Skocz do zawartości
jacekbee

Wybór zestawu 2x14t, czyli wybór przyczepy czternastotonowej

Polecane posty

jacekbee    2

Witam Forumowiczów,

Zwracam się z prośbą o wrażenie swoich opinii i spostrzeżeń co do wyboru klasycznej, dwuosiowej przyczepy rolniczej o ładowności 14 ton. Jestem w trakcie wyboru, więc każde uwagi z waszej strony będą dla mnie przydatne. Wyposażenie przyczep jest bardzo zbliżone, mimo wszystko postaram się wam przedstawić ogólne dane dotyczące wyposażenia (nie ma sensu kopiować danych ze stron producentów). Producenci i modele, które wchodzą w grę to: Metaltech Mirosławiec DB 14000, Wielton PRS2/W14, Zasław D-737AZ-14, PRONAR T680 i Unia Group Brzeg P – 14Long [TAS3/4]. Wszystkie oscylują na pograniczu 61-63 tys. PLN.

Lista wyposażenia, które zamierzam wziąć:

 

- Plandeka ze stelażem (około 2700 zł)

- Koło zapasowe (ok.1350 zł)

- Zaczep tylny automatyczny (ok.2000 zł) czy zwykły obrotowy (1000 zł)

- Pomost roboczy na ścianie przedniej (ok.500 zł)

Ewentualne dodatkowe wyposażenie:

- Nadstawki 800 mm zamiast 600 mm

- (Moim zdaniem najważniejsze) Dopłata do nowych opon (lub dopłata do opon o szerszym rozmiarze): 800-1200 zł/szt.

 

 

Za co warto dopłacić, a co może okazać się zbędne ??

Jeżeli ktoś z was ma uwagi, coś wam się podoba lub nie to proszę o opinie.

 

Pozdrawiam,

jacekbee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    234

Co zbędne ja zrezygnowałem z zaczepu .. kosztem używanego od starego jelcza za flaszkę :D a reszta to praktycznie wszytko co powinno być .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Też wybieram teraz przyczepy ale 12 ton. Za WIELTONA 52 tyś netto, ze wszystkim. 14 w tamtym roku znajomy dał 61 może 62 tyś. Różnica w cenie między producentami przyczep nie bywają duże. Z tego co się orientuję Wieltona raczej najbardziej chwalą. Kolega ma Pronara to zgiął je ale z jego winy. Jak mi w tym roku wapno przywozili to naczepami z Wieltona i Zasława. Na pytanie która lepsza bez zastanowienia odpowiedzieli że Wielton, a Zasław może z 4 lata wytrzyma. Dlaczego to odpowiedzieli że kwestia materiałowa, gorsza stal na Zasławach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piechur    3

ja mam pronara 6 tonową i moim zdaniem jest zbyt delikatna czyli blacha z której jest wykonana moim zdaniem jest zbyt cienka i jak nie będziesz na nią uważał to bardzo szybko pogniesz ja worze w swojej zboża i worki i na razie jest szczelna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Co zbędne ja zrezygnowałem z zaczepu .. kosztem używanego od starego jelcza za flaszkę :D a reszta to praktycznie wszytko co powinno być .

 

 

przy zakupie przyczep na kwotę prawie 140tys robić oszczędność na 2 lub 4 tys lekka przesada, po 2ciekawe jak działa wtedy gwarancja na przyczepę gdy zamontujesz nie "oryginalny" zaczep

 

 

 

 

radze ci żebyś zamówił zaczepy automatyczne, a opony oczywiście nowe

 

osobiscie mam zasława i jestem z tej przyczepy zadowolony

Edytowano przez PROXIMAMICHAL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody89    1

Obowiązkowo w jednej przyczepie weź zaczep tylni obrotowy, teraz może być Ci nie potrzebny ale różnie w życiu bywa. Możesz mieć sytuacje kiprowania na wywrotnicy tylko jedną przyczepą, mimo szczepionych dwóch przyczep i wtedy zaczep obrotowy to wygoda za którą moim zdaniem warto dopłacić ;)

 

Mała dygresja co do pronara bo muszę obronić tę markę odnośnie postu powyżej. U mnie na jesieni pronar od 5 lat wozi burak cukrowy a wiadomo ile sypie się buraka na przyczepy (tyle ile wejdzie do wiwatu) i przyczepa elegancka szczelna i nic nie pogięta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    51
Napisano (edytowany)

Jeśli chodzi o zaczep, to ja osobiście wybrałbym tradycyjny, obrotowy. Oczywiście nowy z certyfikatem. Uważam że jest bardziej uniwersalny a jego obrotowość przydaje się na wywrotnicach. Nie polecam przyczep firmy Pronar, użytkowałem taką przez jakiś czas i była wg mnie w ogóle nie stabilna, wąska oraz wykonana ze słabych materiałów, zamki się zacinały. Na szczęście nie była moja. A w porównaniu do mojej przyczepy firmy Metal-fach, to Pronar odpada w przedbiegach. Poleciłbym Ci Metal-facha, ale nie orientuje się, czy produkują już wersję 14-tonową. W momencie, gdy brałem swoją (8 ton) była to najtańsza marka na rynku, być może dlatego, iż dopiero wchodziła do sprzedaży. W województwie łódzkim ludzie kupili bardzo dużo przyczep Metal-fach i żaden nie serwisował jej z jakiegoś poważniejszego powodu. Słyszałem raz o tym że jednemu gościowi pękały felgi, które to akurat są jedynym elementem tej przyczepy pochodzącym z firmy Pronar. :lol:

 

 

O są ale 12-tonówki. Jakie śliczne.http://moto.allegro.pl/przyczepa-metal-fach-12ton-dwuosiowa-faktura-i2090639522.html

Edytowano przez robert812

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markus    17

Ja bym polecil przyczepe z Czerwina Auto-Tech (link powyzej @ krupekf16) lub zdjecie u mnie w galerii, przyczepa naprawde solidnie wykonana. Producent podsyła do mnie zainteresowane osoby zeby obejrzaly jak jest wykonana i kazdy twierdzi ze jest ona bardzo dobrze wykonana i bardzo masywna jak na swoj tonaz. Ja mam ja dopiero poł roku i duzo nie moge powiedziec, jest napewno szczelna bo jak deszcze padały to woda stała na przyczepie i nie uciekała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMat    29

Ja bym polecil przyczepe z Czerwina Auto-Tech (link powyzej @ krupekf16) lub zdjecie u mnie w galerii, przyczepa naprawde solidnie wykonana. Producent podsyła do mnie zainteresowane osoby zeby obejrzaly jak jest wykonana i kazdy twierdzi ze jest ona bardzo dobrze wykonana i bardzo masywna jak na swoj tonaz. Ja mam ja dopiero poł roku i duzo nie moge powiedziec, jest napewno szczelna bo jak deszcze padały to woda stała na przyczepie i nie uciekała

 

A w jaki sposób są te przyczepy uszczelnione, uszczelka gumowa, pręt? Jak wypadają w porównaniu z wieltonem.

Ogólnie w okolicy ludzie chwalą wieltony, znajomy też. Chociaż konkurencja jest duża ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

Jeśli można doradzić to przemyśl sprawę. Jak bym kupował to na pewno pierwszą przyczepę skorupową na tandemie z resorowanym dyszlem i uchylną prawą burtą. Są to porządne i solidne przyczepy. A za nią dopiero taki tam śmietnik. Dopiero wtedy docenisz przyczepę i na pewno zwykła przyczepa będzie więcej stała.

 

Z tandemowych od 1999r katowana była co roku przez dwa miesiące w kampanii buraczanej przyczepa firmy lambert... nawet światła nie miała potłuczonych i nadal jest w bardzo dobrym stanie i nie cieknie. była raz malowana i opony miała wymieniane bo się skończyły. W między czasie była też do pomocy raz pronara (pożyczona) to przed oddaniem, poza umyciem stała na serwisie... a to lampy potłuczone a to tylny zderzak a to przykładka... szkoda gadać. to samo z przyczepą metaltechu.. -jak to powiedział jeden pracownik- w tym gó..nie przez chwilę zepsuło się więcej rzeczy niż w lambercie przez 10 lat.

Plusem takiego zestawu jest to że spory ciężar wisi na ciągniku i dociąża go co wpływa na porządną trakcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaczmarek    265

Ginterpol nie widziałem nigdy przyczepy skorupowej z uchylna boczną burtą?? Masz jakiś link do takiej przyczepy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189
http://moto.allegro.pl/nowa-przyczepa-rolnicza-14-t-wysyp-na-3-strony-i2081263706.html Białoruskie Tylko 14 tonowe są . Innych nie mają. Cena fajna, ale plandeka nie jest zwijana, ale myślą nad tym. Koła nalewane., zapasu nie ma. Górna rama z profila zamkniętego czyli powinna być mocna. Podłoga 5100x2420. Z drugiej strony mam taki siewnik produkowany przez tą firmę i raczej nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piechur    3

Obowiązkowo w jednej przyczepie weź zaczep tylni obrotowy, teraz może być Ci nie potrzebny ale różnie w życiu bywa. Możesz mieć sytuacje kiprowania na wywrotnicy tylko jedną przyczepą, mimo szczepionych dwóch przyczep i wtedy zaczep obrotowy to wygoda za którą moim zdaniem warto dopłacić ;)

 

Mała dygresja co do pronara bo muszę obronić tę markę odnośnie postu powyżej. U mnie na jesieni pronar od 5 lat wozi burak cukrowy a wiadomo ile sypie się buraka na przyczepy (tyle ile wejdzie do wiwatu) i przyczepa elegancka szczelna i nic nie pogięta.

 

 

 

ja mam swoją od 6 lat i tez worze po 8 t ale widziałem przyczepę znajomego brał wtedy co ja i on nie uważał na nią i teraz ma bardzo pogięta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2
Napisano (edytowany)

PROXIMAMICHAL: Zgodzę się z tym, że przy zakupie przyczepy za ponad 60 tys. kombinacje z zaczepami ze szrotu nie leży w mojej naturze ;) Chodzi głównie o homologacje. Są to nowe przyczepy i w razie ''W'' doczepi się do tego począwszy policjant kończywszy na ubezpieczycielu.

 

mlody89: zaczepy automatyczne też są obrotowe ;)

 

robert812: metal-fach nie produkuje czternastek,

 

Poza tym nie interesują mnie inni producenci typu Auto-tech, ponieważ jeżeli 4-5 czołowych producentów posiada podobną cenę to znaczy dla mnie, że spełniaja pewne normy jakościowe.

 

''Z g*wna bicza nie ukręcisz''

 

Czy uważacie, że uszkodzenia które wymienił Ginterpol świadczą o jakości przyczepy czy o nieuwadze operatorów?? Zdaje mi się że to drugie.

 

Czym różni się przyczepa dwuosiowa od tandemowej prócz tego, że poprawia właściwości trakcyjne ciągnika?? Lepiej się ną cofa, to z pewnością.

Ma też swoje wady. Większe zużycie opon itp.

Nie ma przyczep skorupowych z uchylną burtą..... przyczepa skorupowa, a przyczepa burtowa to dwie inne bajki...

 

Jak na razie będzie z nimi pracowa ciągnik o mocy 240KM także myślę że problemów nie będzie.

Edytowano przez jacekbee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

 

Czym różni się przyczepa dwuosiowa od tandemowej prócz tego, że poprawia właściwości trakcyjne ciągnika?? Lepiej się ną cofa, to z pewnością.

Ma też swoje wady. Większe zużycie opon itp.

Nie ma przyczep skorupowych z uchylną burtą..... przyczepa skorupowa, a przyczepa burtowa to dwie inne bajki...

 

 

Metaltech ma w ofercie skorupy z wywrotem dwustronnym - na tył i bok.

http://www.metaltech.com.pl/files/gallery_mini/300x225.fotob-130.jpg

http://www.metaltech.com.pl/files/fotos/product-167.jpg

http://www.metaltech.com.pl/files/fotom/product-23.jpg

 

i Pronar http://www.pronar.pl/pronar_obrazy/przyczepy/skorupowe/t669_1___.jpg

 

Zastanów się nad skorupą 16-18t z bocznym wywrotem i skrętną drugą osią, bo taki zestaw ma więcej zalet niż dwie przyczepy dwuosiowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17
Napisano (edytowany)

Czy uważacie, że uszkodzenia które wymienił Ginterpol świadczą o jakości przyczepy czy o nieuwadze operatorów?? Zdaje mi się że to drugie.

 

ja to porównam do jeżdżenia kombajnem zbożowym z hederem poziomowanym i czujnikami wysokości. praktycznie nic nie trzeba robić. teraz takiego operatora wsadzić do bizona i przez parę godzin będzie się uczył ryć w ziemi itd. itp.

przyczepą którą zawsze operator cofał w pryzmę i się nic nie działo, ładną pryzmę usypywał nagle nie może cofnąć do pryzmy nawet za każdym razem musi wyskoczyć z ciągnika i patrzeć ile jeszcze... średnio 4-5 razy na godzinę.

zamiast przystawki zrobione z materiału lekkiego to zrobiona jak burta z profili zamkniętych która i tak się pognie jeżeli lekko przyhaczy się taśmą wysypu od kombajnu buraczanego.

 

w lambercie przystawki są zrobione z cienkiej blachy której wyprostowanie nie sprawia żadnego problemu bez wymontowywania i są wystarczająco mocne a zderzak tylny jest wykonany z porządnych profili zamkniętych i światła też umieszczone w dobrym miejscu pod podłogą skrzyni a nie w zderzaku. dla mnie taki pronar czy inne marki ma daleko do doskonałości. wstawiłem trochę kiepskie fotki (dziwie się że przeszły) :huh:

http://www.agrofoto....yzmowa-lambert/

http://www.agrofoto....yzmowa-lambert/

 

LowRider święte słowa. Potwierdzam.

Edytowano przez Ginterpol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    67

skorupa niby 18 z metaltechu ma w dowodzie tylko 12,5 szkdoa że o tym nie piszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buuz40    4

skorupa niby 18 z metaltechu ma w dowodzie tylko 12,5 szkdoa że o tym nie piszą

 

 

Poproś o odpis homologacji odpowiedników tej przyczepy u innych producentów. Wszyscy mają podobnie. Różnice kilkudziesieciu kilogramów będą wynikały z masy własnej przyczepy. O reszcie decydują przepisy o ruchu drogowym i na to nikt nie ma wpływu.

W homologacji na TS 18 dopuszczalna ładowność to 14t. Jezeli masz inaczej to pretensje do pani z okienka w wydziale komunikacji.

Co z tego ze przyczepy są dopuszczone do poruszania sie z prędkością do 60km/h jeżeli kodeks drogowy "mówi" o tym że ciągniki rolnicze z przyczepą mogą się poruszać z prędkością do 30km/h. Ten wątek był już poruszany: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/8552-predkosc-po-drogach/ Tak więc producenci sobie a przepisy sobie :) A Ty wrzuć na "luz" załaduj na TS-kę 18t i nic się złego przyczepie nie stanie.

 

Też wybieram teraz przyczepy ale 12 ton. Za WIELTONA 52 tyś netto, ze wszystkim. 14 w tamtym roku znajomy dał 61 może 62 tyś. Różnica w cenie między producentami przyczep nie bywają duże. Z tego co się orientuję Wieltona raczej najbardziej chwalą. Kolega ma Pronara to zgiął je ale z jego winy. Jak mi w tym roku wapno przywozili to naczepami z Wieltona i Zasława. Na pytanie która lepsza bez zastanowienia odpowiedzieli że Wielton, a Zasław może z 4 lata wytrzyma. Dlaczego to odpowiedzieli że kwestia materiałowa, gorsza stal na Zasławach?

 

 

za MT 12-tkę ze stelazem, plandeką, zaczepem automatem obrotowym 24t, obrotowym koszem koła zapasowego i na ledach zapłacił byś kosztuje tyle samo.

 

Witam ja bym ci radził obejrzeć jeszcze te przyczepy http://allegro.pl/pr...2075479580.html może mało znany producent ale dużo przyczep od niego idzie na niemcy, oglądałem je wielokrotnie i jest to naprawde konkurencyjna cena jak na takie wykonanie.

 

 

Tak...niemcy kupują przyczepy z Auto-Techu. Jeszcze w cenie o 4 tys droższe niż Wielton czy Metaltech. :)

 

Witam Forumowiczów,

Zwracam się z prośbą o wrażenie swoich opinii i spostrzeżeń co do wyboru klasycznej, dwuosiowej przyczepy rolniczej o ładowności 14 ton. Jestem w trakcie wyboru, więc każde uwagi z waszej strony będą dla mnie przydatne. Wyposażenie przyczep jest bardzo zbliżone, mimo wszystko postaram się wam przedstawić ogólne dane dotyczące wyposażenia (nie ma sensu kopiować danych ze stron producentów). Producenci i modele, które wchodzą w grę to: Metaltech Mirosławiec DB 14000, Wielton PRS2/W14, Zasław D-737AZ-14, PRONAR T680 i Unia Group Brzeg P – 14Long [TAS3/4]. Wszystkie oscylują na pograniczu 61-63 tys. PLN.

Lista wyposażenia, które zamierzam wziąć:

 

- Plandeka ze stelażem (około 2700 zł)

- Koło zapasowe (ok.1350 zł)

- Zaczep tylny automatyczny (ok.2000 zł) czy zwykły obrotowy (1000 zł)

- Pomost roboczy na ścianie przedniej (ok.500 zł)

Ewentualne dodatkowe wyposażenie:

- Nadstawki 800 mm zamiast 600 mm

- (Moim zdaniem najważniejsze) Dopłata do nowych opon (lub dopłata do opon o szerszym rozmiarze): 800-1200 zł/szt.

 

 

Za co warto dopłacić, a co może okazać się zbędne ??

Jeżeli ktoś z was ma uwagi, coś wam się podoba lub nie to proszę o opinie.

 

Pozdrawiam,

jacekbee

 

Za Metaltech w takim wyposażeniu... będziesz musiał zapłacić.... jakieś 66tys netto i to na odnawialnych Bandenmarktach ( odnawialne to nie nalewki) Co do dopłaty do szerszych opon to 385 a 425 ...... na drodze ślad miedzy tymi oponami to 1cm Więc jeżeli myślisz o lepszych oponach to pozostaje Ci tylko dopłata do nowych ....... 1200 pln netto (ale do jednej sztuki)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

http://moto.allegro....2081263706.html Białoruskie Tylko 14 tonowe są . Innych nie mają. Cena fajna, ale plandeka nie jest zwijana, ale myślą nad tym. Koła nalewane., zapasu nie ma. Górna rama z profila zamkniętego czyli powinna być mocna. Podłoga 5100x2420. Z drugiej strony mam taki siewnik produkowany przez tą firmę i raczej nie polecam.

też mam ich siewnik i oprócz kiepskiego lakierowania jest super (rdzewieć nie rdzewieje ale jakoś dziwnie położony).

 

co do przyczepy to to co podałeś w linku nazywa się PTS14, tutaj link: http://lidagro.by/en...9-trailer2pts14

Ciekaw jestem jak z papierami do rejestracji.

Przyczepa to zakup na lata, szczególnie nowa i trochę lipa jak w DR wbiją małą ładowność a pójźniej trafi się na jakiegoś krokodylka z wagą i będzie lipa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2

LowRider - Zwracam honor, przepraszam, :D

Dziękuje, nie wiedziałem że takie coś istnieje :blink: mimo wszystko nadal chcę dwie dwuosiówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    67

Niby są czynione starania żeby uwzględnić nacisk na oś ciągnika w wysokości 3 ton. Buuz pani z okienka w wydziale komunikacji nie ustanawia przepisów więc nie mogę jej o to winić. Wydaje mi się natomiast że producenci niezbyt chętnie podają takie informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189
Napisano (edytowany)

Nikita Co do siewnika od nich to jakość stali, i wykonanie aparatu wysiewającego, Nie wspominając o redlicach i nie trzymaniu odstępów w rzędach. Tutaj mi się nie podoba. Zwłaszcza że miałem Accorda i wiem co w nim było. Farba ładnie się trzyma. Ale mój siewnik jest z 2004r. I boję się że z przyczepami może być podobnie. Pytałem się o homologację to mają przyczepy. Oglądałem dzisiaj Pronar, Zasława, Unię i Metal fach. Wszystkie ładne, ale z Pronarem trochę cena duża. Zasław ma uszczelki gumowe ale konkretnie wygląda. Naprawdę trudny wybór. Ja chyba przy Wieltonie zostanę.Nawet sprzedawca mi tylko te poleca, chociaż może wszystkie sprzedać.Metal facha mi mocno odradza. Może jeszcze Unie.
Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthil007    1

Wielton jest troche przereklamowany przy wywracaniu pszenicy do zmijki zboze leci miedzy spodnica a bokami przyczepy 14 burty poszly do poprawki do wielunia instalacja elektryczna kiepska ... przyczepy przereklamowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez agromalubosz
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F z ładowaczem i przyczepą
      https://www.olx.pl/oferta/bruder-traktor-claas-nectis-267-f-z-ladowaczem-i-przyczepa-CID88-IDj3FXJ.html
       




       
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F z ładowaczem i przyczepą - 95zł
      Bruder Traktor Claas Nectis 267 F - 55zł
      Bruder Przyczepa Wyrotka - 40zł
      --
      Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą dla najmłodszych i kolekcjonerów. Przedsiębiorstwo Handlowe Agroma S.A. jest dystrybutorem zabawek i modeli takich producentów jak Bruder i SIKU. Agroma S.A. to sklep z częściami do maszyn rolniczych i ciągników, elektronarzędziami, narzędziami i akumulatorami. Posiadamy szeroki asortyment i zachęcamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą produktów i części.
    • Przez darekk55
      Burty do przyczep – Producent – Transport na terenie całego kraju
       
      Zychar www.zychar.pl Producent burt do przyczep D35 D47 D50 D55 Brandys BSS HL HW IFA AUTOSAN, akcesoria rolnicze.
      Niskie ceny, wysoka jakość, szybka realizacja zamówień.
      Solidne burty do przyczep w przystępnej cenie. Wykonujemy burty na wymiar do przyczep, rozrzutników, aut ciężarowych, innych pojazdów. Wszystkie nasze burty wykonane są z blachy 2mm (3mm na życzenie).
       
      Produkujemy burty i nadstawki do polskich i zagranicznych przyczep wypełnione blachą 2mm tłoczoną w głęboki trapez. Standardowa wysokość 50cm (możliwość wykonania dowolnej wysokości). Burty są szczelnie spawane. Odtłuszczone i malowane przemysłową farbą podkładową, przygotowane do położenia farby nawierzchniowej. Możliwość umiejscowienia wysypu w dowolnej burcie w przyczepie.
       
      Istnieje możliwość zamówienia burt wraz z zestawem do dolnego otwierania. Posiadamy w ofercie zamknięcia, zawiasy, bolce, sworznie, wysokiej jakości odkuwki w bardzo atrakcyjnych cenach. Sprzedajemy również samą blachę trapezową o długości do 300cm. Blachę na podłogę dociętą na wymiar.
       
      Nie wymagamy zaliczek płatność przy odbiorze lub faktura terminowa.
      Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania
      ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY TELEFONICZNIE
      Tel. 785 833 753
      Tel. 668 040 316
      e-mail: zychar1@o2.pl
      Produkcja Biłgoraj woj, Lubelskie
      Szybki Transport na terenie całego kraju.
      Możliwy odbiór osobisty


      ogłoszenia na OLX:

      https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/zhzb/










    • Przez michalnh
      https://www.olx.pl/oferta/plandeka-plandeki-uwaga-promocja-solidne-CID757-IDiQFQJ.html
       
      Plandeki polecam!
    • Przez dzony9203
      Witam, jestem w posiadaniu starego wózka. 
      Po kilku(nastu) latach w końcu planuję przywrócić go do normalnego stanu (podłoga, burty, światła i wywrot - reszta w miarę ok).
       
      Chciałbym go odnowić na wzór oryginału ale nigdzie niema tabliczki znamionowej.
      Dla ułatwienia dodam że tylna klapa otwierała się do góry.
       
      W załączeniu zdjęcia - może ktoś rozpozna.
      Dla mnie to jakiś autosan ale tu moje pomysły się kończą.
       
      Pozdrawiam

    • Przez dzony9203
      Witam.
      Planuje wykorzystać taką przyczepę i przerobić ją na przyczepę do bel.
      Obecnie ma jakieś 1,40m x 2,50m.
       
      Planuję aby miała jakieś 3 m szerokości a długości to zależy.
      W załączeniu zdjęcia, proszę o radę czy warto się za to brać.
      Pozdrawiam
       



×