Bioły

[Polączone] Cała prawda o U-1634.

Polecane posty

tomek73    579

Z tego co się orientuje to 1634 ma zbiornik 160 litrów. A ja 1224 na 110 litrach nie zrobiłem więcej niż 7.5 godziny zegarowej i zgasła.U nas dużo jest 16 [nawet teściu ma 1634] ale takich głupot to nie słyszałem CAŁY DZIEŃ ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam 1634 stoi już na podwórku wiadomo komfort jazdy porównując do 1014 jest duuuużoo lepszy;) dziś wymiana WSZYSTKICH olei,Ursus ma 2,580 motogodzin czyli mało pracował tylko przy linie wyciągając inne traktory i tiry z wapnem z cukrowni,pali na cyk;) mam problem tylko z półbiegami:/ kontrolka sie świeci rusza tą wajchą ale czy ona ma taki mały skok? bo w 1014 jest większy skok wajch owania;) będziemy zakładać do niego dolny zaczep bo nie ma:/ najważniejsze hehe zakładamy do niego dzisiaj koła 20,8-38 Stomil Kormoran czy ma ktoś takie koła w 1634? z forum? na przód zakładam chyba 14,9-24 nowe stomila wiem że powinny być 14,9-28 i może przedni napęd (rwać lub hamować)z reguły przedni napę włączam tylko na polu w ziemi czekam na jakiś odp;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Z tego co się orientuje to 1634 ma zbiornik 160 litrów. A ja 1224 na 110 litrach nie zrobiłem więcej niż 7.5 godziny zegarowej i zgasła.U nas dużo jest 16 [nawet teściu ma 1634] ale takich głupot to nie słyszałem CAŁY DZIEŃ ??

 

Zryty gościu nie wiem czy zauważyłeś Prawie Cały Dzień i jak się jeździ na 1600- 1700 obroty. Może jeździsz na max obrotach silnika to się wcale nie dziwie że ci starczy na 4 godz. :) . Aha a bak ma ok 110- 120 litrów bo tankowałem na stacji i również swoim dystrybutorem to coś na ten temat wiem. :) :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Po pierwsze to sam jesteś zryty .Teściu też ma takiego i tak jak ja nie przekracza 1800 obr bo po przekroczeniu to są smoki.Może ty prawie cały dzień liczysz 6-7 godzin.I naucz się czytać napisałem 7,5 a nie 4.I przestań pisać takie pierdoły tylko napisz konkrety.A drugi zbiornik pod kabiną który ma 40 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

zakładamy do niego dzisiaj koła 20,8-38 Stomil Kormoran czy ma ktoś takie koła w 1634? z forum? na przód zakładam chyba 14,9-24 nowe stomila wiem że powinny być 14,9-28 i może przedni napęd (rwać lub hamować)z reguły przedni napę włączam tylko na polu w ziemi czekam na jakiś odp;)

 

Jak miałeś wcześniej koła 18.4-34 i 14.9-24 a zakładasz teraz z tyłu 20.8-38 to z przodu powinieneś założyć 16.9-28 aby napędy się zgrywały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

tomek73

Po pierwsze mam jeden zbiornik (żadnego pod kabiną nie mam, lecz była kiedyś taka opcja dołożenia przy schodkach)

A po drugie ja wiem swoje (ja taki ciągnik posiadam, a ty nie więc po co się wypowiadasz- że teściu ci powie to i owo) i wiem ile on pali i co potrafi (przed kupnem kilku mechaników mówiło mi że 200 l na niecały dzień to mało- po kilku latach użytkowania zgadzam się z tą tezą, lecz musiałbym jeździć na pełnych obrotach. Może ja trafiłem na tak "oszczędny" ciągnik. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Nie wiem ile w tym prawdy ale słyszałem że jak w 1634 z przodu są koła 28 to ciągnik jest słabszy.Słyszałem to od kilku osób,które tymi ciągnikami jeździli po PGR.Słyszałem te opinie od ludzi którzy mieszkają od siebie po 60- 80 km.Dziwi mnie to trochę.A ty nie miałeś z tyłu 38.Kormorana nie polecam. Widziałem w dwóch ciągnikach to po 9 latach od środka guma pękła i odeszła od siatki.To było w 360 i 1212.A bieżniki super.Trzeba było szukać opon 520X70X38 dużo lepiej wyglądają i lepsza przyczepność.

 

Może masz faktycznie oszczędny ale napisz w ile godzin ci pójdzie te 110.Ja w pole wyjeżdżam jak jest robota przeważnie po 7 rano a kończę jak ciemno.Wersji bez zbiornika pod kabiną nie widziałem,ale widziałem z zbiornikiem pod prawymi schodkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WhitePL    0

Witam może to zły dział ale czy ktoś mógłby mi podesłać szczegółowe wymiary u-1634?? chodzi mi o maski, kabinę, silnik i inne części. Jeśli ktoś miałby czas podać mi wymiary to będę wdzięczny. Mój e-mail :cbainfo200@onet.eu , można też napisać do mnie na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losiek13    0

Ja mam 1634 i ciągnę nim 4 skibowy pług kvernelanda z odkładnicami śrubowymi i daje rade orze jakieś 8-10 ha na dzień zależy jaka jest gleba czasami wyorze 5 ha :D , a przed tym miałem 5 skibowy pług phx i też dawał rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Szwagier 1634 to 5 skib Lemkenem Euro Opal 5 orze a ziemie raczej ciężkie.Na początku był problem z podniesieniem ale jak dołożył jeszcze 2 siłowniki to daję rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Walec    0

1634 to najlepszy ciagnik jaki kiedy powstal, u mnie ciagnie plug 2 skibowy bez żadnego problemu.

Edytowano przez milanreal1
orty, post bez sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Ta na taka moc to chyba 2 skibowy do orki agromelioracyjnej...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol0604    0

Witam, Panowie potrzebuje kupić ursusa 1634 jeżeli ktoś ma coś do zaoferowania to proszę pisać na priv lub słać zdjęcia z opisem na maila karol0604@gmail.com pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

WItam wszystkich.

Posiada ktos z was tabele czy cos w tym stylu z szybkoscia jazdy na kazdym biegu (na przyspieszaczu i bez), chodzi mi tu o skrzynie 3 biegowa, bo nigdzie takich informacji nie moge znalesc.

Oraz chcial bym sie zapytac czy ktos juz pontowal pompe hydrauliczna od ursusa 19.. ?? bo slyszalem ze jest taka mozliwosc ale ze cos tam trzeba przerobic, bo ta wydajnosc pompy w 16 to jest bardzo slaba, a i jeszcze jak sie zalorzy ramiona od podnosnika na wieszaki od 19 + siłowniki wspomagajace tez od 19 to wtedy ma udzwig 7t, ale mi glównie chodzi o ta pompe, zakladal ktos ?? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To jest pompa 26 lub 26,5.W komplecie powinna być tuleja redukcyjna i śruba. Bez tulei nie założysz,. http://moto.allegro.pl/pompa-c-385-pz2-26-5ks-wzm-33l-min-polski-prod-i1902854952.html takie coś Osobiście polecam z Wrocławia pompy. http://moto.allegro.pl/pompa-hydrauliczna-wzmacniana-ursus-zetor-26-5-i1880609333.html tutaj widać tuleję.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

Kolego tomek73 taka pompe jak podales link to ja mam juz zalozona (z tucholi) no i rewelacji nie ma po dluzszysz pracach z plógiem kverneland eg100 obrotka pompa siada, no i rewelacji nie ma podczas podnoszenia oraz obracania, przykladem moze byc ze ja zdaze zakrecic ciagnikiem a w tym czasie dopiero plóg sie obruci to juz troche wolno, dodam ze opisane objawy sa na pompie nowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dobrze że napisałeś że masz pompę z Tucholi. Mi te pompy wytrzymywały rok. U teścia parę lat chodzi. kiedyś spytałem się czemu tak jest a szwagier odpowiedział że ma pompę z Wrocławia. Kupiłem Wrocławia to 3 lata wytrzymała i poszła ale chyba z mojej winy. Spytałem się kiedyś w sklepie Zetor w Świdnicy i właściciel to potwierdził.Wrocław wytrzyma parę lat a Tuchola rok.

Ostatnio z Tucholi wytrzymała mi parę MTH. Dokładnie z hylmetu, ale że go sprzedawałem to sobie odpuściłem reklamację. Druga sprawa że mechanik źle założył mi filtr. Zresztą reklamacji i tak by nie uznali by.

Czesi na pompy z Tucholi nie chcą patrzeć.

Te dobre pompy to jest Fabryka pomp Wrocław na ul. Na Ostatnim Groszu. Ale podobno przejeło tą fabrykę Tuchola, ktoś mi tek w sklepie mówił ale może dlatego że chciał sprzedać Tucholę.

Jest jeszcze w Wrocławiu druga fabryka pomp. Archimedes ale ta pompa kosztuję koło 1000 zł i nie chcą ją sklepy przywozić, ze względu na cenę.

Jak chcesz porządną pompę to mogę się zorientować gdzie jest i ci dać znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

Tomek73 Byl bym wdzieczny jak bys sie zorientowal z tymi pompami, ale nie musisz sie az tak spieszyc bo juz na polu wszystko zrobione wiec trzeba czekac na wiosne.

Ale pompa z wrocławia czy z tucholi to jest jeden grom z wydajnoscia i udzwigiem, poprostu rewelacji nie ma ;/ i dla tego chcialbym zalorzyc pompe od 19.. ale nie wiem co tam trzeba przerobic zeby ja zalorzyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No ale tak jak czytałem to ty masz problem.Teściu ma tą pompę w 1634 i targa pług 5 skib odwracany Lemken euro opal 5 i nie ma problemu z udźwigiem Fakt że ma 4 siłowniki wspomagające. Na 2 siłownikach podnosił ale bez przedpłużków i tak zaorał z 15 ha, później założył przedpłużki i nie podniósł. Z 4 lata orze nim i pompy nie wymieniał.

Trzeba by się dowiedzieć czy z 19 założyło by się.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

W 17 czy też 19 jest pompa bodajże firmy Bosch, wydajność ta sama, różni się napędem i jak zmienia się ją na zwykłą to redukcje trzeba zastosować (w sklepach z częściami mają te sprzęgiełka), a że kiedyś kosztowała w granicach 5000zł i je zmieniają na takie co kosztują 400zł to rewelacji chyba nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Da się pozamieniać pompy bo przecież traktor jako podstawa jest taki sam , tylko na tej lichszej pompie z tucholi czy innej firmy bedą problemy z obracaniem i podnoszeniem, @tomek73 i ta 16stka radzi sobie z tą 5 obracaną? z 4 zazwyczaj pieje, znam człowieka co odkręcił ostatnie skiby z 5 obracanej bo były problemy ze skręcaaniem traktoru, znosiło przód


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Nie ma problemu z podrywaniem przodu. Jak chce to poderwie. Jak pierwszy raz podpinaliśmy to się śmialiśmy że jak ciągnik zobaczy pług to ucieknie. Ale o dziwo, nie ma z nim problemu. On niby waży 1300-1400.

Kiedyś już tu o tym pisałem to ktoś napisał że 16 orze z 5 kvernelandem a one są cięższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj