yuras23

BELARUS 1221.4 silnik mmz z "common rail" dymi na biało i nie wchodzi na obroty

Polecane posty

yuras23    7

Witam. Problem jak w temacie zapliłem dzisiaj rano ciągnik przy minus 17 stopni odpalił normalnie, wchodził na obroty ale już lekko dymił i nie miał siły, po ok 2 godzinach chodzenia praktycznie na pusto zaczał na coraz niższych obrotach chodzić każdą próba doania gazu powodowała jeszcze większe dymienie na biało aż przestał wogóle wchodzić na obroty odpała normalnie chodzi na ok 700 obr. ale na obroty się nie wkręci i cały czas mocno dymi na biało. Prosił bym o pomoc co to może byc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    190

przymarźnięte paliwo w odstojniku i może nie może w pełni polatywać do pompy, albo zasyfił ci sie gdzieś układ paliwowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

R2maros9641    1

Dokładnie, nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. Pewnie przymarzło ci w odstojniku lub gdzieś w przewodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

paliwo niewiem jakie jest czy zimowe czy letnie ale było tankowane w listopadzie teoretycznie powinno byc zimowe, tez podejrzewam paliwo już zamówiłem filtry paliwowe wstawie nowe i zaleje świeżym paliwem stare spuszcze dla pewności dodam dodatek do paliwa. Tylko filtry już mann i to nie taka tania sprawa jak w starym mtz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Silnik z CR to raczej od razu by zgasł, jeśli nie dostanie paliwa w odpowiedniej ilości(brak ciśnienia na listwie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

Prędzej nie miałem do czynienia z wtryskiem CR tylko zwykłe mechaniczne to niewiem właśnie jak powinien się zachować, jak na jesieni go przypowietrzyłem to chwilę zaczęła moc spadać i zaraz zgasł ale wtedy na komputerze komunikat wyskoczył zanim zgasł, a teraz nic nie wyskoczyło. Wczoraj jak odkręciłęm jeden z filtrów paliwowych i paliwo zlałem do pojemnika to dziś u góry taka kaszka na tym paliwie jakby parafina się wytrąciła. Podejrzewam że filtry zapchało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

Witam. Tak przy niedzieli mam takie pytanie do użytkowników belarusów z CR jak się to sprawuje w codziennym użytkowaniu i jak sprawa trwałości i awaryjności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
    • Przez GenTur
      Witam klubowiczów. Potrzebny taki rozrusznik z 10 zębami od MTZ 1025 2010r. Czy ktoś mi podpowiedzieć, jaką markę rozrusznika wybrać?  Czy ta jest odpowiednia? Pozdrawiam

    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj