drugą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro606    0

Dobra. Ale, zakładam (tylko zakładam dla wyjaśnienia), że podłaczę dwa siłowniki jednostronnego działania np. dwie przyczepy osobno pod każde wyjście to jak bede kiprował i opuszczał każdą z osobna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76
Napisano (edytowany)

Niestety nie da się tak bez rozłączania przewodów.

W momencie kiedy pierwsza będziesz kiprować (wajcha do góry) to na razie wszystko dobrze podnosi tylko ją.

Ale jak będziesz chciał ją opuścić(Wajcha na duł) to zacznie opadać ale ta druga zacznie się podnosić.

No i analogicznie kiedy drugą będziesz chciał opuścić(Wajcha do góry) to pierwsza się podniesie. I tak w kółko.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarust25    16

@mtracz nie koniecznie ma jeszcze 4 pozycje i wtedy wszystkie opadną. Jeżeli byś chciał 2 naraz kiprować to trzeba sie podpiąć pod węża od podnośnika. Ale to już inna bajka ;)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Ale, zakładam (tylko zakładam dla wyjaśnienia), że podłaczę dwa siłowniki jednostronnego działania np. dwie przyczepy osobno pod każde wyjście to jak bede kiprował i opuszczał każdą z osobna???

 

 

na początku radze zainwestować w dodatkowy zbiornik oleju hehe we Władku nie wystarczy nawet na 1-ą przyczepę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zgadza się żeby dobrze wy kiprować jedną przyczepę trzeba dorabiać zbiornik oleju.

Ale przyczepy to tylko przykład.

 

Ale jeśli ktoś myśli że z samej sekcji od podnośnika zrobi ten patent to niestety się nie uda bo przyczepy będą się zachowywać tak samo.

Jeśli komuś by bardzo zależało to jedna szybkozłączka musiała by pracować na jednej sekcji rozdzielacza a druga na drugiej.

Dużo się da jeśli ktoś rezygnuje całkiem z tylnego Tuz w tedy to np. z Władka może być ładny pług do odśnieżania z pełną funkcją sterowania(góra dół, prawo lewo) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

Władek przyczepę ze swojego zbiornika chyba kipruje (przynajmniej gdzieś widziałem...) :mellow:

A może sprawę rozdzielacza poruszę 2-gi raz tutaj. Nie można zamiast tego rozdzielacza podłączyć rozdzielacz 3-sekcyjny z MTZ? wiele się budową nie różnią, a tamten jest tylko szerszy. Tylko pytania, czy ciśnienia się zgodzą i czy on ma tyle samo pozycji co Ruski-ale chyba raczej tak... :rolleyes: co Wy na to?


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jeśli się zmieści(ale chyba w ciągniku bez kabiny). Budowa rozdzielacza taka sama. Przewody pewnie trzeba by było zakuwać gumowe.

Ma spory przepływ z 80l więc można śmiało dać wydajniejszą pompę. A co do ciśnienia to bez problemu można sobie zmniejszyć, tylko plomba gwarancyjna na zaworze.

I w tedy mamy tylny TUZ i 2 pary szybko złączy. I beczkę z olejem żeby to zasilić. :lol:

Może ktoś się skusi i założy jako pierwszy dla potomnych. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Gwoli wyjaśnienia ;): MTZ to też ruski sprzęt więc nie ma się co dziwić, że rozdzielacze podobnie wyglądają ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

a nie prościej i taniej wyjdzie kupić jedno sekcyjny do tego dwa trójniki i zamontować go np na błotniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Można zrobić tak jak to robią w zachodnich sprzetach: jeden rozdzielacz pluz elektrozawór, który kieruje olej raz tu raz tu. W ostateczności może to być zwykły zawór tródrożny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2
Napisano (edytowany)

czyli wtedy mamy jedną wajche do dwóch wyjść i tylko przełączamy pomiędzy pierwszym a drugim wyjściem? a mam takie pytanie czy da się z siłownika o dwustronnym dzialaniu zrobić łącznik górny? wystarczy go tylko podpiąć czy potrzebne są jakieś przeróbki?

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj