Bioły

[Polączone] Cała prawda o U-1634.

Polecane posty

Arek    218

dzwignia biegow bo lewej stronie jest calkiem praktyczna przy pracy z ladowaczem czolowym. prawa reka operujesz dzojstikiem od ladowacza a lewa moza zmieniac kierunek jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

ale takie rozwiązanie i tak nie zastąpi rewersu...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

taa jasne dzwignia z lewiej strony dobra? hmm jedna reka zmienia biegi druga operuje yoistkiem a kirowniece to co w zęby:)?


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

racja luk2782 tylko chdzi o to jak kto traktuje swoja 16'' jak dbasz tak masz''. nie oczekujmy od tycz ciagnikow zbyt wiele jesli ich nie pielegnujemy i nie odkladajmy napraw na pozniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    3

Tak to kochani jest ze na ursusy narzekajc zazwyczaj Ci, ktorzy po prostu nie potrafia dbac o maszyne. I taki wtedy mowi ze woli wydac te 200 tys i kupic sobie noweczke JD niz 50 i kupic sobie np 16. Bo ten czlowiek nie potrafi dbac o tego ursusa i dlatego na niego klnie Przyjedzie serwis wymienic mu zaroweczke od kontrolki migacza i skasuje 500 :P ale ursusa juz niegdy on nie chce widziec!!. Ursusy sa bardzo wdziecznymi maszynami tylko tzreba je traktowac ze tak powiem osobowo to bedzie super :)


c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0
Tak to kochanie jest ze na ursusy narzekajc zazwyczaj Ci, ktorzy po prostu nie potrafia dbac o maszyne. I taki wtedy mowi ze woli wydac te 200 tys i kupic sobie noweczke JD niz 50 i kupic sobie np 16. Bo ten czlowiek nie potrafi dbac o tego ursusa i dlatego na niego klnie Przyjedzie serwis wymienic mu zaroweczke od kontrolki migacza i skasuje 500 :P ale ursusa juz niegdy on nie chce widziec!!. Ursusy sa bardzo wdziecznymi maszynami tylko tzreba je traktowac ze tak powiem osobowo to bedzie super :)

 

mi nie chodzi o to że się psuje czy coś. chodzi mi o komfort i wydajnośc. Ja swojego 1222 kupiłem za 20 tys. Kupiłem 1 akumulator,pąpe do chydrauliki i chodzi. A o swoje ciągniki to chyba dbam nie katuje(sory kat ;) ) ich jak inni i wszystko. A Ty U1224 napewno też jak wszyscy byś chciał miec nowego JD czy Fenda. Każdy jezdzi na tym na co go stac i taka jest prawda 8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    3

Ba a czy ja mowie ze niechcialbym miec noweczki Fendzika? Tylko ktos niespelna rozumu powiedzialby ze woli 1224 od nowki Fendta :) Tak wlasnie jest ze sie pracuje na tym na co cie stac a jak stac cie na ursusa to po prostu musisz o niego dbac i bedzie cacy :D


c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

kto by nie chcial miec ale u nas np. koles kupil se silwera130 jedzie na laki w kielczewie a tam droga wazka i  galezie drew na nie wlaza  i trach szyba dzwi poszla. nie wiem ile takie cos kosztuje ale nie malo bo tam dzwi sa w pelni przeszklone i wypukle. tyle sie cieszyl a my nasza16 mamy segmentowane plaskie oszklenie i nic nigdy nie ryplo sie. a co do komfortu tomi w ciagniku DO PRACY wystarczy zeby mi na leb nie padalo w dupe nie bylo zimno. a jak radia moge sluchac to juz luksus, ale obawiam sie wtedy ze jak cos z tylu przy maszynie gruchnie to nie uslysze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

ja lubie sobie w nocy radyjka sluchac - rzadko mi się to zdaża ale frajda jest, a jeszcze większa jak gdzies podjedziesz a ludzie patrza jak na wariata :P

 

pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    3

Wiesz Yacenty u Ciebie w zetorku to jeszcze luksusik masz. U nas w 1224 to tak sobie z cisza jest w kabinie :P ale wychodze z zalozenia ze trzeba byc pomyslowym i rozsadnym to pomyslowy jestem  ;D i mp3 biore do 60 jak prasuje a ze idiota nie jestem zeby nie slyszec maszyny to sluchawke w jedno ucho tylko wkladam i tez mam prawie radio :P


c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

he he prawie jak radio ja w moim zetorku mam nowiutkie radyjko i 2 głośniki nie wiem ile ohm ale jest lux 8)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

Jak dobry motor i nic się nie tłucze to ładny ma odgłos. Zamontuj sobie radio to będziesz miał full wypas. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    97

Panowie... powiedzcie mi coś więcej o wadach i zaletach tego ciągnika.... jestem zainteresowany jego kupnem... :) czy może jednak wybrać zts 16245 lub 16345?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    3

Ja w sumie to jednak zts'a bym bral bo nie wiem czemu lae ta seria xx34 mi sie dziwna jakas taka wydaje... fajnie to wyglada ale u nas w okolicy byly 2 ciagniki z tej serii to po 2 latach nie ma juz zadnego...


c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    3

NO oczywiscie miedzy 1634 a 1614 przepasc w komforcie pracy jest duuuza tak jak z zts'em jest duzo lepiej niz w poprzednikach ale jezeli chodzi o ursusa to suży postep...Wiec jezeli patrzec tylko na komfort to jeden pies co bierzesz...


c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hospodar   
Gość hospodar

No słuchajcie.Mam 2 ursusy 1634.oba kupiłem nowe.jednego 9 drugiego 8 lat temu.jeden to wersja eksportowa do danni z szybką skrzynią,zaś druga na krajowy rynek z skrzynią wolną.oba traktory mają odpowiednio przepracowane po 12 i 14 tys motogodzin.Szczeże jestem z nich bardzo zadowolony.w każdym z nich robiłem jednorazowo silnik i w pierwszym 2 a w drugim 3 razy skrzynie biegów.pomp olejowych mam cały stos.średnio siada jedna na półtora roku.ale do czego zmierzam.wyliczyłem że te wszyskie naprawy kosztowały mnie tyle co.....jednorazowe zrobienie skrzyni biegów w jd o podobnej mocy.wiec jest to traktor niezwykle tani w eksploatacji.z doświatczenia wiem ze silnik pojedzie na wszystkim.opałówka,ropa,czysty olej roślinny.na wszystkim.a z tą mocą jest różnie.ja sądze ze jest duzo wieksza niz wykazuja testy.nie chce mi sie podawac przykładów,ale teraz kupiłem mf 8280 i w drodze jedzie mtz2822,ale gdyby tylko były ursusy 280 konne to na pewno miałbym 2 takie.z trzech powodów.koszty eksloatacji,moc i że mozna nim cisanąć do podłogi.jak ktos ma jakies pytania co do jd,mf,ursusa czy mtz-ta prosze pytac.odpowiem na każde pytanie,bo znam je z obsługi i doświatczenia.

hospodar@tlen.pl lub gg 4269680.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj