Rrolnik

Massey Ferguson 3690 Massey Ferguson 8160

Polecane posty

Rrolnik    0

Co sądzicie o tych ciągnikach czy warto go kupić czy te ciagniki sie nie psuja co najczesciej sada w nich czy skrzynie sa bes awaryjne a jak z silnikami czy sa dobre Massey Ferguson 3690 Massey Ferguson 8160

 

Serdecznie dziekuje za pomoc z góry ;-) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Skrzynie biegów w nich to porażka, 18 biegów bez sprzęgła fajna sprawa ale bardzo awaryjna.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    2

Jakie 18 biegów bez sprzęgła? :blink:

Z tego co wiem to miały Dynashift 32/32 z 4 biegami pod obciążeniem. Ja mam 6170 od roku i na razie jest OK. Bardzo komfortowy traktor. Też się bałem o skrzynie ale po kilku rozmowach z posiadaczami doszedłem do wniosku że warto. Większość osób które pisze na tym forum o tym że skrzynie są awaryjne nigdy nie miało do czynienia z tymi ciągnikami. Co nie znaczy że skrzynia jest niezniszczalna bo znam kilka osób które coś naprawiały w skrzyni. Moim zdaniem są tak samo awaryjne jak w każdym innym ciągniku . Ważne jest aby terminowo zmieniać filtry i oleje bo MF lubią jak się o nie dba. :rolleyes: Seria 81XX jest nowocześniejsza i udoskonalona w porównaniu z 36XX ale jest też droższa!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    38

ja mam 3630 od chyba 4 lat byla awaria tylko z ehr jakis opornik sie spalil ale juz got i mam 8120 od roku i narazie nic w nim nie robilem (odpukac :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    159

Ja mam 8160 i 8260. Śmiało można polecić ten sprzęt. Skrzynia w 8160 jak dla mnie, jest bdb pomyślana i te 4 połbiegi to super sprawa. Wiadomo powershift nowocześniejszy ale wiadomo, manual zawsze tańszy w naprawie. W orce to te 4 połbiegi spisują się idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Jakie 18 biegów bez sprzęgła? :blink:

Z tego co wiem to miały Dynashift 32/32 z 4 biegami pod obciążeniem. Ja mam 6170 od roku i na razie jest OK. Bardzo komfortowy traktor. Też się bałem o skrzynie ale po kilku rozmowach z posiadaczami doszedłem do wniosku że warto. Większość osób które pisze na tym forum o tym że skrzynie są awaryjne nigdy nie miało do czynienia z tymi ciągnikami. Co nie znaczy że skrzynia jest niezniszczalna bo znam kilka osób które coś naprawiały w skrzyni. Moim zdaniem są tak samo awaryjne jak w każdym innym ciągniku . Ważne jest aby terminowo zmieniać filtry i oleje bo MF lubią jak się o nie dba. :rolleyes: Seria 81XX jest nowocześniejsza i udoskonalona w porównaniu z 36XX ale jest też droższa!

No u nas były na usłudze 2 mf 8170 i 60 i w każdym z nich było 18 biegów bez sprzęgła. Na taki pierdolnik w podłokietniku.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    2

A tak przepraszam mój błąd pomyliło mi się ze skrzynią Dynashift. Były skrzynie 18/8 bez sprzęgła wszystkie biegi ale tylko w 8170 i 8180 i w 8260 8270 i 8280. Czyli chyba nie mieliście 8160 tylko 8260.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

A tak przepraszam mój błąd pomyliło mi się ze skrzynią Dynashift. Były skrzynie 18/8 bez sprzęgła wszystkie biegi ale tylko w 8170 i 8180 i w 8260 8270 i 8280. Czyli chyba nie mieliście 8160 tylko 8260.

No zwracam honor bo teraz po zdjęciach widzę ze oby dwa były 8170.

 

A co do pana komentarz wyżej, to 8170 miał wgl. inaczej w kabinie niż na tym zdjeciu co podałeś. Nie miał tych dwóch wajch tylko w podłokietniku zmianę biegów, a rewers kijowy bo nie koło kierownicy tylko w tym joysticku i trzeba było 18 razy cofać by wsteczny włączyć.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38
Napisano (edytowany)

bo on podal 8110-8160

 

a ten u was to byl taki?

massey-ferguson-8180_90x70.jpg

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    159

@MrValterka pierdoły opowiadasz!!! W 8170 bądź 8180 owszem jest rewers w podłokietniku i zadne 18 biegów w dol zeby wrzucic wsteczny. Tam w gruszce przyciskasz przycisk, który zwalnia blokade i przesuwasz gruche do tyłu i jedziesz do tyłu. Wiem, bo jezdziłem takim! tam wszystko jest w podłokietniku zamiast rewers przy kierownicy. Ogolnie jak dla mnie to jest to wygodniejsze jak wszystko jest w jednym, pieknie sie tym robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

wlasnie napewno by nie wypuscili czegos gdzie trzeba walic na sam dul oni stawiaja na duzy konfort :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Mi bynajmniej kierowca powiedział ze trzeba do 1 wrócić, potem wcisnąć ten guzik z lewej strony na lewarku i dopiero wsteczny. A jak zwoziłem samozbierającą to max bieg to 16 bo inaczej w kabinie nie szło wytrzymać, takie polskie drogi. Te mf miały w opcji oś czy kabinę resorowaną?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

to kierowca sam nie wie co ma

lol ja wale zawsze na max speed i jakos moge wytrzymac chyba ze mieszkasz na jakims zadupiu i po polnych jezdzisz no to sie zgodze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Mamy nowe asfalty ale pomimo tego samozbierająca trochę bujała, a brak osi i kabiny to nie wszędzie pojedziesz max speed :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    38

szczerze mowiac lepiej chyba miec brak :D bo jak ci sie rozbuja ta amortyzacja to dopiero cie wytrzesie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZbigniewMucha
      Witam mam problem z moim MF 6150. A mianowicie najpierw przestał działać wom, więc wymieniłem tarczki bo te w traktorze już były trochę zurzyte. Wymieniłem olej i filtry złożyłem całość i wom dalej nie chodzi dodatkowo nie mam przedniego napędu i reduktora żółw zająć. Dodam że sprawdziłem prąd czy dochodzi na elektrozawory i jest także nie bardzo już wiem co może mu dolegać. Czy ktoś z kolegów miał podobnie czy byłby ktoś wstanie pomoc, coś podpowiedzieć? Z góry dziękuję.
    • Przez celeron59
      Witam wczoraj miałem problem ze sprzęgłem tz jadąc na 1 po wciśnięciu pedala sprzęgła ciągnik dalej jakiś czas ciągnie biegi tez wchodzą raz z lżejszym oporem raz wogole nie można włączyć. Dodam ze zima zapalała się kontrolka zapchanego filtra ciągnik pracuje z turem 
    • Przez jarek0509
      Witam, chciałbym zapytać od czego jest zaznaczony elektrozawór 

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez szymus2
      Brak reakcji na przycisk podnoszenia. Kody błędów:17, 22, 27. Brak napięcia na wtyczkach elektrozaworów. Na przełączniku jest zasilanie.Nie wiem gdzie dalej szukać.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj