Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hubertuss    512

Był na allegro jakiś czas temu taki spalony. Pożądnie to musisz zrobić instalacje a cała reszta zalezy od ciebie. Czy chcesz jeździć z podsufitką czy gołą blachą twój wybór. Ciągnik kosztował chyba 50 tys ale trzeba w niego trochę kasy włożyć, aby jakoś to wyglądało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

Chciałbym zeby to jakoś wyglądało, tak jak było oryginalnie sam nie zrobie, elektryke planuje po części zrobic od nowa. Zrobic własny panel juz z polskich części.Planuje róznież w miejsca plastików dac jakieś dykty czy cos podobnego i obszyc siwym materiałem.

 

Ciągnik kosztował ponad 60tys po upustach:P Ale, myśle że dobry zakup bo silnik ideał;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    512

Nikt ci za bardzo tu nie poradzi wszystko zależy od twojch zdolności manualnych i pomysłowości jak to zwykle w przypadku prowizorek bywa. Panele można by zrobić z mat szklanych i żywicy epoksydowej ale to wyższa szkoła jazdy. Ewentualnie jakas blacha. Dykta namoknie i lipa. Chyba, że jakaś wodoodporna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

Tak myślałem dac blache na podsufitke, w tej wnece na radio i te przyciski, tam umieścic panel z blachy i albo na zielono albo obszyc siwym materiałem.

 

Sporo elektryki, bo na sam dach idzie zyła z 30kabli.

 

A może się orientujesz ile przeważnie fendt wytrzymują mtg?

I jeszcze jakbyś się orientował, poszukuje szyby, lewa,tył taka zaokrąglona, na allegro są i pisze ze pasuje do 308, ale chyna do straszych wersji:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

to isę wymijasz trochę bo to raczej na handel robiisę tanio i na sztuke a ty chcesz chyba zrobić drogo i dobrze jak dla siebie a nie na sztukę


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

Chce zrobic tak żeby wszystko działało, ale daj za samą podsufitówke 2tys zł ...,wiec bede robił prowizorke.

 

W międzyczasie zerwałem podsufitówke, wyjąłem radio itp, kable okazały sie byc całe aby przyciski i panel radio są przysmażone.

pod podsufitówką są inne plastiki, wszystko tam wygląda jak nowe

Jedyne co musze zrobic to Plactik na lewy błotnik, na boki , i cała podsufitówke.

 

I teraz pytanie z czego? Prawy bok tam gdzie panele jest lekko przypieczony, a lewy wywaliłem bo na nic sie nie nadawał, widac gołą blache.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Jak będziesz na nowo kable kładł to zrób to tak aby sie nie przemieszczały i o nic nie ocierały. Bo inaczej znowu gril bedzie. Reszta to tak jak pisałem zależy od twojej pomysłowości i zdolności. W starych 308 są prose szyby nie pół okragłe. Prose można dorobić. Taka narożna chyba trzeba kupić w serwisie. Sam kształt podsufitki mozna by zrobić z blachy to samo plastiki na błotniki. Tapicer da na to cieńka gabke i obije ci czym tam będziesz chciał. Poszukaj zdjęć kabiny na wzór. Migomat szlifierka i blacha w łapy i coś tam sklecisz. potem oddaj do tapicera co meble obija lub poszukaj firm które przerabiają dostawczaki na busy osobowe oni mają doświadczenie może ci zrobią tapicerkę albo coś podpowiedzą. ewentualnie stelarz podsufitki można zrobić ze sklejki ale tu bez stolarza ani rusz.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Moim zdaniem tak podchodzac do sprawy i robiac sobie taka prowizorke nigdy nie skonczysz naprawy a tym bardziej nigdy nie bedziesz szczesliwy z takim ciagnikiem. Z pewnoscia jesli chcesz zeby wygladalo to wszystko w miare dobrze, nie obedzie sie bez zakupu czesci oryginalnych, przynajmniej po czesci. Moze wstawil byc jakas fotke aby mozna ocenic jak to w ogole wyglada...


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

napewno najlepiej było by dokupic choćby przyciski pokrętła itd orginalne. To samo tyczy się szyby. Jak bys kupował części za kilka tys to może jakiś rabat większy by był i nad orginalną podsufitka można by się zastanowić. W końcu to ciągnik wart około 80 tys więc dobrze by było żeby to ręce i nogi miało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

Dzieki za odpowiedzi
Postaram się wstawic zdjęcia, wtedy bedzie wiadomo.

Traktor chodził na wąskich oponach, teraz są założone:
Przód 360/70-R24 czyli 12,4
Tył jeszcze stare; 13,6 R38 wezsze niz na przodzie nie znam innych danych opony
W papierach z tyłu ma R34 przód R24 , będe musiał wymieniac felge z tyłu?
http://www.tractoor....309-c97-01.html
Ktoś tak założył i chyba coś sie nie zgrywają opony.

Edytowano przez Lambo23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

360 a może 380/70/24. 12,4 to to napewno nie jest odpowiednik tej szerokości to opona 320/85.Nie potrzebnie założyłes nisko profilową oponę na przednią oś. Gdybys kupił 14.9 lub 380/85 to na tył może dało by się coś dobrać na niskim profilu bez zmiany felgi np 480/70/38 lub 520/65/38 trzeba by było to dokładnie policzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

Na takich oponach go kupiłem nie wiem dokładnie czy to jest 12,4

wiem że 360/70-R24 GOODYEAR

Edytowano przez Lambo23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

12,4 to szerokość w calach profil wtedy zawsze jest 85. Mnozysz szerokość przez 0,85 masz wysokość. 360 to szerokość w milimetrach 70 lub 65 to niski profil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

Teraz całkiem się pogubiłem, coś pomieszane te felgi, traktor chodził w opryskiwaczu tylnie opony są oryginalne ale stan bieżnika b.mały

przód nówki goodyear 360/70-R24.

Co polecacie zrobic?? Z tyłu felga aktualnie to R38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt309c    41

Dołączę się do tematu :rolleyes:

Mam pytanie:

Do czego służy to pokrętło na zdjęciu?

Edytowano przez fendt309c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

nie mam pojęcia;D

 

 

 

To jak z tymi oponami? Bo z tego co ja licze to nie znajde opony zeby to sie zgrywało na felge 38

Edytowano przez Lambo23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fendt 309 to nie jest pokretlo tylko glosnik kompa. informuje o awari.

lambo to w koncu jakie ty masz te opony bo nic nie rozumiem napewno masz r24 ale jak szeokosc 12,4czy13,6czy14,9 a jake masz z tylu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

z przodu mam 360/70 R24 nie wiem ile cali chyba 12,4

t tyłu wiem tyle że 13,6cala na felgach R38

 

Nie wiem jak to policzyc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

Ciągnik kosztował ponad 60tys po upustach:P Ale, myśle że dobry zakup bo silnik ideał ;)

 

Ktoś ma głowę na karku. Najpierw ten ciągnik był na allegro ze 2 dni za 54tys. Po ok miesiącu wypłynął znów w innym miejscu w kraju za 67tys. No cóż życie. Nie stosuj półsrodków - podzwoń po kraju poszukaj używanej podsufitki, popraw instalację elektryczną - przywróć ciągnikowi dawną sprawność używając oryginalnych częsci. Tylko wtedy bedziesz w pełni zadowolony z maszyny. Do startu w pole pozostało jeszcze kilka tygodni - jest czas aby sie rozejrzeć i zrobić wszystko zgodnie ze sztuką.

Edytowano przez Grzesiex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lambo23    0

Ktoś ma głowę na karku. Najpierw ten ciągnik był na allegro ze 2 dni za 54tys. Po ok miesiącu wypłynął znów w innym miejscu w kraju za 67tys. No cóż życie. Nie stosuj półsrodków - podzwoń po kraju poszukaj używanej podsufitki, popraw instalację elektryczną - przywróć ciągnikowi dawną sprawność używając oryginalnych częsci. Tylko wtedy bedziesz w pełni zadowolony z maszyny. Do startu w pole pozostało jeszcze kilka tygodni - jest czas aby sie rozejrzeć i zrobić wszystko zgodnie ze sztuką.

 

maszyna ideał tyle że opalona kabina;/

Sam nie wiem czy dobrze zrobiłem że go kupiłem;/ Teraz to sam nie wiem czy go nie sprzedac:P

bo jeszcze opony są coś pomylone, sporo do roboty ogólnie;/

W sumie to jest 2000r za 60tys.... jak na fendta to smieszna cena;D

 

 

 

Ktoś zna się na oponach i odpowie na moje wcześniejsze pytanie?

Ile taki fendt wytrzymuje mtg?

Edytowano przez Lambo23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal2    0

Najpierw napisz do jakich prac będziesz używał ten ciągnik i z jakimi maszynami,jak do ciężkich to lepiej zmienić na szerokie kapcie i felga 34,a na tą 38 felge co masz to nie zakładaj szerszych opon o niższym profilu,bo felga będzie za wąska(ma pewnie 11lub 12 cali szerokości) i kupy się to nie będzie trzymać,chyba że jest szersza.Żeby to się zgrywało musiał byś założyć na tą felge 38 prawdopodobnie oponę 12,4,bo pewnie nie chcesz zmieniać przednich opon,ale na oponach 38/12,4 będzie się nadawał do lekkich prac polowych.A te przednie to powinny być o jeden rozmiar większe,chyba że ktoś ma instrukcje i tobie dokładnie odpowie jakie do tego ciągnika wchodzą rozmiary felg i opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w orginale (fendt308c 1997-2001) powinno byc z przodu 13,6 r24 a z tylu 16,9 r34 info z konedaty wiec musisz wymienic felgi na 34 a z przodu masz dobre jezeli zakupisz takie 16,9 r34 to na 100%bedzie ok bo do tych 38 to nic nie zegrasz za wysokie i za waskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek11
      Witam wszystkich.
      Mam zamiar kupić agrofarma 85, czy ktoś może mi coś o nim napisać? Jak ze spalaniem, jaką ma moc (do czego porównywalną), ile miejsca w kabinie, jak widoczność?
      Czekam na te i inne informacje, z góry dzięki wszystkim.
    • Przez c330ursus
      Zamierzam kupić glebogryzarkę do mojego Ursusa C-330 tylko nie wiem ile metrów może być żeby C-330 ją pociągną i jakie zapotrzebowanie mocy na ile metrów glebogryzarki?
       
      Takie mam na oku Która waszym zdaniem będzie najlepsza i którą uciągnie Ursus C-330
       
      http://www.allegro.pl/item346301100_glebog...anio_slask.html
       
      http://www.allegro.pl/item338616663_glebog...sus_zetor_.html
       
      http://www.allegro.pl/item345489219_glebog..._90mokazja.html
       
      I jeszcze będę potrzebował wałek przekaźnika, ponieważ jest to moja pierwsza maszyna na wałek Coś takiego będzie pasować?
       
      http://www.allegro.pl/item344553143_walek_przekaznika.html
    • Przez Peron
      Jak zaradzić?
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez lemysz1
      Witam. Mam problem, poniewaz od pewnego czasu przestały działać mi halogeny na dachu oraz nie działa obrotomierz(mth liczy normalnie). Bezpieczniki są ok (przynajmniej te które znalazłem, żarówki też ok. Jak włącze światła to normalnie wszystko sie podświetla na tabeli przełączników tam gdzie włącza sie halogeny, ale jak włącze to nie działają. Cóz może być przyczyna? Może ma jeszcze gdzieś schowane bezpieczniki? Pozdrawiam
×