Skocz do zawartości
yuras23

BELARUS 1221.4 silnik mmz z "common rail" dymi na biało i nie wchodzi na obroty

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yuras23    7

Witam. Problem jak w temacie zapliłem dzisiaj rano ciągnik przy minus 17 stopni odpalił normalnie, wchodził na obroty ale już lekko dymił i nie miał siły, po ok 2 godzinach chodzenia praktycznie na pusto zaczał na coraz niższych obrotach chodzić każdą próba doania gazu powodowała jeszcze większe dymienie na biało aż przestał wogóle wchodzić na obroty odpała normalnie chodzi na ok 700 obr. ale na obroty się nie wkręci i cały czas mocno dymi na biało. Prosił bym o pomoc co to może byc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

przymarźnięte paliwo w odstojniku i może nie może w pełni polatywać do pompy, albo zasyfił ci sie gdzieś układ paliwowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

R2maros9641    1

Dokładnie, nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. Pewnie przymarzło ci w odstojniku lub gdzieś w przewodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

paliwo niewiem jakie jest czy zimowe czy letnie ale było tankowane w listopadzie teoretycznie powinno byc zimowe, tez podejrzewam paliwo już zamówiłem filtry paliwowe wstawie nowe i zaleje świeżym paliwem stare spuszcze dla pewności dodam dodatek do paliwa. Tylko filtry już mann i to nie taka tania sprawa jak w starym mtz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Silnik z CR to raczej od razu by zgasł, jeśli nie dostanie paliwa w odpowiedniej ilości(brak ciśnienia na listwie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

Prędzej nie miałem do czynienia z wtryskiem CR tylko zwykłe mechaniczne to niewiem właśnie jak powinien się zachować, jak na jesieni go przypowietrzyłem to chwilę zaczęła moc spadać i zaraz zgasł ale wtedy na komputerze komunikat wyskoczył zanim zgasł, a teraz nic nie wyskoczyło. Wczoraj jak odkręciłęm jeden z filtrów paliwowych i paliwo zlałem do pojemnika to dziś u góry taka kaszka na tym paliwie jakby parafina się wytrąciła. Podejrzewam że filtry zapchało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Witam. Tak przy niedzieli mam takie pytanie do użytkowników belarusów z CR jak się to sprawuje w codziennym użytkowaniu i jak sprawa trwałości i awaryjności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×