Zaloguj się, aby obserwować  
andrejus

Wymiana pompy hydrauliki reanult 155.54

Polecane posty

andrejus    158

Objawy:

 

- na gorącym ciężko skręca

- szarpie przy zmianie kierunku jazdy, czasem muszę przygazować do 1800 obr żeby załączył bieg

- czasem przy zmianie półbiegu szarpnie

 

Jednak przed wymianą chciałbym sprawdzić ciś aby upewnić się że wina lezy po stronie pompy. Piszecie żęby sprawdzić na wyjściach. Ale czy na wyjściach hydr jest te same ciś co na orbitrolu?

 

Czy te 3 sekcjew pompie to to samo? Te same ciśnienie?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Spróbuj wymienić filtr hydrauliki może to być jego wina a koszt dużo mniejszy.

Edytowano przez tomu

Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Filtr owszem wymienię. Ale biorąc na logikę to filtr raczej nie pomoże ponieważ na zimnym problemów nie ma. Dopiero po 2 godzinach pracy pojawia się ten problem.

Co z sekcjami pompy? są połączone ze sobą?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Pytałem kiedyś w zakładzie od hydrauliki czy można tą pompę zregenerować to dostałem informację, że się nie da. Dodatkowo facet mi powiedział, że zużywa się uszczelniacz między pompami i ta większa pompa czyli od podnośnika podkrada przez ten uszczelniacz olej tej drugiej pompie (ja mam pompę dwusekcyjną). Kiedyś też pytałem handlarza czy można wymienić 1 sekcję i on twierdził, że można. Tyle, że raczej jedną sekcję to można znaleźć chyba tylko używaną, bo nowe są sprzedawane tylko jako komplet. Poza tym wydaje mi się, że na końcówkach z tyłu traktora to można zmierzyć tylko ciśnienie na pompie głównej, tej od podnośnika. Niech to potwierdzi ktoś kto ma pewność :).

U mnie jest mechaniczna skrzynia biegów, ale mam podobny problem ze wspomaganiem, tyle, że dodatkowo jak zapalę traktor w temperaturze poniżej zera nie działa wspomaganie przez kilka minut. Potem się załącza i chodzi dość dobrze przez około godzinę lub dwie. Potem muszę trzymać dość wysokie obroty żeby skręcić koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Podnośnik ok. Jesienią podczas orki nie było problemów, jedynie czasem zacinał się i nie chciał opuścić ale to podobno inna bajka.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, w sierpniu miałem okazję popracować aresem 720. Po rozgrzaniu szarpał przy ruszaniu, czami kierownicą przy zmianie kierunku, z opóźnieniem reagował na zmiane półbiegów. Właściciel przyznał, że nie zmienił na czas oleju w skrzyni, poza tym jego stan był pomiędzy min. a max. Nie mogąc znaleźć przyczyny wymienił filtry, olej, no i nalał go na maxa. Do tej pory problem nie wrócił.


*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Czy ktoś z was zastanawiał się nad zainstalowaniem filtra magnetycznego na układzie hydrauliki?

 

Zauważyłem że w oleju pojawiły się drobne opiłki wielkości mikronów. Macie jakiś pomysł gdzie i jak zamontować taki filtr?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Ja mam taki filter zamontowany obok filtra ssawnego. Nie wiem czy to było orginalnie ale jak kupiłem to on był. Jest on zamontowani po lewej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Mógłbys zrobić fotkę? Jaki masz model traktora?

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Ok to wyślij na andrejus174@wp.pl


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Byłem wczoraj w serwisie claasa. Mechanik powiedział mi że w pompie 3 sekcyjnej ciśnienie na orbitrolu i reversie wynosi 20 atm. 180 atm jest tylko na podnośniku.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj