krystek1992

Problem Forterra 9641 w mróz

Polecane posty

krystek1992    20

problem polaga na tym że gdy mamy większy mróz po odpaleniu chodzi normalnie. Problem zaczyna się robić po pewnym czasie. Ciągnik zaczyna inaczej pracować, spadają obroty aż w końcu gaśnie. Po zdjęciu boczka i próbach pompowania pompką paliwową nic, ciągle pusto. Jedyne wyjście to odpięcie węża zasilającego i dmuchnięcie ustami w niego po czym dalej jest dobrze. Problem występuje często. I sam dokładnie nie wiem czego to przyczyna. Może jakieś podpowiedzi? Paliwo zimowe z Orlena, nie żadne ruskie wynalazki. Pozdrawiam. ;)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może gdy byś miał zalany ten jak go nazwałeś ruski wynalazek a nie ten idealny z orlenu to może by się tak nie działo wychodzi na to że masz zalany letni olej napędowy lub z dodatkiem bio i dlatego tak się dzieje sprubuój dolać benzyny tak do 20% lub nafty i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

a może wyjmnij smok z baju i go oczyść??


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz321    1

kolego mam ten sam problem... już ci mówię co jest... po prostu masz syf w baku...jak przywiózł paliwo to zruszył osad w beczce a tankowałem zetora zaraz po tym... spuszczałem potem paliwo z baku i próbowałem trochę wypłukać ale coś tam zostalo po czasem jeszcze załapie i zatka ten smok w baku.... jak się zrobi trochę cieplej bedę musiał zdjąć bak i go wyczyścić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika. Jak zacznie się dusić to go odkręć.

Coś jest na końcu smoka w baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Dziękuje za odpowiedzi. Zaleje bak do pełna ropą zimową ze stacji Orlen i powinno być dobrze. A co do brudu w baku to chyba odpada bo problem pojawia się w większe mrozy. I byłby brudny filtr paliwowy a jest czysty. Pozdrawiam Krystian. ;]


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale ten bród może być większy i skutecznie zatyka smoka a wystarczy że zatyka go w 50 % a to już za mało bo po krótkiej pracy zaczyna brakować paliwa.

Raz w C-360 pracował dobrze ale jak trochę z większym gazem się pojeździło to słabł i gasła po krótkim postoju wszystko wracało do normy dopóki znowu nie dostał większego gazu, na wolnych obrotach nic mu nie było. winny był paproch w kraniku baku, paliwo niby leciało ale widać było w wężyku pół na pół paliwo i powietrze, choć bak wyżej to pompa nie dała rady wciągnąć paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    7

Sprawdź filtr przelotowy, czy nie wytrąciła się w nim parafina, która skutecznie blokuje przepływ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj