robercikj100

srodek przeciwko zamarzaniu on

Polecane posty

robercikj100    1010

Panowie co można dolać do ropy aby ta nie zamarzala przy -15. dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i okazało się że w baku zamarzła ropa


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

My kiedyś dolewaliśmy denaturat do c-360 i było ok, ale jak masz jakieś nowe maszyny to ja nie wiem czy denaturat będzie dobrym rozwiązaniem. Teraz są jeszcze takie specjalne środki do oleju napędowego i jak się nie mylę noszą nazwę depresator, ale cena już nie jest mała, tylko że litr depresatora wystarcza na setki litów oleju napędowego, zależy jakiej firmy.

Edytowano przez e1leex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

jak dolejesz bęzyny w ilości 10% to też pomoże tylko musisz zrobić to przed zamarznięciem.

Edytowano przez Ginterpol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klepk995    182

my kiedyś dolewaliśmy też denaturat ale przy nowszych silnikach ten trik może się nie sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Pewnie miałeś jeszcze letni napęd albo wodę w zbiorniku i dlatego zamarzło.

Z mojego doświadczenia wiem że takie środki nie wiele pomagają.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

pomogają do - 40oC są przynajmniej ja taki mam ale leje tylko do auta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

http://www.jrsmoto.pl/diesel-antifreeze-preparat-przeciw-zamarzaniu-ropy-300ml-p1870.html

http://www.fk-tek.com/Preparat_przeciw_zamarzaniu_DIESEL_CONDITIONER__ANTIGEL_300ml-43.html

coś takiego możesz spróbować kupić ale jak ona zamarzła to nie wiem czy ci pomoże . takie środki najlepiej stosować przed tankowaniem żeby dobrze się rozmieszały z ropą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

w zbiorniku było już nie dużo ok 20 może 30 litrów, zagrzałem wiaderko ropy i dodałem do zbiornika i pomogło, teraz dolalem jeszcze 70 ale nie wiem czy jutro rano znowu nie zamarznie. w 1000 litrowym zbiorniku jak spuściłem do wiaderka to było widać ze chyba pomału się parafina wytrąca a ropa kupowana gdzieś pod koniec grudnia wiiec chyba powinna byc zimowa. ale chyba trzeba kupić jakąś mixture na przyszłość zeby znowu nie zamarzła bo nadają jeszcze większe mrozy.niby to tylko zetor proxima ale chyba dam sobie spokuj z denaturatem

Edytowano przez robercikj100

AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Nalej w ciągniki do samego korka - powinno pomóc..

Zapytaj w cpn'ie o zimową rope czy mają czy nie, i jak nie mają a powiedzą że mają to na zime kup tej droższej ON.

Niewiem co z denaturatem, ojciec do samochodu co zime wlewa na cały zbiornik troche denaturatu, ale do ciągników nigdy nie lejemy. Ciągnik trzymasz w garażu? Przed odpaleniem ogrzej jakimś piecykiem, suszarką przewody paliwowe, filtry, pompke.. powinien odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

jak dolejesz bęzyny w ilości 10% to też pomoże tylko musisz zrobić to przed zamarznięciem.

 

 

Nigdy nie dolewajcie benzyny do ON , to prawda że bardzo dobrze rozpuszcza parafinę i zapobiega jej wytrącaniu, lecz też znakomicie zapieka końcówki wtryskiwaczy, w starych ramolach końcówki to grosze, w systemach common rail czy wtryskiwaczach ołówkowych jak w jd, to sami pewnie wiecie jakie to koszty. Kupcie dobry depresator do ON i nie kombinujcie z benzyną czy denaturatem czy spirytusem.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grala13    7

musisz miec jakieś ciulowe paliwo jak zamarza przy -10 moze oo? albo bio??chyba ze nieorginalny on?albo nie wymieniasz filtrów paliwa i nie czysciłes nigdy zbiornika???na dnie zbiornika i filtrach zawsze zbiera się wodą,i to jest czestym problemem.,jesli masz starszy ciagnik lej denaturat,benzyne,spirytus,jak masz jakiś nowy to kup dodatek do paliwa,kupisz go na kazdej stacji,można też zamontować podgrzewacz paliwa z jakiegoś auta,lub wykonać prostym sposobem podgrzewacz paliwa w zbiorniku tzn. żarówka h4 przymocowana do korka ale tylko wtedy gdy korek jest bezposrednio w zbiorniku a nie połączony rurą z zbiornikiem.zanim kupisz i wlejesz dodatek wyczysc zbiornik i zmień filtry,a o dobrym paliwie nie wspomne,wtedy powinienes miec spokój do -15,a póżniej dopiero dodati i podgrzewacze.

Edytowano przez grala13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

nareszcie ktoś napisał coś mądrego ;)

Ja jakoś nigdy nie miałem problemów z uruchomieniem.

Żadnych depresatorów i innych kombinacji tylko paliwo z shella. Autka zimą tankowane Vpowerem, ciągniki różnie ale nigdy nie było problemów.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Diesel skyyd czy jakoś tak 4 lata dodaję i nigdy nic nie zamarzło, tylko dodawać przed wytrąceniem parafiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

musisz miec jakieś ciulowe paliwo jak zamarza przy -10 moze oo? albo bio??chyba ze nieorginalny on?albo nie wymieniasz filtrów paliwa i nie czysciłes nigdy zbiornika???na dnie zbiornika i filtrach zawsze zbiera się wodą,i to jest czestym problemem.,jesli masz starszy ciagnik lej denaturat,benzyne,spirytus,jak masz jakiś nowy to kup dodatek do paliwa,kupisz go na kazdej stacji,można też zamontować podgrzewacz paliwa z jakiegoś auta,lub wykonać prostym sposobem podgrzewacz paliwa w zbiorniku tzn. żarówka h4 przymocowana do korka ale tylko wtedy gdy korek jest bezposrednio w zbiorniku a nie połączony rurą z zbiornikiem.zanim kupisz i wlejesz dodatek wyczysc zbiornik i zmień filtry,a o dobrym paliwie nie wspomne,wtedy powinienes miec spokój do -15,a póżniej dopiero dodati i podgrzewacze.

wiesz paliwo ostatnio lane gdzieś w grudniu czy na początku stycznia na stacji co prawda nie jakiejś firmowej tylko na takiej mniejszej, może to wina że było tylko ok. 30 litrów w zbiorniku albo na stacji leją byle co ;[ . ciągnik to zetor proxima 2011 rok także sprawa z filtrami i brudnym zbiornikiem raczej odpada. teraz dolałem ok 70 litrow które kupiłem jeszcze w grudniu na inej stacji jutro się zobaczy co bedzie w baku :blink:


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7957

jak paliwo letnie to srodek nic nie pomoze- wiem po sobie musi byc ropa zimowa i lanie plynu pomaga ale powinienes go lac juz ze 2 tygodnie przed mrozami teraz to nic nie da co do denaturatu to on wiaze wode ale jak letnia ropa to wiekszy mroz i wraz galareta w baku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Uziu92 środek przeciwko wytrącaniu się parafiny dolewa się do letniego paliwa, zimowe różni się tylko tym że ma już ten środek dodany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

To czy dodany i to w jakiej ilości zależy od dostawcy paliwa.Jak kupisz na stacji u stacha odbarwioną gnojówkę

z dodatkiem wody to i tak daleko nie zajedziesz bo zapowiadają syberyjskie mrozy.

Właśnie,czemu na Syberii przy minus 55 nie zamarza paliwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7957

MAT912 jakos mi ten srodek przy letnim paliwie nie pomogl - 17 i galareta w zbiorniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

panowie po co kombinować !z tymi środkami to różnie bywa ten środek co ursusc914 podał wiem z doświadczenia że to lipa ,dodam że lałem go przy dodatniej temp.Nauka nie idzie w las i teraz się nie bawię tylko kupuję zimową ropę ,bo jak kupię teraz zimową to mi zostanie letnia i nic nie tracę i się nie bawię na mrozie w ropie tylko wsiadam i jadę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nie zostaje nic innego jak przewieźć paliwo do ciepłego pomieszczenia,np obory,poczekać jak się rozpuści parafina i wtedy zalać

antydepresatorów i innych naprawiaczy.Ewentualnie delikatnie podgrzać,pod warunkiem że jest w metalowej beczce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

jak już ciągnik wstawisz do cieplejeszgo pomieszczenia to spuścić wszystko i zalać zimowym paliwem z dobrej stacji a te które zlane zostało z ciągnika zostawić i wiosną i tak pójdzie i tak jak rusza prace polowe.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

zawsze leliśmy danaturat w proporcji ok 2%,był skuteczny, tylko raz tamtej zimy w trasie przy -25 ciapek zaczął taktować, czyli cuś tam zaczeło sie przytykac, ale ogólnie nie stanął. Lublin 2,4TDi też chodził na takiej miksturze w podobnych temperaturach i problemów nie było. niedawno znajomy doradził Tacie, by lał benzynkę tak 3-4%, bo jest skuteczniejsza i mniej "sucha" od denaturatu. Facet twierdzi, że od lat praktykuje to na nowych Volvie FH12, DAF XF, grand vitarze, wszystko na common.

Obecnie jesteśmy na etapie testów-zapowiadają konkretne temperaturki wiec sie zobaczy.


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez t-tas
      pytam Was jako praktyków jakie lejecie oleje do skrzyni biegów w ciagnikach Ursus,Zetor.Osobiście niemam ciągnika ale czasem zdarza mnie się grzebnąć(ostatnio długa walka z zetorem 7245) i zastanawiam się jaki olej lejecie do skrzyń skoro olej ten zasila układ hydrauliczny. wiem,że olejem który można lać do skrzyni i hydrauliki jest Boxol ale ludzie leją hipol-ostatnio przez hipol w skrzyni zetora nauczyłem się rozbierać i składać na czas podnośnik i rozdzielacz zetora i to z zamknietymi oczami
    • Przez MFargo
      Witam poleci ktoś zamienik oryginalnego filtra paliwa do claasa ? 
      2008r
    • Przez artur04c
      Witam
      Czy stosował ktoś olej do skrzyni MANNOL Multifarm STOU 10W-40 chcę zrobić jako zastępczy fusch agrifarm 10w40, ale może ktoś ma doświadczenie z mannol ?
    • Przez seba2017
      Witam. Chciał bym przejść na jeden olej we wszystkich ciągnikach  ( starszych) bo teraz używam w każdym inny. Firma wykonująca remont silnika polecała mi Mobil Delvac 15w40 lub lepszy. Zauważyłem że polski olej Platinum Ultor Plus 15w40 ma te same klasy jakościowe  API: CI-4/CH-4/CG-4/ SL/ SJ    w ACEA też podobnie: E7/ E5 /E3/B4 /B3 /A3. Czy będzie różnica w ochronie silnika w ciężkiej pracy w wysokiej temperaturze stosując jeden i drugi olej. Jeżeli byłaby podobna jakość to wybrał bym polski olej z racji patriotyzmu zakupowego. O różnicę w cenie mi nie chodzi. Jakie jest Wasze zdanie: nie będzie za dużej różnicy między tymi olejami czy Mobil jest zauważalnie lepszy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj