PrezeS92

Sterowanie 2 wyjsciami hydrauliki w T-25. Szczegóły.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PrezeS92    25

Witam wszystkich! Mam prośbę do was abyście pomogli mi w jednej kwestii. Otóż Potrzebuję utworzyc dodatkowe wyjście hydrauliczne z rozdzielacza lub pompy i powrót. Potrzebne mi to do dodatkowego rozdzielacza przy ładowaczu i szczerze mówiąc nie mam bardzo pomysłu jak to zrobić. Przydał by się krótki opis i jakieś fotki. Z góry dzięki!!

Pozdrawiam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    31

jeśli nie masz jeszcze wyjścia hydraulicznego to pod podłoga w kabinie znajduje się zaślepiona rurka wychodząca z rozdzielacza (sekcja obok podnośnika TUZ) wystarczy wyprowadzić szybkozłącze rurką i już masz, natomiast powrót możesz bezpośrednio wprowadzić do kurka wlewu oleju (pod siedzeniem z prawej strony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotruniu25    2360

Do powrotu możesz też użyć 2 wyjścia hydraulicznego które znajduje się po lewej strony i jest na samej zwojnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrezeS92    25

Wiecie dopiero się przymierzam zrobić bo węże zawsze można do kupić tylko nie wiem czy mi to zda egzamin. Mam ładowacz mikrus 1a on nie ma własnej pompy, potrzebuje zrobić tak jak w c-330 prosto z pompy przez rozdzielacz i powrót też przez rozdzielacz. Czy to w ogóle da się zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Z jednego wyjścia będzie zasilanie , a drugim powrót , jest mały problem ,dzwignia rozdzielacza musi byś w położeniu roboczym , ale przy każdym wzroście ciśnienia dźwignia wróci do położenia neutralnego i odetnie dopływ oleju do ładowacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zylaczek    0

Opis: 1- wyjścia na siłownik podnośnika; 2- wejście zasilania rozdzielacza (prosto z pompy);3 i 4 wyjścia na tzw kiper(kiedy w jednym masz włączysz kiprowanie to w drugim masz swobodny powrót np przy owijarce) Jest jeszcze jedno wyjście poniżej wlotu zasilającego(od spodu), te prowadzi do filtra oleju (pod siedzeniem z lewej strony), powrót każdego oleju czy to z podnośnika czy z kipera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zylaczek    0

Czytaj uważnie! wyjście poniżej wejścia (oznaczonego "2")od spodu, przykręcane na trzy śruby ósemki (albo dwie nie pamiętam). U mnie fabryczne jest rurka wspawana w blachę i w ten sposób przykręcona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Co do wyjść hydraulicznych to wiem że są dwa tylko że zaslepione a z powrotem musiałbyś pokombinować z wyłączeniem podnoośnika tylnego jak Ci nie potrzebny i tam podłaczyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrezeS92    25

A jeżeli podłączył bym przewód od razu z pompy(omijając orginalny rozdzielacz) to czy nie popsuł bym pompy i tego drugiego rozdzielacza? A co jesli dałbym trójnik to czy cisnienie nie było by za małe na ten ładowacz? A moze zawór mechaniczny do przełanczania cisnienia bo przeciez tuz będzie mi jednak potrzebny... Pomóżcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielr    0

Cześc przeczytałem tem temat i niestety musze Ci powiedziec że w t-25 jest za niskie ciśnienie bo tylko 100 bar a mikrus potrzebuje 160 bar. Sam mam mikrusa 1a(tylko że mam przy nim orgnał pompe ze zbiornikiem) i gdy miałem ustawione cisnienie na zaworze przelewowym 110bar to ładowacz był słaby i był problem żeby podniesc pelen chwytak obornika a po wyregulowaniu na 160bar to chodzi az milo i troll nie ma szans. Wydatek pompy mikrusa przy 430-540obr/min. WOM wynosi 23l/min. u mnie chodzi ciagnik na 1200obr/min co daje około 350obr/min WOM i ładowacz jest szybki. Pomysl czy jest sens podłączac do hydr. ciągnika czy zrobic jakas pompe zakładaną na WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel253    0

Oglądając filmiki na YT napotkałem jeden w którym T-25 orał pługiem obrotowym Lemken. A w komentach gośc sie pytał jak on to obracał, odpowiedział że hydrauliką. A na jakimś forum czytałem że w każdym T-25 są 2 wyjścia hydrauliczne. W swoim Władku nie mogę ich znaleźć, a książke od ciagnika nie wiem gdzie mam. Napiszcie jeśli wiecie gdzie są wyjśćia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    112

mam władka z 79 roku był rozdzielacz dwu sekcyjny teraz mam założony 3 sekcyjny od fadromy jedna podnośnik druga do tura trzecia na wyjście z tyłu do wywrotu przyczep i teraz muszę go przystosować do kombajnu ziemniaczanego karlik muszę mieć z tyłu dwa wyjścia hydrauliczne coś muszę wymyślić ,kiedyś wybierałem 60 tką teraz mam większego i nie chcę dusić ziemniaków oponami do anny starcza jedno wyjście karlik musi mieć dwie może ktoś wybiera ziemniaki władkiem i podpowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    69

Ja w swoim z 78 miałem jedno wyprowadzenie do połowy podłogi,a drugie pociągnąłem od rozdzielacza przewodem hydraulicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    69

Ja w swoim T25 te schowane końcówke pociągnąłem przewodem i przymocowałem koło gniazda świateł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    208

Zacznijmy od tego że może kolega nie ma ich w ogóle wyprowadzonych ja mam władka z 1978 roku i do pługa do śniegu z przodu musiałem je wyprowadzać z rozdzielacza bo były zadeklowne korkami tutaj zdjęcie :)

173407a2266ef80fm.jpg


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Właśnie piotruniu nie każdy ma oby dwa wyprowadzone u mnie w rozdzielaczu normalnie jedno jest zaślepione od nowości żadnej rurki wyciagniętej


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    69

Zacznijmy od tego że może kolega nie ma ich w ogóle wyprowadzonych ja mam władka z 1978 roku i do pługa do śniegu z przodu musiałem je wyprowadzać z rozdzielacza bo były zadeklowne korkami tutaj zdjęcie :)

173407a2266ef80fm.jpg

Mój też z 78

 

A to zdjęcie mojego rozdzielacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    2360

Pierwszy raz spotykam się z taki czymś,zakładałem kiedyś wyjście w Władku z 80r i miał wyprowadzone wyjścia i z lewej jak i z prawej oba leżały na pochwach ale nie były zaślepione przy rozdzielaczu. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    69

Jak dobrze pamiętam to skończono tak wyprowadzać w 1979 roku gdy zmieniono budowę błotników i wprowadzono kabinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez CezZzaRPL
      Cześć . Mam t 25 chce kupić przyczepe do niego tylko że nie posiadam żadnego układu hamulcowego do przyczep . Moje pytanie jest takie jaki układ najlepiej wybrać? pneumatyczny? czy hydrauliczny ? 
    • Przez Atleast
      Witajcie. Chcę zmienić gniazda hydrauliki do przyczepy w rusku, z przykręcanych na szybkozłączki euro. Ze względu na to, że ciągnik jest 100 km ode mnie i akcję wymiany muszę zrobić "na strzał" (czyli przyjeżdzam, odkręcam, zakręcam nowe)  to proszę o informację, jaki gwint ma zakończenie rurki hydraulicznej do której mocuje się gniazdo? Widziałem na filmikach, że niektórzy stosowali jakieś adaptery, przejściówki, więc jak to wygląda?
    • Przez Adam03
      Witam wymieniłem w t25 głowice cylindry tłoki i pompę. Ciągnik ładnie odpala ale po około 20 minutach pracy temperatura oleju osiąga 90 stopni. Brak mu mocy i na wysokich obrotach silnik jakby dzwonił. I teraz pytanie zapłon jest za wczesny czy za późny. Na wolnych obrotach delikatny dym a na wysokich praktycznie go nie ma, zato zaczyna kopcić pod obciążeniem. 
    • Przez bombelogrodnik
      Jest tutaj może jakaś osoba która zajmuje się naprawami/renowacjami władymirca? Myślimy, zeby z bratem ojcu w prezencie odrestaurować ciagniczek, bo swoje już przeżył. Ze mnie mechanik żaden, a i czasu brak wiec może jest ktoś kto się zajmuje takim czymś, najlepiej z pomorza. Do naprawy sporo  np wymiana wału, wspomaganie lub włożenie kolumny od c-360,  nowa kabina,  może malowanie i inne różne drobne naprawy.
    • Przez jaro606
      Mam do was pytanie. Jak poprosiłem o pomoc w ustawieniu kąta wtrysku to pojawiało się wiele wypowiedzi zawierających informacje o znakach na kole pasowym. Niektóre posty były ze sobą sprzeczne.
       
      Więc tak:
      Na kole pasowym w T-25 są trzy, a w zasadzie cztery oznaczenia.
      Jest oznaczenie składające się z dwóch kresek obok siebie - T1 i T2
      Jak na kreski T1 i T2 patrzymy od przodu silnika i z lewej strony, to poniżej z 5cm jest kreska o oznaczeniu chyba BMT.
      Jakieś 1/2 obrotu na kole pasowym od kreski BMT jest kreska HMT.
       
      W instrukcji pisze (przy regulacji kąta wtrysku), że w momencie pokrycia się T1 ze znacznikiem następuje koniec suw sprężania, więc moment GMP. Ale nie pasuje mi jedno. Otóż kąt wyprzedzenia wynosi 24-26 stopni przed GMP, w instrukcji pisze, aby ustawiać wtrysk zgodnie z T1. Więc GMP wyznacza drugie ramie tego kąta- czyli wychodzi na to że kreska ok. 5cm niżej BMT. Moim zdaniem by się to zgadzało, ale jak waszym. Dlaczego sadzę ze by się zgadzało- bo w instrukcji w punkcie o ustawianiu luzów pisze, aby ustawić koło w punkcie końca suwu sprężania, czyli rozumiem że w GMP i ustawić luzy na 1 głowicy. a na drygiej glowicy po przekreceniu koła o 1/2 obrotu, wychodzi na to ze to punkt HMT.
       
      Pytania. Co poszczególne kreski tak na prawdę oznaczają oznaczają? Które to GMP 1 tłoka i DMP? przy których ustawiacie luzy na zaworach????????????????????????????
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj