Skocz do zawartości
Rrolnik

Massey Ferguson 3690 Massey Ferguson 8160

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
Rrolnik    0

Co sądzicie o tych ciągnikach czy warto go kupić czy te ciagniki sie nie psuja co najczesciej sada w nich czy skrzynie sa bes awaryjne a jak z silnikami czy sa dobre Massey Ferguson 3690 Massey Ferguson 8160

 

Serdecznie dziekuje za pomoc z góry ;-) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Skrzynie biegów w nich to porażka, 18 biegów bez sprzęgła fajna sprawa ale bardzo awaryjna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    2

Jakie 18 biegów bez sprzęgła? :blink:

Z tego co wiem to miały Dynashift 32/32 z 4 biegami pod obciążeniem. Ja mam 6170 od roku i na razie jest OK. Bardzo komfortowy traktor. Też się bałem o skrzynie ale po kilku rozmowach z posiadaczami doszedłem do wniosku że warto. Większość osób które pisze na tym forum o tym że skrzynie są awaryjne nigdy nie miało do czynienia z tymi ciągnikami. Co nie znaczy że skrzynia jest niezniszczalna bo znam kilka osób które coś naprawiały w skrzyni. Moim zdaniem są tak samo awaryjne jak w każdym innym ciągniku . Ważne jest aby terminowo zmieniać filtry i oleje bo MF lubią jak się o nie dba. :rolleyes: Seria 81XX jest nowocześniejsza i udoskonalona w porównaniu z 36XX ale jest też droższa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    36

ja mam 3630 od chyba 4 lat byla awaria tylko z ehr jakis opornik sie spalil ale juz got i mam 8120 od roku i narazie nic w nim nie robilem (odpukac :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    154

Ja mam 8160 i 8260. Śmiało można polecić ten sprzęt. Skrzynia w 8160 jak dla mnie, jest bdb pomyślana i te 4 połbiegi to super sprawa. Wiadomo powershift nowocześniejszy ale wiadomo, manual zawsze tańszy w naprawie. W orce to te 4 połbiegi spisują się idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Jakie 18 biegów bez sprzęgła? :blink:

Z tego co wiem to miały Dynashift 32/32 z 4 biegami pod obciążeniem. Ja mam 6170 od roku i na razie jest OK. Bardzo komfortowy traktor. Też się bałem o skrzynie ale po kilku rozmowach z posiadaczami doszedłem do wniosku że warto. Większość osób które pisze na tym forum o tym że skrzynie są awaryjne nigdy nie miało do czynienia z tymi ciągnikami. Co nie znaczy że skrzynia jest niezniszczalna bo znam kilka osób które coś naprawiały w skrzyni. Moim zdaniem są tak samo awaryjne jak w każdym innym ciągniku . Ważne jest aby terminowo zmieniać filtry i oleje bo MF lubią jak się o nie dba. :rolleyes: Seria 81XX jest nowocześniejsza i udoskonalona w porównaniu z 36XX ale jest też droższa!

No u nas były na usłudze 2 mf 8170 i 60 i w każdym z nich było 18 biegów bez sprzęgła. Na taki pierdolnik w podłokietniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    2

A tak przepraszam mój błąd pomyliło mi się ze skrzynią Dynashift. Były skrzynie 18/8 bez sprzęgła wszystkie biegi ale tylko w 8170 i 8180 i w 8260 8270 i 8280. Czyli chyba nie mieliście 8160 tylko 8260.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

A tak przepraszam mój błąd pomyliło mi się ze skrzynią Dynashift. Były skrzynie 18/8 bez sprzęgła wszystkie biegi ale tylko w 8170 i 8180 i w 8260 8270 i 8280. Czyli chyba nie mieliście 8160 tylko 8260.

No zwracam honor bo teraz po zdjęciach widzę ze oby dwa były 8170.

 

A co do pana komentarz wyżej, to 8170 miał wgl. inaczej w kabinie niż na tym zdjeciu co podałeś. Nie miał tych dwóch wajch tylko w podłokietniku zmianę biegów, a rewers kijowy bo nie koło kierownicy tylko w tym joysticku i trzeba było 18 razy cofać by wsteczny włączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36
Napisano (edytowany)

bo on podal 8110-8160

 

a ten u was to byl taki?

massey-ferguson-8180_90x70.jpg

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    154

@MrValterka pierdoły opowiadasz!!! W 8170 bądź 8180 owszem jest rewers w podłokietniku i zadne 18 biegów w dol zeby wrzucic wsteczny. Tam w gruszce przyciskasz przycisk, który zwalnia blokade i przesuwasz gruche do tyłu i jedziesz do tyłu. Wiem, bo jezdziłem takim! tam wszystko jest w podłokietniku zamiast rewers przy kierownicy. Ogolnie jak dla mnie to jest to wygodniejsze jak wszystko jest w jednym, pieknie sie tym robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

wlasnie napewno by nie wypuscili czegos gdzie trzeba walic na sam dul oni stawiaja na duzy konfort :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Mi bynajmniej kierowca powiedział ze trzeba do 1 wrócić, potem wcisnąć ten guzik z lewej strony na lewarku i dopiero wsteczny. A jak zwoziłem samozbierającą to max bieg to 16 bo inaczej w kabinie nie szło wytrzymać, takie polskie drogi. Te mf miały w opcji oś czy kabinę resorowaną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

to kierowca sam nie wie co ma

lol ja wale zawsze na max speed i jakos moge wytrzymac chyba ze mieszkasz na jakims zadupiu i po polnych jezdzisz no to sie zgodze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Mamy nowe asfalty ale pomimo tego samozbierająca trochę bujała, a brak osi i kabiny to nie wszędzie pojedziesz max speed :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

szczerze mowiac lepiej chyba miec brak :D bo jak ci sie rozbuja ta amortyzacja to dopiero cie wytrzesie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×