Zaloguj się, aby obserwować  
helus89

Przyszlosc fabryki ursus

Polecane posty

helus89    9

dzisiaj bylem u dilera ursusa w Busku Zdroju poniewz moj mujek mysli nad zmiana c 385 na nowego 4512 i dowiedzialem sie , ze ciagniki ponizej 100 km nie beda juz produkowane :P czy ktos z was słyszal podobne informacje ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wydaje mi się, żeby to była prawda.Dopiero co wprowadzili nowe modele i już mają przestać je produkować ?To co oni będą sprzedawać, 3 modele im zostaną :P. A zamiana 385 na 4512 to wg. mnie krok do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6
dzisiaj bylem u dilera ursusa w Busku Zdroju poniewz moj mujek mysli nad zmiana c 385 na nowego 4512 i dowiedzialem sie , ze ciagniki ponizej 100 km nie beda juz produkowane :P czy ktos z was słyszal podobne informacje ???

co jak co ale chyba ursus sprzedaje więcej ciągników poniżej 100km niż powyżej


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helus89    9

tez bylem okropnie zdziwiony :D ale ten diler powiedzial ze zlozyl zamuwienie na dwa ciagniki u 7524 czy cos takiego i mu cofneli :D :angry:

 

c 385 na 25 ha gospodarstwo jest zbyt duzy a 4512 w sam raz :D tylko jeszcze niewiadomo czy wujek uzyska kredyt :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

Wydaje mi się że to tylko plotka. A może? Przecież mają być silniki z Normą Euro 3 od nowego roku i może tylko 3 modele spełniają tą normę?

 

 

Mój 100 post.


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pejus94    1

ja bym proponował jak już 4514 i nic nie słyszałem o likwidacji modeli


W moim gospodarstwie żądzą MF 255 i URSUS C330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saymon    0

to chyba nie mozliwe żeby zrezygnowali z ciagników poniżej 100 km bo wtedy już prawie na krajowy rynek nic by nie sprzedawali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

moze juz ich nieprodukuja a od nowego roku zaczna robic euro2


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helus89    9

czemu desperat ?? ja mam niecale 20 h i 4512 wiecej stoi jak jezdzi :D a w c 385 spalanie to loj bo to juz leciwy traktor :P jak jeden sezon c 385 mial awarie i wuju obrabial c 360 tylko zostalo mu ponad 300 litrow paliwa !!!! :D ale wszystko stoi pod znakiem zapytania bo jakiegos kredytu nie moze dostac niewiem o co tam dokladnie chodzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

Nie wiem jak to jest możliwe żeby ciagnik wiecej jeżdził jak stał, domyślam sie że 385 smoczy nieźle :P, nie se chociaz sprawi 4514,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helus89    9

na razie to sie wszystko us.... bo mu nie chca kredytu udzielic bo czegos tam ma za malo czy jak :P "wiecej stoi niz jezdzi " metafora taka :D poprostu chcialem zasugerowa ze ten ciagnik jako glowny spokojnie by obrobil drugie tyle :D i produkcje zwiezeca tez prowadze ok 15 opasów oraz 10 macior i czesc tucznikow odchowyjemy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
1014 Przeglądałem stronki i ucieszył mnie fakt, że go znalazłem w ofercie!

Pewnie strona nieaktualizowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

a mogli by 1014 robic albo 10034 1134 bo jak na teraz to kupiłbym jeden z tych modeli bo kasy za mało zeby kupic cos leprzego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    159

w polsce jest około 2 000 000 gospodarstw i chyba ostatni idiota zaprzestałby produkcji ciągników o mocy ponizej 100 KM - plotka pewnie wzieła sie stad ze Ursus i nowy inwestor - Uzel produkują kilka bardzo zblizonych konstrukcji - mianowicie

ursus produkuje 2812 czyli spolszczonego MF 235 a Uzel produkuje na licencji MF 240 - podobnie ma sie sprawa w wiekszosci ciągników "postlicencyjnych" - prawdopodobnie Uzel i Ursus planują zaprzestanie produkcji 2812 ( i innych) a w ich miejsce pojawiły by sie nieco nowoczesniejsze pochodne od MF


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68

Sądzę, że gdyby przestali produkować ciągniki poniżej 100 KM to fabryka by już całkowicie upadła... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek1961    2

Moim zdaniem Turcy kupili Ursusa po to aby zwiększyć produkcję. Mają rynek zbytu w Azji a Ursus świetnie nadaje się do krajów z słabo rozwiniętą siecią serwisową. Wyobraźcie sobie naprawę takiego Deutza czy NH w stodole za pomocą trzech kluczy śrubokręta i młotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12
Moim zdaniem Turcy kupili Ursusa po to aby zwiększyć produkcję. Mają rynek zbytu w Azji a Ursus świetnie nadaje się do krajów z słabo rozwiniętą siecią serwisową. Wyobraźcie sobie naprawę takiego Deutza czy NH w stodole za pomocą trzech kluczy śrubokręta i młotka.

eee jak cos to do latwego naprawiania to dobre sa ruski


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    4

Ursus nie przyjmował zamowien na ciagniki przez jakis okres dlatege ze przejmowali go Turcy ale wiem ze juz od jakiegos czasu mozna składac zamowienia na nowe ciagniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj