tobi0092

hamulce fortschriit e 512

Polecane posty

tobi0092    0

witam...nie dawno zakupilem kombajn fortschritt e 512 i mam w nim problem z hamulcami..nie dzialają ,nie ma płynu w zbiorniczku...Moje pytanie dotyczy tego jak odpowietrzyc uklad hamulcowy..prosze o pomoc..pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witaj, zbiorniczek płynu masz pewnie gdzieś w kabinie więc jest wysoko,nalewasz płynu odkręcasz odpowietrzniki przy cylinderkach i teoretycznie powinien odpowietrzyć sie sam, ale w praktyce różnie to bywa.Pamiętaj że trzeba pilnować stanu płynu w zbiorniczku żeby go nie brakło podczas odpowietrzania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

życze powodzenia przy odpowietrzaniu, strasznie cięzko to zrobic


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

udalo sie polowicznie, bo mam hamulce na jedno kolo, jakies półtora dnia walki non stop, sprawdzalismy chyba wszystko co sie dalo


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Dziwne. Ja robilem hamulce przy sieczkarni E281 i pokosowce i nie mialem takich problemow. Hamuja obo kola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi0092    0

a gdzie sie dokładnie znajdują te cylinderki ?zauwazylem ze ida przewody ale jeszcze sie dokladnie nie przyjrzalem gdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Nie wiem, czy w kombajnie jest tak samo ale w pokosówce muszę wyciągnąć wałek łączący skrzynię z kołem jezdnym, potem wyjąć segera i odkręcić bęben hamulca (6 śrub M10).

Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi0092    0

wolalbym zeby sie ktos wypowiedzial kto posiada taki kombajn badz poprostu wie gdzie sie znajduja dokladnie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

jest tak jak napisał tomek, z czego dojscie masz do lewego koła, zeby sie dostac do cylinderkow w prawym kole masz wiecej zabawy


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi0092    0

matey..moglbys mi to dokladnie opisac co mam zrobic zeby sie dostac do tych odpowietrznikow??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

to wkoncu chcesz sie dostac do odpowietrzników czy do cylinderków?

 

dokladnie to Ci nie powiem, bo długo juz kombajnu nie widziałem, ale patrzac po tej focie

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/141891-fortschritt-e-512-skrzynia-biegow/

to między skrzynią a bębnem w tej małej szparce masz dwa odpowietrzniki, dojście troche nieciekawe, skombinuj sobie jakąs nasadke, zabke i probuj odkrecac, ale uwazaj zeby nie pokancerowac nakrętki. Jak Ci sie nie pali z robotą i dobrze pójdzie to moge Ci zrobic zdjecia na następny tydzień


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi0092    0

no narazie nie bede robil bo troche zimno jeszcze..jak bys mogl zrobic to bylbym ci wdzieczny;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

to wkoncu chcesz sie dostac do odpowietrzników czy do cylinderków?

 

dobre

 

Odpowietrzniki są na cylinderkach tylko po zewnętrznej stronie (nie w środku bębna, nie musisz nic rozkręcać)

Każdy bęben ma dwa cylinderki dolny i górny do dolnego jest przykręcona rurka metalowa z hydrolem a analogicznie w górnym jest odpowietrznik, klucz najlepiej sześciokątny oczkowy 11 lub12, poza tytm musisz jeszcze odpowietrzyć pompkę hamulcową i rozdzielacz siły hamowania, są pod podłogą operatota. Jeśli nie pomoże to czeka cię wymiana pompki lub cylinderków. Jeśli pompka i cylinderki nie są mocno zużyte to wystarczy kupić komplety naprawcze (gumki).

 

PS Normalna usterka w tych kombajnach.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

brawo, w zasadzie to sam sobie odpowiedziales jaka jest roznica miedzy dostaniem sie do odpowietrzników a cylinderków


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

matey co ze zdjęciami lub poradami bo mnie też to czeka wiosną wreni też wyparował płyn ale wlałem 4i jest prawie ok ijaki płyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

hamulce w trakcie wymiany uszczelniaczy i oringów został wymieniony również komplet naprawczy pomp hamulcowej łączny koszt to ok 60 pln z płynem -mam 514 :D

Edytowano przez misiek38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek488    0

Witam

Chciałbym zapytać jak dostać się do cylinderków, co trzeba porozkręcać? U mnie działa ręczny ale nie ma nożnego, płynu w zbiorniczku nie ma, uciekł i myślę że to wina cylinderków.

Nigdy tego nie rozbierałem i proszę o jakieś ciekawe porady. Oczywiście chodzi o 512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ściągasz osie napędowe, wtedy ależnie od tego który bęben musisz odkręcić 6 śrub i zdjąć seegera lub 6 śrub i śrube z wału wykręcasz, ścigasz bęben i masz cylinderki


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
    • Przez pi0tr
      Witam.
      Mam następujący problem z moją maszyną. Podczas koszenia dosyć często zdarza się że bęben młócący nie pobiera materiału. Heder i przenośnik pochyły działąją bez zarzutu, słoma gromadzi się na wysokości chwytacza kamieni (był czyszczony kilka razy, niczego to nie zmienia) i wraca górą przenośnika do ślimaka i tam kombajn go 'wypluwa'. Jak już bęben złapie to co się nagromadziło to zazwyczaj kończy się to zabiciem młocarni. Taśma przenośnika jest dosyć luźno ale to nie ona jest problemem - słoma jest wciągana do podajnika i stamtąd wraca. W okolicy chwytacza kamieni wszystko wygląda normalnie - nie ma żadnych przeszkód, nic nie jest wygiętw, wygląda jak fabryczne. Czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna tego problemu? Prosze o pomoc - usterka zabiła już dwa pasy napoędzające całą młocarnię i dwa pasy od bębna.
    • Przez Michael18
      Witam Serdecznie, jak w temacie. Niestety nie wiem co mam zrobić, aby odpowietrzyć wysuw motowideł w kombajnie 514. Proszę o wytłumaczenie co mam dokładnie zrobić. Z góry dziękuję za pomoc! 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam,
      mam problem z fortschrittem e514 dużo słomy wpada na podsiewacz i sita, co później idzie do zbiornika.
      Próbowałem już różnych rozwiązań zmieniłem nawet dolne sita na żaluzjowe, ale myślę że problem może tkwić w odrzutniku lub coś za bębnem jest nie tak. Słoma z bębna powinna raczej wpadać na wytrząsacze a dużo mam jej na sitach i już nwm co mam zrobić.
      Proszę o rady, pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj